En wat voor dag is het vandaag?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
Friday the 13th
die had ook zo'n masker op iddquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
Friday the 13th
Nee man, da's Jason!!quote:
Ik ben op vrijdag de 13e getrouwdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wat voor dag is het vandaag?![]()
Trusten![]()
tja een waar dyslect kan zijn ware aard niet altijd verbloemen...quote:
Je mag dan wel dyslectisch zijn, maar je moet toch wel een beetje beterderder lezen hoorquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:39 schreef hierissiedan het volgende:
nero
Een antwoord per keer hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Istanbul/constantinopel/byzantium
Je mag maar 1 antwoord gevenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef PhysicsRules het volgende:
Flauw hoor... maak dan een keus...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:40 schreef PhysicsRules het volgende:
ze gaf niet aan in welke tijd ze de naam wilde. Het is allemaal dezelfde stad en onder al die namen beter bekend dan Nieuw Rome.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Flauw hoor... maak dan een keus...
Dezelfde stad... Maar tijdens heel verschillende tijdperken
Ik had willekeurig welke van de drie goedgerekend hoor. Hij zet er niet voor niets strokes tussen!! i pimpt gewoon een beetje met zijn kennis, niks mis mee toch??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Flauw hoor... maak dan een keus...
Dezelfde stad... Maar tijdens heel verschillende tijdperken
Jawel mien jongkskje, ik heb het niet voor niets over de stichter in 330!!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ze gaf niet aan in welke tijd ze de naam wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |