quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je inmiddels wel een beetje een spammer.
Warhol was alive, and now he is dead.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zal het er nooit meer over hebben hier
ben al weer weg
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Warhol was alive, and now he is dead.
Wat een braderie-kitsch.
Leuk!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:00 schreef Myster_E het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er echt leuk uit, maar zal zoiets veilig zijn?
Idd, ik ben van plan hem zelf ook te maken, maar dan wel alle kroonsteentjes verstoppen in een geaarde bol oid.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Leuk!
Al vind ik dat bolletje kroonsteentjes minder...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:45 schreef maok het volgende:
Snelbinder 'kast'
[ afbeelding ]
Maken: Snelbinders met schroeven aan de muur vast zetten. Je kunt er van alles tussen stoppen.
DIT IS EEN GOED IDEE !![]()
KAN WEL EENS HÉÉL HANDIG ZIJN, ZOU ER NOOIT ZIJN OPGEKOMEN.
EN DIT KUNST AAN DE MUUR,LEUK !!!
Kunst voor aan de muur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:45 schreef maok het volgende:
Snelbinder 'kast'
[ afbeelding ]
Maken: Snelbinders met schroeven aan de muur vast zetten. Je kunt er van alles tussen stoppen.
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:58 schreef truttebosje het volgende:
[..]
oooooh wauwie wat een gave site zeg...daar komen spontaan ideeen bij omhoog borrelen, dank je.
ik was trouwens helemaal weg van dit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is natuurlijk onbetaalbaar om zoiets te maken, maar wel errug mooi.
maakt er iemand een leuke boekenkast zet deze in de markt, maakt hier dure promotie voorquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:13 schreef maok het volgende:
Leuke boekenkast, volgensmij niet zo moeilijk om zelf te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ben al aan het sparen deze doos is bijna leegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:22 schreef truttebosje het volgende:
Anneke Jakobs maakte deze kroonluchter....ik zou zeggen spaar wat bananendozen en maak hem na.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ze heten kee-klamp en hier te koopquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja he? En ik heb eindelijk onze tuintafel gevonden! Zag zo'n soort gelijke tafel vorig jaar al bij de Bijenkorf staan als presentatietafel. En nu heb ik dan eindelijk een duidelijke werkbeschrijving gevonden!
[ afbeelding ]
De werkbeschrijving vind je hier
Ach, zolang je alleen eentje voor eigen gebruik maakt is er niet zo veel aan de hand.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:25 schreef houtmannetje het volgende:
[..]
maakt er iemand een leuke boekenkast zet deze in de markt, maakt hier dure promotie voor
gaat ie bij de K&W in de plagiaat
hij is niet moeilijk om te maken das het lullige soms van een goed ontwerp, dat hjet zo makkelijk is na te maken
Het is dus erg als je zelf een kast in elkaar timmert geinspireerd op een design, maar een lamp plagieren dat kan weer wel gewoonquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:25 schreef houtmannetje het volgende:
[..]
maakt er iemand een leuke boekenkast zet deze in de markt, maakt hier dure promotie voor
gaat ie bij de K&W in de plagiaat
hij is niet moeilijk om te maken das het lullige soms van een goed ontwerp, dat hjet zo makkelijk is na te maken
___________________________________________________________________________________________
[..]
ik ben al aan het sparen deze doos is bijna leeg
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |