je zou em met een diaprojector/overheadprojector/ beamer op de muur kunnen projecteren en dan overtrekkenquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:03 schreef Ikook het volgende:
Ik zou eigenlijk een muur op mijn slaapkamer willen veranderen. Ik heb als idee om er een skyline op te schilderen, met molentjes en kerktorens enzo. Lijkt me best grappig, alleen hoe ga ik dat goed aanpakken?
Ik weet dat er stickers van bestaan (o.a. www.applepiedesign.be), maar het lijkt me zo leuk om het echt zelf te doen. Ik wil het landschap niet meteen op de plint maken, maar ongeveer 70cm hoger pas beginnen. Heeft iemand dit zelf ooit gedaan en hoe heb je dit aangepakt? Een rechte lijn kan ik nog wel maken...maar symmetrisch een molen tekenen wordt al iets lastiger. Iemand tips?
met plexiglazen plaatjes, rond waar groeven in zitten waar je de glazen in kunt doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:52 schreef maok het volgende:
Lamp met wijnglazen (misschien zo maken dat je de glazen er ook af kunt halen, heb je meteen een glazenrek):
[ afbeelding ]
(bestaat uit 2 plexiglas plaatjes met inkepingen)
Ziet er wel vet uit, maar zouden die spikes niet snel slap worden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:17 schreef maok het volgende:
Een 'kapstok' waar je je kleding zo tegen aan kunt gooien:
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies wat het materaal is wat ze hier gebruikt hebben, het lijkt me iets van plexiglas met rubberen/siliconen spikes.
LEUK!quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:06 schreef Cyan het volgende:
Op www.maakjezo.nl staan ook een heleboel zelfmaakideeen uit onder andere tijdschriften.
Ja he? En ik heb eindelijk onze tuintafel gevonden! Zag zo'n soort gelijke tafel vorig jaar al bij de Bijenkorf staan als presentatietafel. En nu heb ik dan eindelijk een duidelijke werkbeschrijving gevonden!quote:
bouwmarktquote:Op woensdag 20 februari 2008 23:45 schreef erik-de-perik het volgende:
mooi onderstel, maar waar haal je de buizen en koppelingen vandaan?
ow en welke bouwmarkt is dat dan? ik werk namelijk in een bouwmarkt en we hebben die dingen echt niet.dat zijn steigerbuizen enzo..quote:
weet ik niet, ik kan ze hier zo kopen, maar ik kan hier vanalles kopen, in nederland geen idee, koperen buizen misschien?quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:15 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
ow en welke bouwmarkt is dat dan? ik werk namelijk in een bouwmarkt en we hebben die dingen echt niet.dat zijn steigerbuizen enzo..
Onwijs tof zeg.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:55 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja he? En ik heb eindelijk onze tuintafel gevonden! Zag zo'n soort gelijke tafel vorig jaar al bij de Bijenkorf staan als presentatietafel. En nu heb ik dan eindelijk een duidelijke werkbeschrijving gevonden!
[ afbeelding ]
De werkbeschrijving vind je hier
Niet iedere bouwmarkt heeft hetzelfde assortiment. Dus er bestaat best een kans dat dit bij een bouwmarkt te verkrijgen is. Zo niet, dan hebben we nog altijd het internet!quote:Op donderdag 21 februari 2008 07:15 schreef erik-de-perik het volgende:
[..]
ow en welke bouwmarkt is dat dan? ik werk namelijk in een bouwmarkt en we hebben die dingen echt niet.dat zijn steigerbuizen enzo..
Ik had ( en heb nog steeds ) een handgemaakte boerderij van mijn opaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:10 schreef Katinkat het volgende:
Dit is niet helemaal wat ik bedoel; maar hij is wel erg leuk.
Mocht je in de gelegenheid zijn en hem nog terug kunnen vinden, ben ik wel geinteresseerd in een tekening. Het zou best een leuk speelgoed voor mijn neefje (en zijn toekomstige broer of zus ) zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |