Nee, nog niet gezien, bedankt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen ik zie dit net op Youtube: http://nl.youtube.com/watch?v=Dm3dbluAG9U waarin Cora verteld met haar moeder over de chantage. Is dat ook op de streams geweest, volgens mij niet of vergis ik me?
Ik gun het Huub en Lieke wel maar dan hoef ik geen streams te zien een week alleen die aso'squote:Op donderdag 12 juli 2007 17:12 schreef riri het volgende:
Zou mooi zijn als nu die reis voor een week naar Istanbul in de bus valt bij de GK voor Huub en Lieke....
![]()
![]()
![]()
Sure, zal wel voor zichzelf zijn, anaalridder durft dat natuurlijk niet toe te geven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian heeft Lieke glijmiddel voor Huub op de lijst gezet.
Voor zichzelf ook, maar Amanda zei ook van ze willen zeker anaal uitproberen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sure, zal wel voor zichzelf zijn, anaalridder durft dat natuurlijk niet toe te geven.
Ik moet toch weer eens een paar uitzendingen gaan kijken... Vind jij dat Cora oprecht overkomt? Op mij komt het fake over, dat huilen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien, bedankt.
Het ziet er wel echt uit.
Heb je het filmjpe van CORA al gezien?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Voor zichzelf ook, maar Amanda zei ook van ze willen zeker anaal uitproberen.
ik denk dat het dan best interessant wordt om te zien hoe die groep reageerd op het ontbreken van hun pispaaltjes.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik gun het Huub en Lieke wel maar dan hoef ik geen streams te zien een week alleen die aso's.
gister in de uitzending.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het filmjpe van CORA al gezien?
Nah, dan was het net als de zwangerschapstest open en bloot binnen gekomenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sure, zal wel voor zichzelf zijn, anaalridder durft dat natuurlijk niet toe te geven.
Ik weet het niet. Wie was die dame in dat blauwe T-shirt, de souffleuse zeg maar, enig idee?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet toch weer eens een paar uitzendingen gaan kijken... Vind jij dat Cora oprecht overkomt? Op mij komt het fake over, dat huilen.
Cora's moeder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wie was die dame in dat blauwe T-shirt, de souffleuse zeg maar, enig idee?
Moeder van Coraquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Wie was die dame in dat blauwe T-shirt, de souffleuse zeg maar, enig idee?
Tisser dan?quote:
Dat meen je niet, ze leek zo jong.quote:
Nee dat boeit me niet zo, maar ik heb deze gesprekken nu wel gehoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Tisser dan?
Doen ze weer gemeen tegen Huub?
En slank.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet, ze leek zo jong.
Tikkie eentonig was het vandaag wèl weer ja, de COS'en zo doorlezend.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee dat boeit me niet zo, maar ik heb deze gesprekken nu wel gehoord.
Dat is wel leuk maar dan lees ik dat hier wel dan hoef ik geen streams te zien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:19 schreef RSie het volgende:
[..]
ik denk dat het dan best interessant wordt om te zien hoe die groep reageerd op het ontbreken van hun pispaaltjes.
logischerwijs zal er weer een vorm van groepsplitsing gaan plaatsvinden en krijg je weer hele nieuwe verdelingen binnen de groep.
Ik zei dat vandaag al eerder, het spat eraf, als het maar over Huub gaat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef riri het volgende:
moet je die mond van Brian zien...wat een haat
Ik geloof dat we hier 1 dennixfan hebbenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef wolferl het volgende:
Welke ongeboren vrucht van Fok stuurt Denniks een positief kaartje.
Toch niet die scofield gast. Die zit met zijn kop zover in de reet van Denniks dat ie zijn handen in zijn broekzak ziet zitten.
Wie flikkeren we die vijver in? Nada en nix?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Piranha's... Deze keer blijft het niet bij de kleren van Lieke...![]()
Gadver ik voel me vies, ik zit op een forum waar Denniks aanbidders rond dwarrelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier 1 dennixfan hebben![]()
Huub's oren moeten toch tuuten de hele dag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:27 schreef petraa het volgende:
Brian en Dennix komen haast klaar op Huub.
Tss...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef wolferl het volgende:
Welke ongeboren vrucht van Fok stuurt Denniks een positief kaartje.
Toch niet die scofield gast. Die zit met zijn kop zover in de reet van Denniks dat ie zijn handen in zijn broekzak ziet zitten.
Dan weet je hoe diep de haat zit bij deze mensen...en alles van zichzelf goed praten....zou tamara nog iets te maken willen hebben met die brian?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef petraa het volgende:
Ze luisteren niet eens meer naar Jaap, ze ratelen maar door en door die Brian en Dennix.
Hier valt het nog meequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:24 schreef riri het volgende:
moet je die mond van Brian zien...wat een haat
1tje maar hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:28 schreef wolferl het volgende:
[..]
Gadver ik voel me vies, ik zit op een forum waar Denniks aanbidders rond dwarrelen.![]()
Dennis eerstquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie flikkeren we die vijver in? Nada en nix?![]()
![]()
![]()
Creep, ik krijg er de rillingen van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier valt het nog mee
[afbeelding]
Maar hier...![]()
[afbeelding]
Lekker dom weer. Maar ik heb het wel gehad met die girl talk elke dag. Een inkijkje is interessant, maar dit is overkill.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Toch even meeluisteren bij Amanda.
Amanda: Ik heb al die bottomlines zo vaak gezegd, ipv oneliners.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |