she is bepaald geen malequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
daar ging deze toch over![]()
SHE(male) en der rare verhalen
wassup beebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef PeZu het volgende:
eej solletje koesewolletje?
geen idee maar ik vond koesewolletje zoeen leuk woordquote:
das dan toch echt iets nws denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ze heeft een leuter heb ik gehoord gek
quote:
Zodat de andere het ook weten en dan niet op de fok meets in der val trappen, zodat al die koters op de fokmeet niet in hun aarsjes genomen worden door SHE(male)quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:03 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Zodat de andere het ook weten en dan niet op de fok meets in der val trappen, zodat al die koters op de fokmeet niet in hun aarsjes genomen worden door SHE(male)
Gozer;quote:
zijn we een beetje ongesteldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Gozer;
1. Hoe oud ben jij?
2. Uit welk freaking kleidorp kom je?
3. Wat is je probleem, aarslikker?
Kom op, want je doet nu al ruim een week je best om mijn aandacht te trekken; dus spugen jij.
Wil je beef? Wil je een paar tikken op je voorhuid? WAT?
Ja surrie heur, moest lachenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:13 schreef zarGon het volgende:
HAHAHAHHAHHAHAAH.
Kleuterleuter, luister, ik wil je best een anatomisch monoloog geven waarin ik mijn toorn over je laat razen maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een veiliger heenkomen te zoeken.quote:
C'mon, dat is nou echt hét standaard zinnetje wat hier op het forum wordt neergekalkt als het even niet meezit met een hete tanga (quote:
Kruip maar op schoot, blijkbaar wil je iets verkondigen; iets bewijzen, maar vooral iets de wereld in schreeuwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:15 schreef Hanstin het volgende:
[..]
zijn we een beetje ongesteld![]()
1. ik ben uhm jong denk ik
2. uhm ik kom uit uhm rotterdam
3. JIJ!
ja maar ik ben hier ook enorm sinds kortquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
C'mon, dat is nou echt hét standaard zinnetje wat hier op het forum wordt neergekalkt als het even niet meezit met een hete tanga ().
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Kruip maar op schoot, blijkbaar wil je iets verkondigen; iets bewijzen, maar vooral iets de wereld in schreeuwen.
Moet ik 'm in je nek leggen of kruip je zelf voor me?
Laat me ff als 3de partij lachen om jullie gebazel, puh leasequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef SHE het volgende:
Kleuterleuter, luister, ik wil je best een anatomisch monoloog geven waarin ik mijn toorn over je laat razen maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een veiliger heenkomen te zoeken.
loeierd, enorm?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
denk je dat ik gek ben straks heb ik een loeierd in mijn kontje
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
KIJK EENS NAAR ANTWOORD 3 KLAPMONGOOLquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:19 schreef SHE het volgende:
[..]
loeierd, enorm?
kerel, jij bent net zo min als een rotterdammer als bolle jan is.
Dus kruip even uit je schulpje en vertel de kijkers thuis maar even wat je echt dwars zit.
dit waren inderdaad woorden die ik in de kast had liggen, for future purpose.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:19 schreef Italo het volgende:
[..]
Laat me ff als 3de partij lachen om jullie gebazel, puh lease![]()
En een paar "fancy" woorden in een zin maakt em nog niet indrukwekkend (laat staan logisch)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je weet dat je hier aan het kortste eind trekt he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:20 schreef Hanstin het volgende:
[..]
KIJK EENS NAAR ANTWOORD 3 KLAPMONGOOL
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Je weet dat je hier aan het kortste eind trekt he?
dat doet ie sowieso welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Je weet dat je hier aan het kortste eind trekt he?
ik wil je ook niet aan het huilen maken, zo op internet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik wil in iedergeval niet aan jouw lange einde trekken
Kan je alleen doen als je je loeierd in mijn aars gedouwd hebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef SHE het volgende:
[..]
ik wil je ook niet aan het huilen maken, zo op internet.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Kan je alleen doen als je je loeierd in mijn aars gedouwd heb![]()
omg waar ben je mee bezigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
In de provincie klinkt dat vast heel indrukwekkend, maar waar ik vandaan kom vatten ze de koe bij de horens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Jogy helemaal niet zelfsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom wordt er btw tegen Jogy, remlof en snakey trouwens niet zo debiel gedaan![]()
Of kom ik echt te weinig in ONZ en geil ik te veel op remlof![]()
Even serieus, hoe kom jij elke keer met een heeeeel ander verhaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef Sai het volgende:
SUPERTIP OM MEISJES TE PESTEN:
Als er een meisje langskomt, verberg dan al het WC-papier! Als ze naar de WC gaat zal ze tegen jou iets moeten zeggen dan met vieze dingen te maken heeft! VIESSS!!!!!
GRATIS EXTRA TIP:
Meisjes zijn heel bang voor spinnen... Misschien kun je spinnen over ze heen gooien of het in eten doen??? Mail me als je een nieuwe prank weet, jongens aan de macht!!
Omdat jogy remlof en snakey normaal doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom wordt er btw tegen Jogy, remlof en snakey trouwens niet zo debiel gedaan![]()
Ja en dat kan nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Waar heb je het over man , met je inwijdingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jogy helemaal niet zelfs!
remlof en snakey zijn lief. SHE wordt ingewijd.. Wat Dirkh een beetje heeft gehad
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |