In de kroeg: geen probleem.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:10 schreef Terpentin07 het volgende:
Je kan zeker ook niet plassen als er iemand ernaast staat hè?
Een campingquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef matteman het volgende:
wtf?:')
jij bent zeker ook zo iemand die het vervelend vind om op een camping te schijten?![]()
Dit is en typish voorbeeld van Maikuul en z'n levenservaringquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit dat gek, je gooit toch eerst een prop papier in de plee ? dan horen ze hem niet plonzen + je krijgt je eigen pis niet tegen je reet aangekletterd
( mits je natuurlijk plast voordat je poept)
bij mij op werk hebben ze geen schoonmakers in pakquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef thewhiteguy het volgende:
Zijn het niet altijd dezelfde? Misschien zijn de schoonmakers wel...
Geen ideequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef fransbreda het volgende:
jouw collega's schijten allemaal in ultra silent mode?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef Ringo het volgende:
Gadverdamme
's Ochtends komt het nogal eens voor dat ik, na een zwaar ontbijt, hard moet poepen. Op mijn werk is de plee doorgaans (redelijk) schoon, dus in feite is er geen probleem. Ware het niet dat, als ik de toiletruimte betreed, enkele collega's daar hun keuvelkwartiertje houden.
Staan er dus twee (of meer) gasten in pak naast de pispot of wasbak, die effe gezellig de wereld staan te beschouwen. Beetje hangen, beetje grappen maken, beetje ouwehoeren. Je kent het wel.
Nou ik dus niet.Mén wat haat ik dat. Ik kom daar om te kakken ja, dus val me niet lastig. Als ik weet dat er een stel popi-jopi's mijn drollen kunnen horen plonzen, dan word ik daar héél nerveus van. Ga gewoon weg
![]()
Klacht: collega's die op het toilet doen alsof ze in de kroeg zijn.
Dan gooi je toch gewoon eerst wat wc papier in de wc om de plons tegen te gaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef Ringo het volgende:
Als ik weet dat er een stel popi-jopi's mijn drollen kunnen horen plonzen, dan word ik daar héél nerveus van. Ga gewoon weg![]()
Hij is weer lekker Coby!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit dat gek, je gooit toch eerst een prop papier in de plee ? dan horen ze hem niet plonzen + je krijgt je eigen pis niet tegen je reet aangekletterd
( mits je natuurlijk plast voordat je poept)
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ik een kk vette gedachte vond @ de camping in zuid frankrijk.
Zag je zoeen smerig wijf lopen met een pleerol.
En dan ga je je eens inbeelden dat zij over 3 minuten boven die pot hangt en verteerd eten uit haar anus laat vallen
Pure Afgunst !
Dat is de eerste nuttige tip die ik vandaag heb gehoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:28 schreef Parkinson_XTC het volgende:
leg een flinke laag pleepapier om de plons van de boli te dempen.
dat papier van die reclame met die golden retrieverpup.
maar maar....ik zei het eerstquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat is de eerste nuttige tip die ik vandaag heb gehoord.
Eh... nee, jij was ook spuit elf.quote:
ow ja, sorry, ik zal mijn ogen kastijden dat ze onzorgvuldig genoeg jouw berichtje niet als eerste hebben gezien.quote:
wist je dat nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:39 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat is de eerste nuttige tip die ik vandaag heb gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
toen ik studeerde had ik eens ongelooflijke buikpijn..waarschijnlijk van het uitgaan. hoefde niet te poepen maar toch maar naar de plee gegaan. naja echt, de een na de andere boer verliet m'n anus...ongelooflijk. en ik maar hopen dat er niemand binnenkwam, wat gelukkig ook niet gebeurde.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik moest een keer heel nodig.Dus hup naar de wc in de bioscoop.Zit ik net laat ik een mege windje.De wc-bril begon zelfs te trillen.Dat was een beetje beschamend.Ik heb ook even gewacht voordat ik weer naar buiten ging.![]()
![]()
Allemachtig dat meen je niet............quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:36 schreef Serendips het volgende:
Wat nog op dat toilet mist is een t.v. met dit.
Gatverdammequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat ik een kk vette gedachte vond @ de camping in zuid frankrijk.
Zag je zoeen smerig wijf lopen met een pleerol.
En dan ga je je eens inbeelden dat zij over 3 minuten boven die pot hangt en verteerd eten uit haar anus laat vallen
Pure Afgunst !
eensch isquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:08 schreef Ringo het volgende:
Gadverdamme
's Ochtends komt het nogal eens voor dat ik, na een zwaar ontbijt, hard moet poepen. Op mijn werk is de plee doorgaans (redelijk) schoon, dus in feite is er geen probleem. Ware het niet dat, als ik de toiletruimte betreed, enkele collega's daar hun keuvelkwartiertje houden.
Staan er dus twee (of meer) gasten in pak naast de pispot of wasbak, die effe gezellig de wereld staan te beschouwen. Beetje hangen, beetje grappen maken, beetje ouwehoeren. Je kent het wel.
Nou ik dus niet.Mén wat haat ik dat. Ik kom daar om te kakken ja, dus val me niet lastig. Als ik weet dat er een stel popi-jopi's mijn drollen kunnen horen plonzen, dan word ik daar héél nerveus van. Ga gewoon weg
![]()
Klacht: collega's die op het toilet doen alsof ze in de kroeg zijn.
Campingquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef matteman het volgende:
wtf?:')
jij bent zeker ook zo iemand die het vervelend vind om op een camping te schijten?![]()
Bij voorkeur vergezeld van donderend aarsgeweld... dat zou de boodschap moeten overbrengen. En als dat het niet doet, doet de gasaanval het welquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef Charizma het volgende:
Gast... Geef ze een goede reden om niet te chillen op de wc en rol een dikke keutel
Tja of je past je dieet aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
Bij voorkeur vergezeld van donderend aarsgeweld... dat zou de boodschap moeten overbrengen. En als dat het niet doet, doet de gasaanval het wel
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan gooi je toch gewoon eerst wat wc papier in de wc om de plons tegen te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |