Ja , je kunt natuurlijk bij je eerste les al ff op de motor rijdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef noucky het volgende:
Jammer we zien Huub niet wegrijden op de motor, was die motor dus ook puur reclame maken.
En waar zeg ik dat iedereen dat leuk vond? Ik in elk geval niet. Maar dit kan lang gaan duren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze waren ook met zijn alleen tegen Eric en dat terwijl Eric bijvoorbeeld Lieke niets kwaads had aangedaan.
Toen was het helemaal geen goede verdeling...
Hij zegt nu zelf tegen Lieke dat dat niet de bedoeling is, hij heeft respect voor elke bezoeker.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian (tegen Natasia) denken Huub en Lieke maar dat ze het bezoek van Lieke's zus gaan verpesten, maar hebben ze het bij het verkeerde eind.
Ik heb de dames toch echt zelf gehoord over die ketchup.
Eric was ook met de groep tegen Lieke tekeer gegaan, die deed net zo hard toen mee, dus Eric was niet zielig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze waren ook met zijn alleen tegen Eric en dat terwijl Eric bijvoorbeeld Lieke niets kwaads had aangedaan.
Hoe reageerde Lieke?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Brian vertelt nu hetzelfde aan Lieke: geen verpesten van het bezoek vanavond.
Ja, had ik ook al genoteerd, hij zegt het zelfs tegen iedereen, lijkt het. Echt een kindje van god, vind je niet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zegt nu zelf tegen Lieke dat dat niet de bedoeling is, hij heeft respect voor elke bezoeker.
quote:
Lieke vertrouwt het niet en terecht.quote:
Dat viel me ook al op. Maar ze is ook bijna geen deelneemster meer eigenlijk dus ze wil waarschijnlijk gewoon haar tijd zonder al te veel strubbels uitzitten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef noucky het volgende:
De manier hoe Natasia het eten bereid zegt voor mijn gevoel dat ze helemaal geen zin heeft in het spel wat gaat komen.
Hoe reageerde nixquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke vertrouwt het niet en terecht.
Ik hoor [sub]nix[/sub] weer met het ketchupverhaal tegen Brian.
Overdrijven is ook een vak en ik me niet in kan vinden. Misschien hanteert hij de tactiek nog niet om snel er vezorgd uit te kunnen gaan zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:12 schreef riri het volgende:
Brian staat naast Dennix en ziet door zijn verblindheid niet eens hoe achterlijk die Dennix met zijn haar bezig is.
Dennix en zijn haartjes...stel je voor er is er ééntje die niet zo valt als hij vallen moet
Misschien komt ze wel binnen in een overal en begint meteen met 2 flessen ketchup rond te spuitenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat die zus van Lieke de zwarte band heeft.....dat ze Brian en Dennix in één klap knock out slaat
![]()
![]()
![]()
Eric heeft het zelf over zich heen geroepen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:08 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Flens zal ook , net als bij Brian, aan haar gerief komen door het kijken en geilen op een enge vent.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, had ik ook al genoteerd, hij zegt het zelfs tegen iedereen, lijkt het. Echt een kindje van god, vind je niet?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |