veryquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef zarGon het volgende:
Necessary?
ik had toch de lapoquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef Harajuku. het volgende:
Leuk PeZu.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
293.
Dat verhaal?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:47 schreef Mike.Strutter het volgende:
Gaat het over dat anale verhaal met Oudjaar?
stuur der een pmquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef zarGon het volgende:
Ik had eigenlijk wel een tweede van Yvonne verwacht.
notoire azijnpisserquote:
hard not too babequote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Ik maak nu trouwens geen grapjes. Diegene weet wel tegen wie ik het heb.
EINDELIJK! Het werd tijd dat je een keer ophield grapjes te maken en begon met de waarheid te spreken! Zijn er foto's of niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
Zal ik de grapjes dan maken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
By all means.quote:
Mja, mijn moeder stond vandaag ineens onverwachts voor de deur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
By all means.
Nog last van spoken trouwens?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder stond vandaag ineens onverwachts voor de deur.
Da's nooit grappig.
En jij deed de deur open want?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Mja, mijn moeder stond vandaag ineens onverwachts voor de deur.
Da's nooit grappig.
Ik hoef niet open te doen, ze glijdt vanzelf door de deur heen.quote:
Als ze het maar zachtjes doetquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik hoef niet open te doen, ze glijdt vanzelf door de deur heen..
ready to sacrifice lalalalquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:06 schreef Harajuku. het volgende:
ARE YOU READY?! Youre as cold as iiiiice lalallala
pay the pricequote:
quote:
bud ov cursequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
lb staat natuurlijk voor: lekker baggeren![]()
schreeuw zequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kan er niets aan doenMijn lot ligt in de handen van Speedlinq
![]()
Niet Lekkere Blowjob dus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
lb staat natuurlijk voor: lekker baggeren![]()
quote:
nee, das hooiquote:
er staat hoooi, jij edit het in hooiquote:
Gewoon mn tekst aanpassen voor zoiets stoms, wat ben jij leuk!quote:
Dank je.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gewoon mn tekst aanpassen voor zoiets stoms, wat ben jij leuk!
quote:
Doe het in je broek (mits jij er een aan hebt)?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja ik moet naar de wc maar heb geen zin om te lopen![]()
Ik heb een rokje aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe het in je broek (mits jij er een aan hebt)?
kijk eens wie de ts is danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
De TT schept hoge verwachtingen maar ik vind hier alleen maar bagger lauwe slowchat
wees blij dat we het in 1 topic houdenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
De TT schept hoge verwachtingen maar ik vind hier alleen maar bagger lauwe slowchat
Niets geleerd van deel 1?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:30 schreef remlof het volgende:
Behalve remlofquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wees blij dat we het in 1 topic houden![]()
En iedereen is welkom, toch![]()
Ben jij in balans?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:38 schreef PeZu het volgende:
wil jij ook elke dag een power sm sontvangen van dr. roy?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed, topic is dood ofzo...dan toch maar onze bagger verspreiden over het hele forum![]()
what a load of vullcrap is datquote:
Is die uitzending er na al die maanden nog steeds op? Nog steeds dezelfdequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
what a load of vullcrap is dat
nu gaat het over teh secret, alles wat wil je bereiken kan door er alleen maar aan te denken zegt dr, roy
vet makkelijk man
keine anhung dit is de eerste keer dat ik deze volstrekte bagger op mijn scherm ziequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Is die uitzending er na al die maanden nog steeds op? Nog steeds dezelfde![]()
Er komt een sai.zargon.nl... verzamelwerk,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:38 schreef Sai het volgende:
Ik kwam vandaag mijn kamer binnen en er lag echt een fantastisch mooi meisje op mijn bed. Naakt. Ze keek lonkend naar me. Ik was bang dat ik uit mijn bed stonk (had net bij een Italiaan gegeten) en zei dat ik even mijn tanden ging poetsen. Toen ik terug kam was ze weg. IK GA NOOIT MEER MIJN TANDEN POETSEN OF UIT MIJN BED KOMEN.
Cijfer LSD-trip: 6+
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Maargoed, topic is dood ofzo...dan toch maar onze bagger verspreiden over het hele forum![]()
Dit is het enige wat dicht in de buurt komt van she's anaal verhaal althans zover ik gevonden hebquote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:35 schreef SHE het volgende:
Ik had mijn allerstoutste ondergoed aangetrokken; mijn lichaam met olie ingesmeerd en mijn lange lokken gekruld.
Eindelijk hadden we het rijk alleen en zouden we de liefdessappen uit onze verboden vruchten drinken.
Reeds jaren fantaseerde ik op de meest lieflijke manier over deze nacht; waarin onze zielen zouden samensmelten en hij mijn poorten naar hemels genot zou openen.
Het geluid van de deurbel schalde door het huis en even stond ik aan de grond genageld.
Hij was er.
Ik keurde mezelf in de spiegel en zag aan de glinstering in mijn ogen dat een spannende angst meester van mij was geworden.
Gelaten liet ik hem binnen en ik bood hem een drankje aan.
Onmiddelijk realiseerde ik me dat ik beter zelf ook wat had kunnen drinken van tevoren, want mijn hart klopte hoorbaar in mijn keel.
Onwennig gebaarde ik hem naar de bank, en ik liep naar de keuken voor onze versnaperingen.
' Je ziet er mooi uit ' riep hij vanuit de woonkamer.
Met blosjes op mijn wangen schuifelde ik met de glazen weer naar binnen.
Hij legde zijn hand op mijn schouder en streelde mijn dijen.
Ik verslikte me bijna in de wijn en voelde meteen mijn wangen roodkleuren.
'ik heb hier zo lang op gewacht' fluisterde hij zachtjes.
Ik draaide me naar hem toe en kustte hem op zijn lippen. Zachtjes beet hij in de mijne.
Een zacht gekreun ontsnapte aan mijn lippen en ik voelde mijn onderbuik gloeien.
Hij pakte het glas uit mijn hand en zoende me teder in mijn nek, op mijn schouders, mijn borst en mijn buik.
De oncomfortabele positie die ik inmiddels had bereikt was voor mijn spieren niet meer voelbaar. Alsof ik high was van de spanning en alleen nog maar kon sidderen van zijn aanrakingen op mijn huid.
Hij kleedde me uit en legde me op mijn knieeen voor zich op de bank; terwijl hij mijn rug, mijn billen en mijn nek bleef kussen.
Ondertussen leek mijn hele onderlijf in brand te staan en voelde ik mijn knopje groeien.
Hij haalde zijn lid uit zijn broek en streelde mijn billen en poesje met zijn natte eikel.
Ik hield het niet meer en duwde mijn billen naar achteren als teken van onderwerping. Ik wilde hem voelen.
Ik keek over mijn schouder in de hoop dat mijn ogen hem over de streep konden trekken en hij mij eindelijk datgene zou geven waar ik nu zo hevig naar verlangde..
en voor ik iets kon zeggen draaide hij mijn hoofd terug en schoof zijn hardgeworden lid zo naar binnen.
Ik slaakte een gil en verkrampte van extase.
Dit was het dan; de explosie der zintuigen; de aubade aan de liefde..mijn eerste keer.
Sneller, steeds sneller bewoog hij in me en het duurde niet lang voor hij enkele lokken van mijn rug schoof om mij goed bij mijn kruin vast te pakken.
Steeds harder en dieper ; kwam hij in mij. Ik hoorde hem zachtjes kreunen en wist dat het niet lang zou duren voor hij in mij zou komen.
Ik spande al mijn rugspieren aan, duwde mijn billen zo ver als ik kon naar achteren en maakte me klaar om hem te ontvangen.
Met een tweede stoot voelde ik zijn lid opzwellen en was daar de warme rijke vloed die zich een weg baande door mijn gevoelige poesje.
Hij draaide me om en kustte de lippen die hem zo dankbaar waren.
Nog voor hij bijgekomen was stond ik op, met zijn zaad nog tussen mijn dijen en vroeg hem zachtjes
'wil je nog een slaapmutsje? '
Hij glimlachte jongensachtig naar me en zei 'tuurlijk meisje'
Ik liep naar de keuken en trok de la open. Het was een klein blinkend mesje, die ik met zorg en toewijding al weken aan het slijpen was geweest. Ik had' m zelfs een apart vakje in de la gegeven.
Ik liep terug naar de kamer en spreidde mijn benen. Terwijl mijn poes nog warm en glibberig was, wist ik met mijn chirurgische precisie een prachtige snede te maken langs mijn klit.
Het duurde nog geen minuut voor ik het kapje in mijn handen had en de twee flapjes kon openvouwen.
Ik draaide me naar zijn nog gezwollen lid en trok mijn trofeetje over zijn eikel.
'alsjeblieft' fluisterde ik.
Doe eens niet offtopic gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:47 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Dit is het enige wat dicht in de buurt komt van she's anaal verhaal althans zover ik gevonden heb
she is bepaald geen malequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:55 schreef Hanstin het volgende:
[..]
daar ging deze toch over![]()
SHE(male) en der rare verhalen
wassup beebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:54 schreef PeZu het volgende:
eej solletje koesewolletje?
geen idee maar ik vond koesewolletje zoeen leuk woordquote:
das dan toch echt iets nws denk ikquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:58 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ze heeft een leuter heb ik gehoord gek
quote:
Zodat de andere het ook weten en dan niet op de fok meets in der val trappen, zodat al die koters op de fokmeet niet in hun aarsjes genomen worden door SHE(male)quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:03 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Zodat de andere het ook weten en dan niet op de fok meets in der val trappen, zodat al die koters op de fokmeet niet in hun aarsjes genomen worden door SHE(male)
Gozer;quote:
zijn we een beetje ongesteldquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Gozer;
1. Hoe oud ben jij?
2. Uit welk freaking kleidorp kom je?
3. Wat is je probleem, aarslikker?
Kom op, want je doet nu al ruim een week je best om mijn aandacht te trekken; dus spugen jij.
Wil je beef? Wil je een paar tikken op je voorhuid? WAT?
Ja surrie heur, moest lachenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:13 schreef zarGon het volgende:
HAHAHAHHAHHAHAAH.
Kleuterleuter, luister, ik wil je best een anatomisch monoloog geven waarin ik mijn toorn over je laat razen maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een veiliger heenkomen te zoeken.quote:
C'mon, dat is nou echt hét standaard zinnetje wat hier op het forum wordt neergekalkt als het even niet meezit met een hete tanga (quote:
Kruip maar op schoot, blijkbaar wil je iets verkondigen; iets bewijzen, maar vooral iets de wereld in schreeuwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:15 schreef Hanstin het volgende:
[..]
zijn we een beetje ongesteld![]()
1. ik ben uhm jong denk ik
2. uhm ik kom uit uhm rotterdam
3. JIJ!
ja maar ik ben hier ook enorm sinds kortquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
C'mon, dat is nou echt hét standaard zinnetje wat hier op het forum wordt neergekalkt als het even niet meezit met een hete tanga ().
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:17 schreef SHE het volgende:
[..]
Kruip maar op schoot, blijkbaar wil je iets verkondigen; iets bewijzen, maar vooral iets de wereld in schreeuwen.
Moet ik 'm in je nek leggen of kruip je zelf voor me?
Laat me ff als 3de partij lachen om jullie gebazel, puh leasequote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:16 schreef SHE het volgende:
Kleuterleuter, luister, ik wil je best een anatomisch monoloog geven waarin ik mijn toorn over je laat razen maar je kan er natuurlijk ook voor kiezen om een veiliger heenkomen te zoeken.
loeierd, enorm?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
denk je dat ik gek ben straks heb ik een loeierd in mijn kontje
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
KIJK EENS NAAR ANTWOORD 3 KLAPMONGOOLquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:19 schreef SHE het volgende:
[..]
loeierd, enorm?
kerel, jij bent net zo min als een rotterdammer als bolle jan is.
Dus kruip even uit je schulpje en vertel de kijkers thuis maar even wat je echt dwars zit.
dit waren inderdaad woorden die ik in de kast had liggen, for future purpose.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:19 schreef Italo het volgende:
[..]
Laat me ff als 3de partij lachen om jullie gebazel, puh lease![]()
En een paar "fancy" woorden in een zin maakt em nog niet indrukwekkend (laat staan logisch)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:18 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je weet dat je hier aan het kortste eind trekt he?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:20 schreef Hanstin het volgende:
[..]
KIJK EENS NAAR ANTWOORD 3 KLAPMONGOOL
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Je weet dat je hier aan het kortste eind trekt he?
dat doet ie sowieso welquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef SHE het volgende:
[..]
Je weet dat je hier aan het kortste eind trekt he?
ik wil je ook niet aan het huilen maken, zo op internet.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:22 schreef Hanstin het volgende:
[..]
ik wil in iedergeval niet aan jouw lange einde trekken
Kan je alleen doen als je je loeierd in mijn aars gedouwd hebquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:23 schreef SHE het volgende:
[..]
ik wil je ook niet aan het huilen maken, zo op internet.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Kan je alleen doen als je je loeierd in mijn aars gedouwd heb![]()
omg waar ben je mee bezigquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
In de provincie klinkt dat vast heel indrukwekkend, maar waar ik vandaan kom vatten ze de koe bij de horens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:25 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Jogy helemaal niet zelfsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom wordt er btw tegen Jogy, remlof en snakey trouwens niet zo debiel gedaan![]()
Of kom ik echt te weinig in ONZ en geil ik te veel op remlof![]()
Even serieus, hoe kom jij elke keer met een heeeeel ander verhaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:32 schreef Sai het volgende:
SUPERTIP OM MEISJES TE PESTEN:
Als er een meisje langskomt, verberg dan al het WC-papier! Als ze naar de WC gaat zal ze tegen jou iets moeten zeggen dan met vieze dingen te maken heeft! VIESSS!!!!!
GRATIS EXTRA TIP:
Meisjes zijn heel bang voor spinnen... Misschien kun je spinnen over ze heen gooien of het in eten doen??? Mail me als je een nieuwe prank weet, jongens aan de macht!!
Omdat jogy remlof en snakey normaal doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Waarom wordt er btw tegen Jogy, remlof en snakey trouwens niet zo debiel gedaan![]()
Ja en dat kan nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Waar heb je het over man , met je inwijdingquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jogy helemaal niet zelfs!
remlof en snakey zijn lief. SHE wordt ingewijd.. Wat Dirkh een beetje heeft gehad
.
SUPERTIP 3quote:
Veel plezier ermee.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:35 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben een btje vlieft op saiSpinnen in zijn strakke boxer
Gillen als een wijf wat nergens tegen kan zal hij
![]()
![]()
Haal er een w , af; breng je glanzende billetjes hier naartoe en laten we de arena betreden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Omdat jogy remlof en snakey normaal doen
in tegen stelling tot SHE(male)
@ SHE(male) uitgelachen? door jouw?lijkt me best een puik plan
![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Haal er een w , af; breng je glanzende billetjes hier naartoe en laten we de arena betreden.
Ik wil op je plassen.
Kusjes, SHE
Ik geniet er net zoveel van als jij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar heb je het over man , met je inwijdingDat is aan oudsten; niet aan kleuterleuters.
Das een moeilijke gek! jij bent nog erger dan www.cherrycake.orgquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:39 schreef SHE het volgende:
Een serieuze noot:
Ik ga echt slapen
Ik maak een diepe buiging voor Sai, omdat hij me kietelt.
En wens Hanstin een vredige nacht, zonder bibbers.
Bon nuit, mes amis![]()
En dat zijn dus echt serieuze hardcore kwartetten !quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:46 schreef SeaOfLove het volgende:
kwartetten a la beedee
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:52 schreef zarGon het volgende:
SoL, heb jij je kwartet gezien in het andere topic?
spotten met kanker is enkel bestemd voor de sociaal zwakkeren onder ons, voornamelijk die zelf kanker hebben.quote:
NEE GEK!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
spotten met kanker is enkel bestemd voor de sociaal zwakkeren onder ons, voornamelijk die zelf kanker hebben.
BIOGARDE???!!!! HEB JE KANKER?!??
Hey Bio, post eens wat leuke crew-informatie. Ik verveel me.quote:
Jij maakt het een kwaliteitstopic,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Biogarde het volgende:
De quatro's, fipo's en lapo's vliegen je om de oren in dit kwaliteitstopic.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Hey Bio, post eens wat leuke crew-informatie. Ik verveel me.
Een one-pack.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Nog een beetje getraind voor de zomert?
Zo'n stoere beertender gekweekt?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Hey Bio, post eens wat leuke crew-informatie. Ik verveel me.
strakke bierbuikjesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Nog een beetje getraind voor de zomert?
Zo'n stoere beertender gekweekt?
Dribbel_quote:
Iets dat een rel veroorzaakt. 'tmaalkt me verder weinig uit.quote:
Poeh..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:00 schreef Sai het volgende:
[..]
Iets dat een rel veroorzaakt. 'tmaalkt me verder weinig uit.
Eten, slapen en eten..quote:
Morgen is ze weer bij jou. Nu ikquote:
Je geeft het beest wel eten dusquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eten, slapen en eten..
Best goed geloof ik![]()
Hoe ben jij trouwens mod geworden? Want anderhalf jaar geleden was je nog een onuitstaanbare kutuser.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:05 schreef Biogarde het volgende:
Nog 35 en dan 30.000[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Secks met Yvonne.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:08 schreef Sai het volgende:
[..]
Hoe ben jij trouwens mod geworden? Want anderhalf jaar geleden was je nog een onuitstaanbare kutuser.
dat bedoel ik lief
Jij wilt blijkbaar voor altijd wakker blijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dat heb je van je afgeschreven in R&P? Vertel ons meer, we zijn nu toch wakker![]()
was jij niet op vakantie tot 27 juli btwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:15 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Jij wilt blijkbaar voor altijd wakker blijven![]()
Ik heb géén foto's.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:14 schreef Sai het volgende:
zG, kan jij nu niet gewoon die tieten posten en het dan even later editten tot whatever ofzo. Eind goed al goed enzo. PM is ook okay. [14.giiiiiil]
Het was bij het smerige af. Er werd met stront gegooid, de oeh's en ah's vlogen in het rond. Het was even afzien, maar een beetje newbie-mod gaat in die periode voor zijn kleur. Niets is belangrijker dan die kleur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En dat heb je van je afgeschreven in R&P? Vertel ons meer, we zijn nu toch wakker![]()
w00t dabkje!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://heet.zargon.nl/haraaj/nude/pic001.jpg
En dat door tot pic014.jpg
Jij bent superman, dat je dit allemaal mee hebt moeten maken en het ook nog hebt doorstaan....hulde, driewerf hoera enzoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het was bij het smerige af. Er werd met stront gegooid, de oeh's en ah's vlogen in het rond. Het was even afzien, maar een beetje newbie-mod gaat in die periode voor zijn kleur. Niets is belangrijker dan die kleur.
In het kort; Het is doorbijten en afzien, maar het resultaat mag er zijn.
Done, het adres bestaat,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:18 schreef Sai het volgende:
[..]
w00t dabkje!
okay ik verwider dit morgen al ik niet meer zo dronekne bent
over 2 uur ga ik pas wegquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
was jij niet op vakantie tot 27 juli btw![]()
Run Forrest Run
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |