Nee. Die is in dit spel net zo actief als dat hij de hele dag is....quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:30 schreef blomst het volgende:
Jaap komt helemaal niet van zijn plek?
Garanderen, want...? Jij kent Wouter? Of iemand anders die standby staat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:26 schreef GekGenoeg het volgende:
[..]
Kan je garanderen dat het onzin is...
typisch sliekequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dood, verraden door Lieke terwijl ze al dood was
[afbeelding]
Ik ken Wouter idd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Garanderen, want...? Jij kent Wouter? Of iemand anders die standby staat?
Of jij bent het?
Even ter verduidelijking je opmerking over mij. Ik ben van niemand fan. Ik heb alleen voor Dennis gekozen omdat hij direct stelling innam tegen Huub te zijn met zeer duidelijke argumenten waarin ik mij volkomen kan vinden en daarbij niet bang is voor Huub. Als Jaap ook stelling tegen Huub gaat innemen en niet bang zal zijn, zal de volgende keer zeker mijn stem naar Jaap gaan aangezien ik Jaap een veel fijner karakter vind hebben en niet agressief is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
Er zijn hier 2 Denniksfans die het durven toe te geven: dgk_fan en Noucky.
Maar goed, ik vind het niet netjes om namens FOK een kaart te sturen, aangezien een groot deel van de streamer hier de pest aan Dennikx heeft.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking je opmerking over mij. Ik ben van niemand fan. Ik heb alleen voor Dennis gekozen omdat hij direct stelling innam tegen Huub te zijn met zeer duidelijke argumenten waarin ik mij volkomen kan vinden en daarbij niet bang is voor Huub. Als Jaap ook stelling tegen Huub gaat innemen en niet bang zal zijn, zal de volgende keer zeker mijn stem naar Jaap gaan aangezien ik Jaap een veel fijner karakter vind hebben en niet agressief is.
aaaah... ik heb Dennis gevonden !!quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:38 schreef akveor het volgende:
Einde tweede spel
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar wel met alle winden meewaait.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
tja... ik ken ook een Wouter die niet de Gouden Kooi in gaat.
Lieke was al 'dood' en dus uit het spel maar ging de tegenstander verraden wat Huub niet eerlijk vond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
Wat zit die Huub nou weer te zeiken...?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking je opmerking over mij. Ik ben van niemand fan. Ik heb alleen voor Dennis gekozen omdat hij direct stelling innam tegen Huub te zijn met zeer duidelijke argumenten waarin ik mij volkomen kan vinden en daarbij niet bang is voor Huub. Als Jaap ook stelling tegen Huub gaat innemen en niet bang zal zijn, zal de volgende keer zeker mijn stem naar Jaap gaan aangezien ik Jaap een veel fijner karakter vind hebben en niet agressief is.
Op VOL is deze actie ook al voorgesteld... ik doe mee iigquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:02 schreef itsme het volgende:
Ik begin te denken dat het misschien toch echt weer tijd is voor een kaartenactie.
En ik ben geen kaarten stuur mens![]()
Een fok, vol en now life actie ?
Die rotdouche ook, daar hangen zelfs camera's.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef avonne het volgende:
Nadia ziet er alweer op en top uit, helemaal het dametje.
Douchen hoeft niet, blijkbaar.
hoe kan je daaraan mee doen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:45 schreef Desii het volgende:
[..]
Op VOL is deze actie ook al voorgesteld... ik doe mee iig
Zolang hij maar niet heel de dag met zijn handen in zijn zakken loopt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef farceman het volgende:
Ik ken die Wouter ook ; hij kan echt alleen maar over Huub praten en heeft een verschrikkelijke hekel aan hem.
Grapje
Ongetwijfeld verboden door 'achter'.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:46 schreef farceman het volgende:
Was is er met het plan gebeurd om wenkbrauwen DEnix af te scheren?
Je registreren en meeposten.quote:
Denniks praat alleen maar, grote verhalen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef noucky het volgende:
[..]
oh dan leg ik mijn libelle even weg en ga dat doenquote:
Ze mocht niet meedoen en dus heeft ze ook geen CP gekregenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:47 schreef farceman het volgende:
Natasia kijkt alsog ze een oorwordm heeft ingeslikt....slecht niuwes van Wilgo of gewoon geen aandacht?
Hoop dat ze weer eens losgaat op Nadia
Ik vind het prima dat je voor Dennis bent, hem leuk, charmant, sexy of wat dan ook vindt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef noucky het volgende:
[..]
Hij is doodsbang voor Huubquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:51 schreef avonne het volgende:
Maar niet bang voor Huub? Als ik zie dat hij wegloopt als Huub binnenkomt en geen woord zegt tijdens een groepsgesprek, maar een grote mond heeft zodra Huub wegloopt, dan heb ik een iets andere indruk.
Dan kan het even duren. Dennix doet nix, Brian wacht ook op de rest dus komt het misschien neer op de trailer trash wannabe ''lady's''.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:49 schreef Disana het volgende:
Brian zit vooralsnog aardig te doen tegen Huub. Ze gaan straks zeker wachten wie er begint![]()
En Jaap, we zullen eens zien wat Jaap gaat doen. Maar eerst moet Huub rijden, dus de beurt is aan de dames.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kan het even duren. Dennix doet nix, Brian wacht ook op de rest dus komt het misschien neer op de trailer trash wannabe ''lady's''.
En Energie heeft hij nodig, was na twee nachten al oververmoeid.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:53 schreef noucky het volgende:
Ik zie niet dat Dennis bang is, hij wacht alleen het juiste moment af. Waarom continue energie te gaan verspelen ( zoals Huub deed ). Hardlopers zijn doodlopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |