Ja ik dacht laat ik vlak voor de finish eens crashen om het spannend te makenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Wel verwachtMet dit spel moet het kunnen vind ik, met GT, Forza en dergelijke is het wat anders
Moet toegeven dat je me wel een paar keer had, maar dat was dan als je al voorbij was.
En dan hield ik wijselijk me mond![]()
Dat met zijn drieen was inderdaad vet spannend. Diablos was gecrashed, als hij net een seconde langer doorzichtig was geweest dan had ik hem nog ingehaald
Ik dacht dat jij al over de rand wasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:55 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Dat met zijn drieen was inderdaad vet spannend. Diablos was gecrashed, als hij net een seconde langer doorzichtig was geweest dan had ik hem nog ingehaald
Morgen krijg je een herkansingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al over de rand was![]()
En ik moest wel een beetje bijremmen in de bocht, anders had ik zo tegen de paal aan geknalt
![]()
En toen nog die paar spannende beslissende seconden....
ja......jaa.........jaaaaaa......JAAA JAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! .......... nee![]()
Klopt inderdaad ging via de andere kant van de paal over de streep. Als ik bij had moeten remmen was ik achter je geëindigdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij al over de rand was![]()
En ik moest wel een beetje bijremmen in de bocht, anders had ik zo tegen de paal aan geknalt
![]()
En toen nog die paar spannende beslissende seconden....
ja......jaa.........jaaaaaa......JAAA JAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!! .......... nee![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:27 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Ey jongens,
ben vandaag helaas tegen wat minder toffe dingen aangelopen waardoor ik er vanavond niet bij kan zijn.
Sorry....
In ieder geval veel plezier en succes !
Doet janrad niet mee dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
moet ik nu alleen tegen Diablos79![]()
![]()
![]()
owja, vergetenquote:
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:44 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ja vroeg ik mij ook af idd![]()
Die had duidelijk geoefend![]()
![]()
whooohooooooooquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
abonnement op alle FOK!games site-themes gewonnen,
kijk eens op FOK!games in my settings, en dan het balkje select lay-outquote:
Welke wallpaper?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nice wallpaper, komt zeker op mijn ps3 erbij
Foto?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:12 schreef Diablos79 het volgende:
Nice wallpaper, komt zeker op mijn ps3 erbij
Mij insgelijk, hebben jullie toch een sterke tegenstander gemist (ahum!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:04 schreef Fallen het volgende:
Gefeliciteerd aan de winnaars...
Jammer dat het toernooi precies in de periode was dat ik op vakantie was. Komt er straks (na de vakantieperiode) misschien nog één?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |