Misschien dat Stijn ontslagen wordt, die geruchten doen de ronde.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
Jaap zei iets crytisch tegen Dnix. Iets over 2 bedrijven die gaan fuseren en dat de topman dan weg moet. Zou dit vrij vertaald betekenen dat RTL Huub eruit wilt hebben anders gaat de 'fusie' niet door?
Nou dat denk ik niet. Huub is niet perse de geen die het niveau van het programma naar beneden haalt. Huub kan op ieder niveau vechten in tegenstelling tot BANNdJquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef STAP01 het volgende:
Jaap zei iets crytisch tegen Dnix. Iets over 2 bedrijven die gaan fuseren en dat de topman dan weg moet. Zou dit vrij vertaald betekenen dat RTL Huub eruit wilt hebben anders gaat de 'fusie' niet door?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat flink los tegen Nada over Amanda, over alle misstappen van Amanda.
Zou Brian dan toch voor Nada gaan?
Ze passen goed bijelkaar. Twee grootste leugenaars van de kooi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Scan, er is nog niks zeker, je weet hoe Jaap is. De ene keer zegt hij dit, de andere keer dat.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2?? Dus Jaap's belofte aan Huub dat het absoluut geen 6 tegen 2 zou gaan worden was gelogen? mooie zaak dan
Komt het tussen de benen beffen al aan de orde?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef beequeen het volgende:
Ja, zou ook kunnen. Huub is wel altijd bij fysieke ruzies betrokken. Dus als ze op de RTL toer willen....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat Stijn ontslagen wordt, die geruchten doen de ronde.
Alles, beffen, Mitch, SOABoys, echt alles.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Komt het tussen de benen beffen al aan de orde?
waar je mee omgaat word je mee besmet zullen we maar zeggen (Met Nadia de grote leugenaarster zoals Huub al aan gaf)quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef scanman01 het volgende:
6 tegen 2?? Dus Jaap's belofte aan Huub dat het absoluut geen 6 tegen 2 zou gaan worden was gelogen? mooie zaak dan
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef STAP01 het volgende:
en zij dekken haar Bron: 10
Daarom vind ik ook hem een slappe zakquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Scan, er is nog niks zeker, je weet hoe Jaap is. De ene keer zegt hij dit, de andere keer dat.
Zou me niet verbazen. Hij is aangetrokken als de grote communicatie expert, maar heeft er helemaal niets van gebakken. Waarschijnlijk is hij, meer nog dan Flensje, verantwoordelijk voor het debacle.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien dat Stijn ontslagen wordt, die geruchten doen de ronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |