Daar kun je wel vanuit gaan. Vanavond opnieuw met z'n allen Lieke bashen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:25 schreef Yollie het volgende:
[..]
Dan zal Lieke wel de *** zijn, als Huub straks gaat rijden.
Daar geloof ik helemaal niks van. Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Huub is voor de uitslag van populariteitspoll al weg.
Zeker weten, hij verveelt zich al weken de t*ring.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:26 schreef schatje het volgende:
Huub is voor de uitslag van populariteitspoll al weg.
Mij lijkt het, door die logische redenen, ook sterk. Alleen kan ik me door alles wat er is gebeurd niet aan het gevoel onttrekken dat achter Huub liever kwijt dan rijk is. Natasia kan ongestraft krabben, Huub wordt door Nadia uitgedaagd en als hij daarop reageert, gaat er bij hem weer een ton af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het lijkt me echt sterk dat de redactie daar op zit te wachten. huub haalt bijna evenveel stemmen als alle anderen bij elkaar. Huub is voor velen dé man van de gouden kooi. Zonder Huub gaan echt heel veel mensen afhaken en dat weten ze bij de redactie ook donders goed. Wat er gebeurt als Huub er niet meer in zit hebben we gezien toen hij 5 dagen weg was. Het kan ook niet de bedoeling zijn om het programma te laten doodbloeden, want daar heeft JdM niets an. Die heeft niet voor niets in het contract met RTL laten zetten dat het nog minimaal tot eind dit jaar gaat lopen. Dus ik denk dat Huub nog steeds ten koste van alles in het programma zal worden gehouden.
In verkapte woorden misschien ja, maar ze hebben het niet gezegd. Dus ze kunnen nog alle kanten op. Ze hadden het over 'andere maatregelen', dus dat kan vanalles zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze het dan met die torenhoge boetes oplossen. Bij Huub kan er niets meer bij; in verkapte woorden werd er met een exit voor een volgend incident gedreigd. Maar dat incident komt er gegarandeerd.
Dat ie opnieuw de fout ingaat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van. Waarom denk je dat?
Tijdens zijn vorige alcoholvrije periode was Huub beresterk, dus ja.quote:
Zei hij gisteren niet psies het tegenovergestelde tegen Nadia.. dat hij aan Dennis niets had??quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:11 schreef riri het volgende:
Hoezo dicht Jaap Dennix zoveel kwaliteiten toe?De kijkers zien alleen maar een lafaard...is Jaap blind of zo?
had al een edit gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft hij echt niet zo'n hoog IQ al veel mensen dachten. Want het zou echt een zéér domme zet zijn en gaat hem enorm veel procenten op de popoll kosten. En dat moet Jaap ook weten. Zo slim is hij echt wel.
Dat Jaap met Dennis moet bonden zou ik ook met een korrel zout nemen. Jaap praat vaak in raadsels en maakt vaak gein. Sommige fokkers menen daaruit te hebben opgemaakt dat hij met Dennis moet bonden van 'achter'. Geloof maar niet dat dat echt zo is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij lijkt het, door die logische redenen, ook sterk. Alleen kan ik me door alles wat er is gebeurd niet aan het gevoel onttrekken dat achter Huub liever kwijt dan rijk is. Natasia kan ongestraft krabben, Huub wordt door Nadia uitgedaagd en als hij daarop reageert, gaat er bij hem weer een ton af.
Jaap moet met Dennis bonden, terwijl hij met Huub een veel beter en sterker team vormt. Dat soort dingen.
Huub wil wel maar mag niiks van de FEBO. Bij iedere bekendmaking van een actie gaat de telefoon.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef riri het volgende:
Huub had veel eerder met de ideetjes van Lieke mee moeten doen...hij is veels te traag
Ik geloof dat toch maar welquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Geloof maar niet dat dat echt zo is.
Bij mij gaan ze aan met full surround soundquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar kun je wel vanuit gaan. Vanavond opnieuw met z'n allen Lieke bashen.
Streams uit bij mij.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Het toont wel de onzin aan van de geldboetes; het enige wat ze ermee doen is zichzelf geld besparen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In verkapte woorden misschien ja, maar ze hebben het niet gezegd. Dus ze kunnen nog alle kanten op. Ze hadden het over 'andere maatregelen', dus dat kan vanalles zijn.
Kom je daar klaar op dan ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:31 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze aan met full surround sound![]()
![]()
bashhhhhhh away
Waarom neemt Jaap dan niet het advies van Sjoerd over dat alle fora anti-Dennis en hem het meest tofst vinden als met Huub zijn ding doet?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat Jaap met Dennis moet bonden zou ik ook met een korrel zout nemen. Jaap praat vaak in raadsels en maakt vaak gein. Sommige fokkers menen daaruit te hebben opgemaakt dat hij met Dennis moet bonden van 'achter'. Geloof maar niet dat dat echt zo is.
Dat valt idd zo op en is om tequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef schatje het volgende:
Brian heeft het makkelijk. Zodra Jaap verkondigde hem het leven zuur te maken i.v.m. het roepen van het adres van Cora komt de Febo in actie om zijn straatje schoon te vegen. Een dag later zijn ze weer samen met elkaar gezellig aan het babbelen in de private-room.
En dan durft DGK_REDACTIE hier met droge ogen te beweren dat Brian niet in bescherming wordt genomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef schatje het volgende:
Brian heeft het makkelijk. Zodra Jaap verkondigde hem het leven zuur te maken i.v.m. het roepen van het adres van Cora komt de Febo in actie om zijn straatje schoon te vegen. Een dag later zijn ze weer samen met elkaar gezellig aan het babbelen in de private-room.
Dan hoop ik wel dat Huub eerst al die lamlendelingen eerst in elkaar slaat dan kunnen ze elkaar in het ziekenhuis verder afmaken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hoe gaan ze het dan met die torenhoge boetes oplossen. Bij Huub kan er niets meer bij; in verkapte woorden werd er met een exit voor een volgend incident gedreigd. Maar dat incident komt er gegarandeerd.
Precies, dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom neemt Jaap dan niet het advies van Sjoerd over dat alle fora anti-Dennis en hem het meest tofst vinden als met Huub zijn ding doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |