abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51403336
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:01 schreef noucky het volgende:

[..]

Is daar iets mis mee ? Plannen verklap je toch niet, doet niemand daar.
Nee maar zodra het tegen Huub of Lieke is, is het ineens schijnheilig hier
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 19:03:02 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_51403354
Nada tegen nix: Jij schokt zo in je slaap en als ik je wakker maak heb ik het gevoel dat je al wakker bent.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51403371
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat Jaap met de rest mee gaat. Ondanks de waarschuwingen van sjoerd, maar hij is vanmiddag zo actief bezig geweest iedereen te overtuigen, dat hij zeker na de bedreigingen van Natas over bom in auto huub enzo, hun geen mes in de rug durft te steken.
dat weet ik wel heel zeker....heb Jaap altijd emotioneel een grote zwakkeling gevonden
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_51403379
Wat ik vreemd vind en ik hier erg proef is dat alles wat Huub flikt door de beugel kan en als anderen iets ondernemen of voor zich houden het niet goed is.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51403385
één geluk, Amanda kan zoiets niet lang vol houden, zij zijn gevoelsmensen, en die kunnen dat niet, zijn haar eigen woorden.
Kijken of ze haar woorden waar kan maken.
Goedemorgen :W
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:04:06 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51403390
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:15 schreef akveor het volgende:
Einde eerste ronde
[afbeelding]
[afbeelding]

Bij die peukenfoto van Huub mis ik eigenlijk nog een pakje Luckies tussen elastiek en helm geklemd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 19:04:11 #232
137949 Disana
pi_51403394
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat die zus van Lieke de zwarte band heeft.....dat ze Brian en Dennix in één klap knock out slaat
Nee, de vrouwen nemen Lieke, de mannen Huub, snap je
pi_51403410
quote:

[..]

Ik ben ervan overtuigd dat Jaap met de rest mee gaat. Ondanks de waarschuwingen van sjoerd, maar hij is vanmiddag zo actief bezig geweest iedereen te overtuigen, dat hij zeker na de bedreigingen van Natas over bom in auto huub enzo, hun geen mes in de rug durft te steken.
Pas op , bij Jaap weet je het nooit..
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:05:09 #234
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51403420
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef noucky het volgende:
De motor staat al op de aanhangwagen, betekent dit dat we Huub live de poort uit mogen zien rijden ?
Ik ben benieuwd of hij niet al voor de poort eraf valt :-)
De eerste serie rijlessen is op een parkeerterrein. Oefenen in bochten, slalom enz. Dan mag je nog niet op de openbare weg rijden. Vervolgens theorie-examen (mag ook eerder) en examen bijzonder verrichtingen.

Pas daarna rijles op de openbare weg en aansluitend het tweede examen, voor het rijbewijs.
Keep the Sunny Side Up
pi_51403429
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind en ik hier erg proef is dat alles wat Huub flikt door de beugel kan en als anderen iets ondernemen of voor zich houden het niet goed is.
dan lees jij de cossen niet goed
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_51403433
Ik vind die rijschoolinstructeur toch echt wel een leuke bink voor Sylvia. Zouden ze nog contact hebben met elkaar ?
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 19:05:34 #237
137949 Disana
pi_51403435
quote:
Zou kunnen dat sommigen 6 tegen 2 niet zo'n goede verdeling vinden...
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 19:05:36 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_51403437
quote:

[..]

Zou zomaar kunnen, maar bij Jaap weet je het nooit, en dat bommenverhaal, zou Jaap dat serieus nemen?
Ik neem toch aan dat de FEBO dit soort verhalen weerlegt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51403440
quote:
Das niet waar, de meesten keuren af dat hij het broekje van Nadia aftrok, net zo als ze het gedrag van nadia afkeuren.
en zo zijn er wel meer dingen die werden afgekeurd.
pi_51403455
quote:
Volgens mij lees je dna heel selectief, van de week was hier ook heftige verontwaardiging dat Huub aan de slip van Nadia had getrokken en dat mensen iets voor zich houden is logisch want ze zitten nog steeds in een spel. Alleen omdat Jaap zgn een pact heeft met Huub en Lieke vinden de mensen het hier schijnheilig.

En ik word ondertussen ook wel erg moe van alleen dat Huub en Lieke wat er uit de strot van de andere bewoners komt. Andere gespreksonderwerpen hebben die lui niet, dat zegt toch al genoeg over hun. Ze zullen nog spijt krijgen dat ze die 2 weggepest hebben (als het ze lukt) want waar moeten ze dan over praten.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51403474
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef noucky het volgende:
Ik vind die rijschoolinstructeur toch echt wel een leuke bink voor Sylvia. Zouden ze nog contact hebben met elkaar ?
Hij is gelukkig getrouwd
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:06:50 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_51403475
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef blomst het volgende:
poll op de tiensite:

Huub en lieke.......
Krijgen het zwaar!55%
Slaan keihard terug!24%
Overleven de 'terror'21%
Wat een non-poll.
Kan makkelijk en-en-en zijn, immers.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_51403493
Jammer we zien Huub niet wegrijden op de motor, was die motor dus ook puur reclame maken.
pi_51403508
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen, maar bij Jaap weet je het nooit, en dat bommenverhaal, zou Jaap dat serieus nemen?
Ik neem toch aan dat de FEBO dit soort verhalen weerlegt.
Jaap is een schijterd, en die gaat met de groep mee, die durft niet alleen te staan.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 19:08:29 #245
137949 Disana
pi_51403517
Volgens Brian (tegen Natasia) denken Huub en Lieke maar dat ze het bezoek van Lieke's zus gaan verpesten, maar hebben ze het bij het verkeerde eind.

Ik heb de dames toch echt zelf gehoord over die ketchup.
pi_51403520
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk net zo erg als 3 tegen 1 ( Eric) . Ik heb dit ook al eerder gezegt: Huub fans zouden er zo naar kunnen kijken: Lieke & Huub tellen voor 3 , Nadia - Dennis & Amanda voor 1 , Jaap voor 1 en Brian & Natasia voor 1 , 3 tegen 3 dus
pi_51403527
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze waren ook met zijn alleen tegen Eric en dat terwijl Eric bijvoorbeeld Lieke niets kwaads had aangedaan.
Toen was het helemaal geen goede verdeling...
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 19:09:09 #248
137949 Disana
pi_51403539
Brian vertelt nu hetzelfde aan Lieke: geen verpesten van het bezoek vanavond.
pi_51403553
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef noucky het volgende:
Jammer we zien Huub niet wegrijden op de motor, was die motor dus ook puur reclame maken.
motor rijles begint tegenwoordig op een parkeerplaats waar de behendigheid eerst moet worden aangeleerd.
Moterrijbewijs haal je in drie fases, na de tweede fase mag je pas de weg op.
pi_51403557
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een non-poll.
Kan makkelijk en-en-en zijn, immers.
Ik mis een optie: ze verliezen het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')