Provoceren om reacties uit te lokken. Heb je me toch de laatste minuten van de werkdag door geholpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:13 schreef Sief89 het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik zuig graag, maar niet aan jou.
Wel grappig dat je nou hartstikke wijs aan het doen bent, doen alsof jij de enige bent die niet off-topic zeikt.. Maar wat ben je nu aan het doen dan?
Ook viel het me op dat je doet alsof niemand je kan stangen, terwijl je je nu toch druk zit te maken over mijn onschuldig geplaag. Sta je niet overal boven? Heb ik toch maar weer mooi voor mekaar gekregen als zeikwijf zijnde
Dat vind ik juist geilquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:26 schreef Sief89 het volgende:
van die vieze sletten die met hun vriendinnen zoenen..
Kutmuziekquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef Sief89 het volgende:
Jongens, wel ff off-topic blijven he!
ik heb persoonlijk liever Moordenaars van Osdorp Posseen Willem de Hardcore Koning is uiteraard ook een klassieker
Jaaa, voor een kutpubliekquote:
Aparte mix, aangezien je ook nog van dance houd (zie avatar)..quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef Sief89 het volgende:
Jongens, wel ff off-topic blijven he!
ik heb persoonlijk liever Moordenaars van Osdorp Posseen Willem de Hardcore Koning is uiteraard ook een klassieker
Wat heeft dance er nou mee te maken. Ga regelmatig naar dancefestivals, maar hou ook van rock alternatief, Hollands. Als ik er maar voor in de stemming ben. Ik vond de osdorp in het verleden ook wel te pruimen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Aparte mix, aangezien je ook nog van dance houd (zie avatar)..
Ik zeg alleen aparte mix pater, ik houd zelf van alles genres behalve schreeuwende negers..quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat heeft dance er nou mee te maken. Ga regelmatig naar dancefestivals, maar hou ook van rock alternatief, Hollands. Als ik er maar voor in de stemming ben. Ik vond de osdorp in het verleden ook wel te pruimen.
Ik refereer daarbij naar murmelende negers, en zelfs daarvan kan ik er nog wel enkele waarderen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:03 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen aparte mix pater, ik houd zelf van alles genres behalve schreeuwende negers..
Jij bent een kloon hè?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:00 schreef Isolde2 het volgende:
Zitten we soms in een chatbox?
Harry Emancipatie door de bocht,quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zeker door een domme muts geopend, dit topic? Misschien kan die huppelkut beter eens de vaatwasser inruimen en zich niet op fok! begeven.
Okee, maar dit geval is wel héél erg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:55 schreef Sok41 het volgende:
Episch moment, normaliter hangen hier natuurlijk geen aandachtsgeile personen
zelfverrijking? ik heb het over muziekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:56 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Okee, maar dit geval is wel héél erg.Meer dan 5 topicpagina's met zelfverrijking zegt wat over jezelf.
ik werd gedwongenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:21 schreef Devlinsect het volgende:
Welke hoer heeft een tweede deel van dit topic gemaakt?![]()
Ow, sorry.![]()
Loverboys?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:25 schreef Sief89 het volgende:
[..]
ik werd gedwongenals je in #1 kijkt zie je dat ik erop tegen was dit zinloze topic voort te zetten
![]()
ja, klootzakken zijn het ook.quote:
Loverboys maken gewoon goed gebruik van de corruptie van de samenleving en de naiviteit van meisjes. Overlevers zijn het.quote:
Ach, als je zo naïef bent verdien je het om meegelokt te wordenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:12 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Loverboys maken gewoon goed gebruik van de corruptie van de samenleving en de naiviteit van meisjes. Overlevers zijn het.
Die avatar van jou, ergens komt het me bekend voor, maar het is te klein om het uit te vissen. Waar is het van?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:47 schreef Sok41 het volgende:
Wow, hier gaat het er heftig aan toe ! Buckle up !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |