Furbies. Die twee totebelletjes zijn niets meer dan Furbies... van nepbontquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef riri het volgende:
Hoor...huub gaat weg zo en amanda...we gaan allemaal op lieke...ja,net of we dat niet wisten zwakkelingen...maar lieke is niet bang voor ratten
Energie verspelen? Hij is de enige die TV maakt, en dat kost idd energie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:53 schreef noucky het volgende:
Ik zie niet dat Dennis bang is, hij wacht alleen het juiste moment af. Waarom continue energie te gaan verspelen ( zoals Huub deed ). Hardlopers zijn doodlopers.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef riri het volgende:
Hoor...huub gaat weg zo en amanda...we gaan allemaal op lieke...ja,net of we dat niet wisten zwakkelingen...maar lieke is niet bang voor ratten
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef riri het volgende:
Huub kon het ook gaan doseren, maar omdat hij zo praat gaat op aandacht etc. is hem dit gaan nekken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Energie verspelen? Hij is de enige die TV maakt, en dat kost idd energie.
Dennix....de grootste angshaas die er bestaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:53 schreef noucky het volgende:
Ik zie niet dat Dennis bang is, hij wacht alleen het juiste moment af. Waarom continue energie te gaan verspelen ( zoals Huub deed ). Hardlopers zijn doodlopers.
Huub zegt het zelf: Ik hoor dat er plannen zijn om Lieke te pakken als ik weg ben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:57 schreef avonne het volgende:
[..]
weer met zijn allen krijsen en ons en lieke doof maken
Komt nog wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:57 schreef Disana het volgende:
Het valt me tegen dat Natasia haar hesje niet heeft opgetild voor René.
Amanda gaat Ketchup op het haar van Lieke gooien, zodat ze het hele bezoek met haar haar bezig moet zijn. Leuk plan toch geweldig toch ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik heb hun nooit gehoord over het bezoek verzieken dus hoezo denken Lieke & Huub dat?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke ....één knipoog naar mijn zusje en ze weet precies wat ze moet doen![]()
Mmm mag dat wel van achter? Een erg lage streek is dat ,maar ik heb ze daar niet over gehoord , heb ik gemist .quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Amanda gaat Ketchup op het haar van Lieke gooien, zodat ze het hele bezoek met haar haar bezig moet zijn. Leuk plan toch geweldig toch ?![]()
Dus jij denkt dat Jaap voor Huub en Lieke gaat, net als ik?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:59 schreef avonne het volgende:
Huub heeft niet door dat Jaap met ze mee zal doen.
Is daar iets mis mee ? Plannen verklap je toch niet, doet niemand daar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:58 schreef blomst het volgende:
Natasja de scheinheil doet net of ze niets weet.
Bij andere gelegenheden gaan ze wat honing in haar haar doen. Ze denken dat Lieke daar erg overstuur van zal zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Mmm mag dat wel van achter? Een erg lage streek is dat ,maar ik heb ze daar niet over gehoord , heb ik gemist .
uhm?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat ze iets doen waardoor Lieke iets overkomt...ik wil dat die ratten volledig zichzelf voor schut zetten
Ik ben ervan overtuigd dat Jaap met de rest mee gaat. Ondanks de waarschuwingen van sjoerd, maar hij is vanmiddag zo actief bezig geweest iedereen te overtuigen, dat hij zeker na de bedreigingen van Natas over bom in auto huub enzo, hun geen mes in de rug durft te steken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Jaap voor Huub en Lieke gaat, net als ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |