Dat wordt dan weer lachen, want Lieke kan alles hebben van mensen die ze het aankijken nauwelijks waard vindt. Het maakt haar dan niets uit wat ze zeggen. Komt nog bij dat ze BANND iedere keer volkomen voor lul zet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan. Vanavond opnieuw met z'n allen Lieke bashen.
Streams uit bij mij.
Huub mocht willen dat hij zo sterk isquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:33 schreef pjotter41 het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat Huub eerst al die lamlendelingen eerst in elkaar slaat dan kunnen ze elkaar in het ziekenhuis verder afmaken.
Wat een stelletje. Ik denk maar dat ik de wiellen van flens haar auto mar eens los ga draaien.
Huub en Lieke zijn samen beresterk, zeker nu Huub niet mag drinken. Ik heb er alle vertrouwen in, wat Jaap ook gaat beslissen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer lachen, want Lieke kan alles hebben van mensen die ze het aankijken nauwelijks waard vindt. Het maakt haar dan niets uit wat ze zeggen. Komt nog bij dat ze BANND iedere keer volkomen voor lul zet.
Je past ook wel bij dat dennix typje heb ik het idee...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:31 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze aan met full surround sound![]()
![]()
bashhhhhhh away
Ik weet zeker dat Jaap niet dom is en daarom denk ik dat hij zich echt wel aansluit bij Lieke en Huub. Hij speelt nu alleen nog een gehaaid dubbelspel. Wacht nog maar even af. Het kan nog steeds alle kanten op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom neemt Jaap dan niet het advies van Sjoerd over dat alle fora anti-Dennis en hem het meest tofst vinden als met Huub zijn ding doet?
Klopt maat tegen 5 domme mensen kun je niet op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt dan weer lachen, want Lieke kan alles hebben van mensen die ze het aankijken nauwelijks waard vindt. Het maakt haar dan niets uit wat ze zeggen. Komt nog bij dat ze BANND iedere keer volkomen voor lul zet.
Wat is dat plan dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het plan van Japio weten we nu. Maar het voelt mij niet aan als een echt Japio-plan, geen dubbele bodem, geen twee- of drie-traps raket. Niets doortrapt, niets doordacht, niets complex. Dat is een soap als DGK niet waardig........ Er moet nog meer volgen !
Zolang (of beter gezegd: zodra) ze weten dat het een strategie is, heb ik er ook vertrouwen in. Maar Huub gaat vaak de fout in als hij niet verdacht is op problemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub en Lieke zijn samen beresterk, zeker nu Huub niet mag drinken. Ik heb er alle vertrouwen in, wat Jaap ook gaat beslissen.![]()
Wattuh????quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom neemt Jaap dan niet het advies van Sjoerd over dat alle fora anti-Dennis en hem het meest tofst vinden als met Huub zijn ding doet?
IK hoop echt dat hij Dennix en Nadia zo voor lul zet vanavond, want ze denken Jaap helemaal te hebben ingepakt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Jaap niet dom is en daarom denk ik dat hij zich echt wel aansluit bij Lieke en Huub. Hij speelt nu alleen nog een gehaaid dubbelspel. Wacht nog maar even af. Het kan nog steeds alle kanten op.
Oh, maar Lieke kon er prima tegenop toen Huub met zijn vinger naar het ziekenhuis was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt maat tegen 5 domme mensen kun je niet op.
Combinatie schreeuwen en dom "wint"" altijd
Hoop het anders is het voor mij einde DGK.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Jaap niet dom is en daarom denk ik dat hij zich echt wel aansluit bij Lieke en Huub. Hij speelt nu alleen nog een gehaaid dubbelspel. Wacht nog maar even af. Het kan nog steeds alle kanten op.
En volledige bescherming van achterquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Klopt maat tegen 5 domme mensen kun je niet op.
Combinatie schreeuwen en dom "wint"" altijd
Onderschat Huub niet, die heeft allang in de gaten dat er wat staat te gebeuren, al die 1 op 1 gesprekken van Jaap, dat valt natuurlijk op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zolang (of beter gezegd: zodra) ze weten dat het een strategie is, heb ik er ook vertrouwen in. Maar Huub gaat vaak de fout in als hij niet verdacht is op problemen.
Nou idd! Beetje lopen bluffen en als het erop aankomt dan doet hij zelf nix!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef riri het volgende:
[..]
Je past ook wel bij dat dennix typje heb ik het idee...
Ik weet nog niets. Pas als hij echt tegen Huub of Lieke in de aanval gaat weet ik het. Nu denk ik nog steeds dat hij een dubbelspel speelt. Jaap weet donders goed dat hij alle fans weer kwijtraakt zodra hij tegen Huub gaat spelen. En Jaap wil graag veel procentjes halenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het plan van Japio weten we nu. Maar het voelt mij niet aan als een echt Japio-plan, geen dubbele bodem, geen twee- of drie-traps raket. Niets doortrapt, niets doordacht, niets complex. Dat is een soap als DGK niet waardig........ Er moet nog meer volgen !
Tuurlijk Brian gaat ook uiteindelijk winnen weet je dat nou nog niet??quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef schatje het volgende:
Brian heeft het makkelijk. Zodra Jaap verkondigde hem het leven zuur te maken i.v.m. het roepen van het adres van Cora komt de Febo in actie om zijn straatje schoon te vegen. Een dag later zijn ze weer samen met elkaar gezellig aan het babbelen in de private-room.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Hoop het anders is het voor mij einde DGK.
De gesprekken op niveau tussen Huub en Jaap zijn de enige reden dat ik nog kijk
Wat het plan is, weet ik nog niet. Toch ben ik overtuigd dat we pas een stukje van het hele plan hebben gehoord. Japio is een genie in het bedenken, en ik geloof niet dat hij een Jip-en-Janneke plan op het nivo van Amanda uit de hoge hoed tovert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat is dat plan dan?
Ik heb de streams op zwart.
Zelfs het gestolen horloge van Denix wordt "plotseling" teruggevondne door de schoonmaaksters in huub's jasjequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub wil wel maar mag niiks van de FEBO. Bij iedere bekendmaking van een actie gaat de telefoon.
Sjoers zijn beste vriend die de site van Jaap beheert zei tegen hem dat als ie in tegenstelling tot Huub met Dennis gaan bonden zijn populariteit naar beneden gaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |