Welnee, we zijn net aan 100 posts. Misschien loopt het helemaal niet vol, dit toic. Maggie het morgen mooi zelf doen!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Zal ik de puntjes effe verzamelen uit het andere topic dan?
Hmmmmm,moeten we eigenlijk iets op verzinnen hoor, een excel sheetje ofzo, en dan lekker automagisch sorteren op volgorde. Ik zal morgen eens kijken of ik daar iets voor kan knutselen, oke??quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb er gister zo'n 20 minuten over gedaan. Er stonden dan ook 18 mensen in dat staatje
Ik moet zeggen dat het me in het begin behoorlijk veel tijd kostte om het te doen, maar ik word er steeds sneller in. En ik maak ook steeds minder foutenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef ElizabethR het volgende:
Ja nou ja, oke dan, als jij het zegt. Maar die 5 extra minuten om effe die stand bij te werken, nou zeg, pffffffffff
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmmmmm,moeten we eigenlijk iets op verzinnen hoor, een excel sheetje ofzo, en dan lekker automagisch sorteren op volgorde. Ik zal morgen eens kijken of ik daar iets voor kan knutselen, oke??
Geweldigquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
Hmmmmm,moeten we eigenlijk iets op verzinnen hoor, een excel sheetje ofzo, en dan lekker automagisch sorteren op volgorde. Ik zal morgen eens kijken of ik daar iets voor kan knutselen, oke??
Ik heb ooit voorgesteld om iets te maken, maar er zitten veel haken en ogen aan. Als het openbaar toegankelijk is, is het wel erg makkelijk om te versjteren en een excelsheet bij iemand lokaal is ook zo onhandig. Wachtwoorden voor alle deelnemers? lijkt me ook niet praktisch.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hmm, ik altijd van het goede in de mens uit eigenlijk, maar je hebt weer gelijk, is een slecht plan. Nou, dan ga ik hem voor mezelf wel maken!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb ooit voorgesteld om iets te maken, maar er zitten veel haken en ogen aan. Als het openbaar toegankelijk is, is het wel erg makkelijk om te versjteren en een excelsheet bij iemand lokaal is ook zo onhandig. Wachtwoorden voor alle deelnemers? lijkt me ook niet praktisch.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:45 schreef Iago het volgende:
hebreeuws en engels?
Mail 'm tegen die tijd ook maar effe naar mij ajbquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ElizabethR het volgende:
Hmm, ik altijd van het goede in de mens uit eigenlijk, maar je hebt weer gelijk, is een slecht plan. Nou, dan ga ik hem voor mezelf wel maken!!
Macht der gewoonte?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:49 schreef ElizabethR het volgende:
By the way, wat doe ik hier??? Ik was onderweg naar de douche
Doehoeg!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |