Nee maar zodra het tegen Huub of Lieke is, is het ineens schijnheilig hierquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:01 schreef noucky het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee ? Plannen verklap je toch niet, doet niemand daar.
dat weet ik wel heel zeker....heb Jaap altijd emotioneel een grote zwakkeling gevondenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Jaap met de rest mee gaat. Ondanks de waarschuwingen van sjoerd, maar hij is vanmiddag zo actief bezig geweest iedereen te overtuigen, dat hij zeker na de bedreigingen van Natas over bom in auto huub enzo, hun geen mes in de rug durft te steken.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:15 schreef akveor het volgende:
Einde eerste ronde
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, de vrouwen nemen Lieke, de mannen Huub, snap jequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef riri het volgende:
Ik hoop dat die zus van Lieke de zwarte band heeft.....dat ze Brian en Dennix in één klap knock out slaat
![]()
![]()
![]()
Pas op , bij Jaap weet je het nooit..quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat Jaap met de rest mee gaat. Ondanks de waarschuwingen van sjoerd, maar hij is vanmiddag zo actief bezig geweest iedereen te overtuigen, dat hij zeker na de bedreigingen van Natas over bom in auto huub enzo, hun geen mes in de rug durft te steken.
De eerste serie rijlessen is op een parkeerterrein. Oefenen in bochten, slalom enz. Dan mag je nog niet op de openbare weg rijden. Vervolgens theorie-examen (mag ook eerder) en examen bijzonder verrichtingen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef noucky het volgende:
De motor staat al op de aanhangwagen, betekent dit dat we Huub live de poort uit mogen zien rijden ?
Ik ben benieuwd of hij niet al voor de poort eraf valt :-)
dan lees jij de cossen niet goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind en ik hier erg proef is dat alles wat Huub flikt door de beugel kan en als anderen iets ondernemen of voor zich houden het niet goed is.
Zou kunnen dat sommigen 6 tegen 2 niet zo'n goede verdeling vinden...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind en ik hier erg proef is dat alles wat Huub flikt door de beugel kan en als anderen iets ondernemen of voor zich houden het niet goed is.
Zou zomaar kunnen, maar bij Jaap weet je het nooit, en dat bommenverhaal, zou Jaap dat serieus nemen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Das niet waar, de meesten keuren af dat hij het broekje van Nadia aftrok, net zo als ze het gedrag van nadia afkeuren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef noucky het volgende:
Volgens mij lees je dna heel selectief, van de week was hier ook heftige verontwaardiging dat Huub aan de slip van Nadia had getrokken en dat mensen iets voor zich houden is logisch want ze zitten nog steeds in een spel. Alleen omdat Jaap zgn een pact heeft met Huub en Lieke vinden de mensen het hier schijnheilig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef noucky het volgende:
Hij is gelukkig getrouwdquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef noucky het volgende:
Ik vind die rijschoolinstructeur toch echt wel een leuke bink voor Sylvia. Zouden ze nog contact hebben met elkaar ?
Wat een non-poll.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:34 schreef blomst het volgende:
poll op de tiensite:
Huub en lieke.......
Krijgen het zwaar!55%
Slaan keihard terug!24%
Overleven de 'terror'21%
Jaap is een schijterd, en die gaat met de groep mee, die durft niet alleen te staan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar bij Jaap weet je het nooit, en dat bommenverhaal, zou Jaap dat serieus nemen?
Ik neem toch aan dat de FEBO dit soort verhalen weerlegt.
Dat vind ik persoonlijk net zo erg als 3 tegen 1 ( Eric) . Ik heb dit ook al eerder gezegt: Huub fans zouden er zo naar kunnen kijken: Lieke & Huub tellen voor 3 , Nadia - Dennis & Amanda voor 1 , Jaap voor 1 en Brian & Natasia voor 1 , 3 tegen 3 dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen dat sommigen 6 tegen 2 niet zo'n goede verdeling vinden...
Ze waren ook met zijn alleen tegen Eric en dat terwijl Eric bijvoorbeeld Lieke niets kwaads had aangedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou kunnen dat sommigen 6 tegen 2 niet zo'n goede verdeling vinden...
motor rijles begint tegenwoordig op een parkeerplaats waar de behendigheid eerst moet worden aangeleerd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:07 schreef noucky het volgende:
Jammer we zien Huub niet wegrijden op de motor, was die motor dus ook puur reclame maken.
Ik mis een optie: ze verliezen het.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een non-poll.
Kan makkelijk en-en-en zijn, immers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |