Maar welke dan? Kun jij ze uit elkaar houdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:31 schreef wyccie het volgende:
Of één van de Olsens?
De dikke is Ashley.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Maar welke dan? Kun jij ze uit elkaar houden
Leuk voor diegene die straks de punten bij mag werken........quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:24 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
neuh...dan tel je de punten van 882 bij de gehaalde punten in dit topic en post je in 884![]()
alleen iets meer rekenwerk![]()
Ja, ik had 't ook gezienquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Leuk voor diegene die straks de punten bij mag werken........![]()
yup paar daagjes wezen abseilen en kanoën en bier dinken in de Ardennnenquote:
Wat is dat nou weer voor achterlijks! Mooi ertussenuit peren en een ander de rotzooi op laten knappen. Blegh.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:23 schreef C21H23NO5 het volgende:
als jullie het niet erg vinden werk ik morgen de punten bij, heb morgenochtend namelijk examen en ga nu naar bed
Das wel een goeie oplossingquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
We kunnen de laatste tussenstand in het vorige topic toch gewoon bij de tussenstand van dit topic voegen?ER
Dat klinkt goehoed!!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:34 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
yup paar daagjes wezen abseilen en kanoën en bier dinken in de Ardennnen
TS zadelt wel een ander op met zijn taak.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:35 schreef wyccie het volgende:
We kunnen de laatste tussenstand in het vorige topic toch gewoon bij de tussenstand van dit topic voegen?
En voor straf bij dei drugs chinees 5 punten erafquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Das wel een goeie oplossing
Dat is ook wel weer zo. Laten we er maar op vertrouwen danquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ach joh, verder opent hij wel altijd topics en zo. Voor zover ik weet nooit klachten gehad. Hij heeft morgen een tentamen.
Ja nou ja, oke dan, als jij het zegt. Maar die 5 extra minuten om effe die stand bij te werken, nou zeg, pffffffffffquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef wyccie het volgende:
Ach joh, verder opent hij wel altijd topics en zo. Voor zover ik weet nooit klachten gehad. Hij heeft morgen een tentamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |