Dit verhaal heb ik al eerder van hem gehoord. Hij meent het ook echt. Net zoals zijn vader overigens geen zin had om op Japio's huwelijk te komen, op vakantie gaan was belangrijker.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
Jaaps vader heeft nog 1 of 2 jaar te leven. Dit is het gevolg van het jojo effect: maag en darmen zijn er slecht aan toe. Maar als er geen 12 uur meer over is, gaat Jaap niet naar de begrafenis.
Dat kan ik me voorstellen. Als je ziet dat je zoon altijd aan het korste eind trekt als het om boetes e.d. gaat, snap ik dat wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft 'n brief van z'n moeder. Ze vind het allemaal wat minder leuk, hoe het nu gaat in DGK.
Jij schijnt Lieke en familie beter te kennen. Misschien even haar zusje inlichten etc.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:51 schreef RSie het volgende:
Jaap heeft al eerder aangegeven dat hij van "achter" met dennix moet bonden en dat hij daar niet blij mee is.
Huub is hiervan op de hoogte.
ik neem aan dat Huub vrijwel geen enkele actie van Jaap tegen hem echt serieus zal nemen.
Uiteindelijk eindigd deze show met een televoting en dan is het toch echt beter dat je wat populairder bent.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:52 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
who cares????
Net alsof die de stemming bepalen nee dus, die popoll is alleen maar voor contactpunten en niet voor wegstemmen van miljonairs dus wat maakt het uit helemaal niks!
Go Jaapie doe je ding en lekker meebashen vanavond![]()
Maar je weet ook dat Theo al had gezegd dat Huub zich niet al te druk moest maken om Ma. Dat was na het telefoontje van Huub met z'n moeder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen. Als je ziet dat je zoon altijd aan het korste eind trekt als het om boetes e.d. gaat, snap ik dat wel.
Alleen al daarom willen ze Huub er nooit uit hebben. Met alleen nog maar gestoorden in de kooi gaat er niemand meer smssenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:59 schreef marky het volgende:
[..]
Uiteindelijk eindigd deze show met een televoting en dan is het toch echt beter dat je wat populairder bent.
Dit heb ik vandaag al eens eerder gelezen .....quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:00 schreef riri het volgende:
dat slijmspoor van Jaap wordt steeds viezer en dikker
weet ik wel zeker...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef HenrySpencer het volgende:
Mochten ze het voor elkaar krijgen Huub en Lieke er uit te werken, dan stop ik direct met kijken. Hoop dat dat dan uberhaupt de trend gaat worden.
Klopt en mama houdt ook van een fikse borrel dus heeft ze die brief ws geschreven met een flinke slok opquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar je weet ook dat Theo al had gezegd dat Huub zich niet al te druk moest maken om Ma. Dat was na het telefoontje van Huub met z'n moeder.
Snap ik ook niet dat iemand namens fok een kaartje stuurt, doe het gewoon onder je eigen naam .quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
Dennix heeft een kaartje gehad van FOK dat hij het goed doet ? Welke idioot heeft dat gestuurd.
Een ban! Ik eis een ban!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
Dennix heeft een kaartje gehad van FOK dat hij het goed doet ? Welke idioot heeft dat gestuurd.
Wat te denken van dgk-fan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
Op FOK stopt sowieso 75% schat ik (myself included). Ik zou het niet eens zó erg vinden, want het is al tijden een verslaving en daar baal ik van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef HenrySpencer het volgende:
Mochten ze het voor elkaar krijgen Huub en Lieke er uit te werken, dan stop ik direct met kijken. Hoop dat dat dan uberhaupt de trend gaat worden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef petraa het volgende:
Niet nodig,.. die weten al genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:59 schreef Yollie het volgende:
[..]
Jij schijnt Lieke en familie beter te kennen. Misschien even haar zusje inlichten etc.
Jemig, je hebt dat telefoontje dus ook gehoord ..... Huub heeft het niet van vreemdenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en mama houdt ook van een fikse borrel dus heeft ze die brief ws geschreven met een flinke slok op![]()
Wij zijn er daarom ook me gestopt. We lezen hier nog wel maar we kijken gewoon niet meer. Dat maakt het zoveel rustiger en je kan er veel beter afstand van nemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op FOK stopt sowieso 75% schat ik (myself included). Ik zou het niet eens zó erg vinden, want het is al tijden een verslaving en daar baal ik van.
Ja, en wat Tas zegt klopt natuurlijk... zoals die slagaderlijke bloeding enzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef STAP01 het volgende:
Tas zei net tegen Jaap dat de buren Lieke ook niet mogen.
Precies, kijk doe je een kaartenaktie net als toen voor SHE oke, zet er dan FOK bij, maar nu gewoon je eigen naam gebruiken. Tis dan net of je namens alle fok forummers spreekt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Snap ik ook niet dat iemand namens fok een kaartje stuurt, doe het gewoon onder je eigen naam .
Zijn ze daar geen camera's aan het opstellen voor het laser-game ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Disana het volgende:
Daar achter staat iemand een interview te geven voor de camera; aan het roze te zien is het Brian achter de camera.
[afbeelding]
Tsja, een hekel aan Huub dus een hekel aan Lieke. Ik mis Stijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef STAP01 het volgende:
Als al dat soort dingen nou echt allemaal kloppen, dan is het toch bedroevend met de professionaliteit gesteld he.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef STAP01 het volgende:
Hier nog een, ik weiger dan nog te kijken, vind het nu al eentonig en saai worden door al weken het zelfde gespreksonderwerp.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op FOK stopt sowieso 75% schat ik (myself included). Ik zou het niet eens zó erg vinden, want het is al tijden een verslaving en daar baal ik van.
waarschijnlijk laat lieke zich door achter ook niet vertellen wat ze wel of niet mag/moet doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:05 schreef STAP01 het volgende:
Ik heb niet gekeken of gelezen tot een uurtje of half drie, dus ik weet niets van een lasergame.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn ze daar geen camera's aan het opstellen voor het laser-game ?
Precies.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Als al dat soort dingen nou echt allemaal kloppen, dan is het toch bedroevend met de professionaliteit gesteld he.
Ik zou zeker stoppen met kijken als Huub en Lieke er niet meer inzaten.De febo moet dit toch ook wel kunnnen bedenken.Het lijkt me dat zij dan ook een groot deel van de kijkers gaan verliezen,de uitslagen van popoll kunnen nooit alleen maar stemmen van streamers zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb jij een kaartje gestuurd naar Dnix????????!!!!!!!!quote:
Rond 18:00 zou een laser-game gepland staan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken of gelezen tot een uurtje of half drie, dus ik weet niets van een lasergame.
of achter zeggen ze tegen iedereen hetzelfde, om de bewoners gerust te stellen dat er mensen achter ze staan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:07 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
waarschijnlijk laat lieke zich door achter ook niet vertellen wat ze wel of niet mag/moet doen.
achter houdt niet zo erg van mensen met een eigen mening denk ik.
kan ook zijn dat dat tas haar eigen mening is, we weten dat als tas iets 10 keer hardop zegt ze daarna zelf gelooft dat het de waarheid is
Wat een fantastisch idee met dit stabiele weerquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Rond 18:00 zou een laser-game gepland staan.
Nee Jaap zei tegen Natas als je naar huis wilt, mag je me een schop geven. En wilgo heeft ook gesprekken met de grote boze buuf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef Disana het volgende:
Wat zegt Natasia nou precies over de grote boze buurvrouw? Iemand moet aftellen? Ik geloof dat het over Huub gaat. Grapje van Jaap over Huub: als je naar huis wilt, mag je me een schop geven.
ik stop dan ook met kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef HenrySpencer het volgende:
Veel meelezers die niet posten. Die zijn toch ook wel redelijk op dehoogte hoe de vork werkelijk in de steel zit. Bijlekaar zal het een aardige groep zijn die best een aardige invloed heeft op de stemmen. Maar nu het naar RTL gaat is het heel goed mogelijk dat ze weer gaan rommelen aan de stemmen. Daar doen ze bij RTL niet zo moeilijk over.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zou zeker stoppen met kijken als Huub en Lieke er niet meer inzaten.De febo moet dit toch ook wel kunnnen bedenken.Het lijkt me dat zij dan ook een groot deel van de kijkers gaan verliezen,de uitslagen van popoll kunnen nooit alleen maar stemmen van streamers zijn.
Aaahhhh, ja, dat past net zo goed in het plaatje. Dankjewel, ik miste het begin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee Jaap zei tegen Natas als je naar huis wilt, mag je me een schop geven. En wilgo heeft ook gesprekken met de grote boze buuf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |