quote:Van Geel is overtuigd: 'Suárez wil naar Ajax'
12/7/2007 21:44
Ajax trekt zich niets aan van de stevige taal van FC Groningen. 'We willen dat Luis Suárez naar Ajax wil.'
Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageert via De Telegraaf op het relaas van FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland, die heeft laten weten dat de Groningers niet van plan zijn Suárez aan de Amsterdamse club te verkopen en zelfs niet eens open staan voor onderhandelingen over de Uruguayaanse aanvaller.
'FC Groningen wil niet meewerken', bevestigt Van Geel. 'We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suárez praten. We hebben dat ook gedaan.'
'We hoorden namelijk dat Suárez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suárez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.'
Ajax is op zoek naar versterking van de voorhoede aangezien de club binnen een week Tom De Mul (Sevilla), Kenneth Perez (PSV) en Ryan Babel (Liverpool) zag vertrekken.
Doe normaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef FootballPlayer het volgende:
Zal wel 9 miljoen worden ofzo
Alles boven de 5 miljoen zou ik teveel vinden. Dan maar een andere speler, we moeten niet meegaan in de hype.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:59 schreef FootballPlayer het volgende:
Zal wel 9 miljoen worden ofzo
Gewoon de prijs opdrijven ditquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef Gelderland het volgende:
Suárez komt nog wel....
Suarez lijkt mij de hype wel waard, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Alles boven de 5 miljoen zou ik teveel vinden. Dan maar een andere speler, we moeten niet meegaan in de hype.
Ik twijfel. Bij Groningen is hij natuurlijk helemaal het mannetje, en heeft hij een vrije rol. Bij Ajax zal hij waarschijnlijk strak aan de linkerkant moeten voetballen, en bovendien zal hij niet zo hoog in de hierachie staan, zoals nu bij Groningen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Suarez lijkt mij de hype wel waard, eerlijk gezegd.
Bovendien stond er ergens in dit of in een eerder topic iets over dat Van Geel alleen spelers wilde aantrekken die er al meteen konden staan; geen jonge spelers dus, maar meer spelers met de ervaring van bijvoorbeeld Gabri.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik twijfel. Bij Groningen is hij natuurlijk helemaal het mannetje, en heeft hij een vrije rol. Bij Ajax zal hij waarschijnlijk strak aan de linkerkant moeten voetballen, en bovendien zal hij niet zo hoog in de hierachie staan, zoals nu bij Groningen.
Dus ik twijfel sowieso of hij op dit moment een echte versterking is voor Ajax, waar Ajax vele miljoenen voor moet betalen.
En die hebben jullie zojuist weggepest naar Spanje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:11 schreef BobbyHill het volgende:
Suarez is een type Leonardo. Een speler die altijd richting de goal gaat. Daar heeft Ajax er nu wel genoeg van. Ajax heeft iemand nodig die Huntelaar kan bedienen, buitenom met een loepzuivere voorzet. Er is geld voor, maar ze zijn bijna uitgestorven dus het wordt moeilijk.
Goh, vertel.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
En die hebben jullie zojuist weggepest naar Spanje.![]()
Door wie is De Mul dan weggepest? Die jongen wilde gewoon zelf weg. En die komt ook kwaliteit tekort vind ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef FootballPlayer het volgende:
En die hebben jullie zojuist weggepest naar Spanje.![]()
Door Sneijder, Perez en nog wat van die klootzakkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Door wie is De Mul dan weggepest? Die jongen wilde gewoon zelf weg. En die komt ook kwaliteit tekort vind ik.
Ok, dit heeft inderdaad geen zin. Als je dingen gaat verzinnen houdt het op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:20 schreef FootballPlayer het volgende:
Door Sneijder, Perez en nog wat van die klootzakken![]()
Geef ze eens ongelijk. Ajax doet precies hetzelfdequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |