Of haar zus wordt nu ingelicht van de plannen door Stijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik baal zo dat ze Lieke zo lang laten wachten op haar zus.![]()
Nee, de kindjes van God zullen het wel weer uitleggen dat het bezoek het voor hunzelf heeft verpestquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zien dit niet als bezoek verpesten.
Niet als je zegt dat ze tegen je nagels aanloopt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:08 schreef avonne het volgende:
[..]
of verse nagels. Krijg je ook geen boete voor. Oh, wacht... dat geldt alleen voor Natasia
Stijn was toch nog een week op vakantie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of haar zus wordt nu ingelicht van de plannen door Stijn
en ik heb zoiets van "doe jij het of ik ???"quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:08 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda haalt hele slechte dingen in me naar boven![]()
Stijn is weg toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef CoT het volgende:
Ze verpesten het bezioek niet, ze pakken Lieke aan
Maar dan mag Lieke ook iets terug doen bij het haar van Amanda
Hup, de schaar erin
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
Ze zien dit niet als bezoek verpesten.
Hm, ik had 'het bezoek' opgevat als 'het feit dat er iemand op visite is', maar da's wellicht te ver doorgedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef blomst het volgende:
Nee, maar Lieke is geen bezoek.
dacht ff dat het Carl Noten wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wat avatars over die deze verdwaalde fans kunnen gebruiken![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vergeet niet de mensen die last hebben van ongedierte in hun omgeving......fotootje hangen en foetsie is het....quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog wat avatars over die deze verdwaalde fans kunnen gebruiken![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Lieke zal zo meteen ook wel tegen de ketchup op lopenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet als je zegt dat ze tegen je nagels aanloopt.![]()
Ik heb daar dus compleet overheen gelezenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nu nog even Natasja een aap noemen en we zijn klaar.![]()
Stijn schijnt op vakantie te zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Komt omdat ze het vermengd hebben met zoutzuur, zo wist de rest dat ze die niet moesten eten
Dat geldt voor de rest ook wel hoor...... maar omdat het Lieke is buigen de kindjes van god de regels een beetje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:11 schreef mspoez het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hm, ik had 'het bezoek' opgevat als 'het feit dat er iemand op visite is', maar da's wellicht te ver doorgedacht.
Dit is inderdaad bloedirritantquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef tipsch het volgende:
ah, en ik heb nog geen streams - bekijk het ook maar, niet zolang er nog met twee maten gemeten wordt door kutflens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |