Daar heeft ie nu zeker ook wel spijt van dat zijn huis voor zoiets gebruikt is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:30 schreef bloempje-moi het volgende:
Die reclame is opgenomen in het huis van een kennis van me!![]()
Zoooo irrritant overigens....
Geen kick, de twee topics zijn samengevoegd.quote:
#klb is al jaren de kwalitatief betere versie van #onz... einzquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:31 schreef LOLBOY het volgende:
Op discovery komt met storende regelmaat zo'n eekhoorn haar taalcursus Engels voor kinderen aanprijzen.
Het .. ding.. wisselt voor 178.50 EUR (! ) van eigenaar en er bestaat enige twijfel over de naam van het product.. Volgens de doos (de gele doos) heet het MUZZY, maar daar is de eekhoorn (rode doos) het niet zo mee eens. Zij is namelijk van mening dat het product MAZZY heet.
Het zal best wel dat het goed is voor de voorbereiding en opvoeding en voorlichting van je kinds maar daar is het me niet om te doen. De eekhoorn is gewoon echt lekker.
Hier enkele printscreenTVlol shots van de betreffende eekhoorn (rode doos) en de m(A/U)zzy set (gele doos):
[afbeelding]
[afbeelding]
Klacht: ONZ is een saai forum vol n00bs en ik wil mijn topic liever hier zetten
* Met dank aan sophie voor de mazzy/muzzy feitentabel
Oeps,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:18 schreef Devlinsect het volgende:
Hoeveel topics moeten hier nog van komen?
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=muzzy&match=&ts=&sort=rel&type=alle&van=&tot=
daarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef nsfw het volgende:
Toonaangevend op het gebied van taalcursusen!
[afbeelding]
moetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef nsfw het volgende:
[afbeelding]
eenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef nsfw het volgende:
[afbeelding]
PIEMEL IN, DAAR MOET EEN PIEMEL INquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef nsfw het volgende:
[afbeelding]
Ach man, rotvent, ik zal er één in jou stoppen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:32 schreef P8 het volgende:
[..]
PIEMEL IN, DAAR MOET EEN PIEMEL IN
LALALALALALALLAHEUY!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:49 schreef Vierkantblokje het volgende:
Geile milf
Wehehe sorry mensen voor de schop omhoog van dit oude geschrift, maar ik vond dit met Google..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hier heb ik nog een geniale quote over in m'n fotoboek.
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |