Pand euh, zoveel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:54 schreef Mauro het volgende:
Hoe heet dat restaurantje ook weer aan het einde van de Poelestraat, over die brug.
Zusterrestaurant van De Ouwe Brandweer
Ook erg lekker.
Of tegenover de A-kerk zit in een kelder ook een fantastisch klein restaurantje. (als je van de Vismarkt naar de Mediamarkt loop)
Ziet er ook leuk uit. Arrrggh teveel keuzes. Want dat restaurantje komt een beetje in de buurt van onze aankomende vakantie.quote:
WTF???????quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:57 schreef Sebasser het volgende:
Mauro.
ze haalt mijn bescherm hoesje van mijn lcd schermpje eraf.
Zeg haar eens dat dat niet slim is voor zoeen camera.
Ik ga toch voor deze.quote:
Fietsroute bij het VVV..??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:05 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ik ga toch voor deze.Zo eventjes reserveren voor morgen en dan komt alles helemaal goed. Hartstikke bedankt allemaal.
Nu nog een dag-programma uitstippelen voor morgen. Gelukkig hebben ze de fietsen bij hun.
Neh. Want ik heb geen zin om de hele dag te fietsen met die hitte.quote:
Is dat niet het zwarte schaap en hoorde kaap hoorn daar ook niet bijquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:54 schreef Mauro het volgende:
Hoe heet dat restaurantje ook weer aan het einde van de Poelestraat, over die brug.
Zusterrestaurant van De Ouwe Brandweer
Ook erg lekker.
Of tegenover de A-kerk zit in een kelder ook een fantastisch klein restaurantje. (als je van de Vismarkt naar de Mediamarkt loop)
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef maok het volgende:
[..]
Is dat niet het zwarte schaap en hoorde kaap hoorn daar ook niet bij
Ik kan het ook mis hebben hoor
Kaap hoorn en het zwarte schaap zijn toch failliet?!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:13 schreef maok het volgende:
[..]
Is dat niet het zwarte schaap en hoorde kaap hoorn daar ook niet bij
Ik kan het ook mis hebben hoor
Weet ik niet, niets van mee gekregen dan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Kaap hoorn en het zwarte schaap zijn toch falliet?!
niet aan zn ventieltje zittenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:19 schreef Sebasser het volgende:
whahahahahahah.
sebasser moeke zei; Jij hebt iets met ventieltjes he?
mwhaha,![]()
Veul plezier daarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, goed weekend.. On my way naar Breda.
.
Veel plezier... Zullen we zwaaien als we elkaar kruisen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, goed weekend.. On my way naar Breda.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |