Mwah.. als ze 40 keer per dag langs komen op een zender waar je veel naar kijkt..quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef Trance_X het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Muzzy is voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar dus ik snap niet waarom jij er als volwassene aan kunt ergeren?)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef Janetje het volgende:
"Ik ben Paul Jones, en dit is, Timelife, sounds of the sixties....
die gast mogen ze afknallenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef Janetje het volgende:
Liever Muzzy dan...
"Ik ben Paul Jones, en dit is, Timelife, sounds of the sixties.... En then I saw her face, now I'm a believer!"
"Lifetime of romance, met 100 onvergetelijke, klassieke love songs!!"
Paul Jones is tof! Met z'n gave accentquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef Janetje het volgende:
Liever Muzzy dan...
"Ik ben Paul Jones, en dit is, Timelife, sounds of the sixties.... En then I saw her face, now I'm a believer!"
"The roman empire. De schitterende DVD collectie The Roman Empire bevat negen films"
"Sternstunden der Folksmuzik! Mét Jantje Smit. Wann Macht dass Bäng Boom Bäng!"
"Songs for worship. De verzameling Songs For Worship bevat de meest populaire en indrukwekkende kerkmuziek en lofzangen"
"Dit is Tigo... in zijn jonge leventje heeft hij al heel wat operaties moeten ondergaan."
Ach wat lul ik.. 'tis allemaal kut.
Al die reclames zijn geweldigquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef Janetje het volgende:
Liever Muzzy dan...
"The roman empire. De schitterende DVD collectie The Roman Empire bevat negen films"
"Sternstunden der Folksmuzik! Mét Jantje Smit. Wann Macht dass Bäng Boom Bäng!"
"Songs for worship. De verzameling Songs For Worship bevat de meest populaire en indrukwekkende kerkmuziek en lofzangen"
"Dit is Tigo... in zijn jonge leventje heeft hij al heel wat operaties moeten ondergaan."
Ach wat lul ik.. 'tis allemaal kut.
T/m 12 zelfs. Al zijn kids van 12 al bezig met playen en kutjes. Lijkt me zeer sterk dat die naar Muzzy gaan zitten kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef Trance_X het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Muzzy is voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar dus ik snap niet waarom jij er als volwassene aan kunt ergeren?)
KUT RECLAME.. kutwijf met der kut hoofd ga afvallen met je kut muzzy ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:10 schreef ThinkTank het volgende:
"Ja, U hoort het goed, ze spreken engels. en nee, het zijn geen Engelse maar Nederlandse kinderen. "
Rot toch op met je gezeik! Tien keer per dag komt hij langs op National Geographic. "Kinderen hebben de opmerkelijke gave om veel sneller een taal te leren dan volwassenen". "...de BBC, vooraanstaand op gebied van taalcursussen..."
Irritante kutreclame!![]()
Vroeger.... 1988....quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik keek vroeger vaak naar Muzzy.![]()
Ai em aa booi, en ai em aa ghurlquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
I am a boy, i am a gurl
Haha, geweldig.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:20 schreef Janetje het volgende:
En die tellsel reclames met Mikequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Haha, geweldig.
Helemaal vergeten die kutreclame.
Amazing discoverysquote:
Ja, die was opgegeten door een pijlstaartrog toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mike is dood![]()
RIP aan de nabestaanden...
Dat heb je goed onthouden ja..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:03 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, die was opgegeten door een pijlstaartrog toch?
quote:
Zet discovery een uur aan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Haha, geweldig.
Helemaal vergeten die kutreclame.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef TeleluvR het volgende:
Niet te hopen dat je kinderen ook zo traag vermoeiend gaan praten....
"HELLLLLOOOOO, I'MMMM MMMUUUZZZZZYYY"
neequote:
onmogelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Zag 'm vandaag ook, maar dan een nieuwe (?) versie.
Die vrouw is nog erger
Onmogelijk inderdaad wat heb ik een tering hekel aan dat gedrocht met paddenstoelen kapsel. Die wens ik terminale leguanenkinkhoest toe vieze schurfthoer.quote:
De nasynchronisatiequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Die vrouw is nog erger
dat moet dan wel héél erg zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Die vrouw is nog erger ;(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |