Nou gewoon....eerst poten, dan gieten, dan dekken...verders niks.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:22 schreef kassenbouwer het volgende:
Bloemkool, wat moet je mee?
true true...de Kromme Jongens hebben het niet verdiend om zo verkracht te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:37 schreef PieterBas het volgende:
en ja, dit is niet de Kromme Jongens waardig
Mag je blij mee zijn..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
kan het filmpje niet zien, maar jumpen is voor heumeuxen ...
da's nog veel ergerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:14 schreef purplerose het volgende:
omg en ik woon in het aangrenzende maassluis
Da's nog kutter dan het luisteren van de jumpversie van 'bloemkool'. Mijn medeleving.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:14 schreef purplerose het volgende:
omg en ik woon in het aangrenzende maassluis
jij bent het gewoon.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef Oraalridder het volgende:
Omfg ik heb die gasten op het kruispunt voor mijn huis zien jumpen!!!! Dit is gefilmd door wayfm geloof ik. Caiway, stelletje bosmongolen. Ik weet het zeker ja, die 2 gozers in legerbroeken enzo...
Ik vind het uberhaupt een raar gezicht als een persoon ongeacht zijn leeftijd, geslacht, of sexuele geaardheidquote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef FaTaaL het volgende:
Ik vind jumpen op welke manier dan ook, echt een dans voor kinderen. Ik vind het maar een raar gezicht als ik een man of vrouw van 25 de jump-dans zie doen![]()
Please stop![]()
Wanneer ben je niet thuis?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef Oraalridder het volgende:
Oh nee, bij 3:14
quote:
Tegenover het Carlton Hotelquote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef Oraalridder het volgende:
Oh nee, bij 3:14
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |