Buffyquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:19 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Die avatar van jou, ergens komt het me bekend voor, maar het is te klein om het uit te vissen. Waar is het van?
Breek m'n bek er niet over open, heb er nog zoveel staan van m'n verhuizing..quote:
Sarah michelle gellar = buffy the vampire slayerquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:19 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Die avatar van jou, ergens komt het me bekend voor, maar het is te klein om het uit te vissen. Waar is het van?
Mutsenquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:23 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Sarah michelle gellar = buffy the vampire slayer
iedereen kent buffy toch?quote:
Not in my neighborhoodquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:24 schreef Sief89 het volgende:
[..]
iedereen kent buffy toch?ja was een groot fan
![]()
Jep zeker, ook al vond ik de laatste seizoenen niet meer zo super.. maarja is meestal zo, dat de eerste seizoenen t leukst zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:26 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Not in my neighborhood![]()
Spijtig dat er "maar" 7 seizoenen zijn![]()
Ja dat had ik ook, Angel doet het 'm niet.. En spike heb je daar ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:28 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Jep zeker, ook al vond ik de laatste seizoenen niet meer zo super.. maarja is meestal zo, dat de eerste seizoenen t leukst zijnmaar tis altijd een leuke serie gebleven
probeerde mn buffy-dosis toch te halen door angel te kijken maar vond dat toch minder
Haha wou idd net zeggen dat we weer lekker off-topic bezig zijnquote:
Ik denk dat het topic wel een beetje op is.quote:
Dat vind ik wel een beetje te makkelijk geroepen. Kun je het toelichten en/of beargumenteren waarom je zo'n negatief beeld hebt van je geslachtsgenoten?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:49 schreef Sief89 het volgende:
KUTHOEREEEEEEEEEEEEEEN
zo, daar heb je je vrouwdenigrerende opmerking!
Vrouwen zeiken, mekkeren, lullen, roddelen, doen alsof ze zielig zijn, neuken alles wat los of vast zit. Je hebt er niks aan, ze zijn alleen goed om bier te halen en overal te zuigen (JA OOK ONDER DE BANK, SNOL!). Maar volgens mij was dit allemaal al gezegdquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:50 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje te makkelijk geroepen. Kun je het toelichten en/of beargumenteren waarom je zo'n negatief beeld hebt van je geslachtsgenoten?
Er zijn mogelijkheden tegenwoordig voor een chirurgische ingreep dat weet je hèquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:53 schreef Sief89 het volgende:
[..]
Vrouwen zeiken, mekkeren, lullen, roddelen, doen alsof ze zielig zijn, neuken alles wat los of vast zit. Je hebt er niks aan, ze zijn alleen goed om bier te halen en overal te zuigen (JA OOK ONDER DE BANK, SNOL!). Maar volgens mij was dit allemaal al gezegd![]()
Hmm.. jij nog vernieuwend gezeik over vrouwen?
(zucht) typisch weer zo'n vrouwenopmerking!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef Isolde2 het volgende:
Zitten we soms in een chatbox?
dit is het enige on-topic wat er sinds lange tijd wordt gezegdquote:
Ga anders effe aan dungeonmaster op MSN je cup B laten zien of zo. En laat een mod dit kudttopique naar de verdoemenis schoppen. Want nu staat dit geval de hele tijd in MyAT en daarmee ben ik niet blij.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:59 schreef Sief89 het volgende:
[..]
dit is het enige on-topic wat er sinds lange tijd wordt gezegd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |