Was het wel een mooie piece ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Vieze graffiti spuiters, allemaal doodschieten. Ze moeten ook alles onderspuiten geen gezicht. Laat ze maar oprotten. Kost klauwen met geld.
Klacht: Zie verhaal .
De kogel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:10 schreef ruud.nl het volgende:
En wat doen we met de schone graffiti-spuiters?![]()
Die is echt wel vetquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was het wel een mooie piece ?
[afbeelding]
'Slopen' van eigendommen is je wereldvreemd?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef ruud.nl het volgende:
En op wat voor wijze hebben ze je dermate onheus bejegend dat je je genoodzaakt voelde je frustraties te openbaren op het FOK!forum?![]()
dat lijkt wel een Fok!king photoshop, damn dat is mooi....quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig niks. Dat moet er ook nog bij komen. In de klaagbaak, wordt alleen maar gezeikt over het weer, maar eens een andere discussie invoeren. Als je die kut ratten ziet, ja dat zijn ze, want ratten leven 's nachts ook pas.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef ruud.nl het volgende:
En op wat voor wijze hebben ze je dermate onheus bejegend dat je je genoodzaakt voelde je frustraties te openbaren op het FOK!forum?![]()
Ik vraag me alleen af of TS zelf slachtoffer is geworden, of dat hij zich ergert aan graffiti in het algemeen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
'Slopen' van eigendommen is je wereldvreemd?
Stel je woont op een hoekhuis wat om de haverklap wordt onder gespoten met teksten.
Geloof me, ik trap je zo genadeloos hard, dat je de rest van je leven door een rietje eet.
Als ze zo'n ding als hierboven op mijn huis zouden zetten krijgen ze een kratje bier van mequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:20 schreef Biogarde het volgende:
Stel je woont op een hoekhuis wat om de haverklap wordt onder gespoten met teksten.
Goed voor de eventuele verkoop van je huisquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:25 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Als ze zo'n ding als hierboven op mijn huis zouden zetten krijgen ze een kratje bier van me![]()
Daim is zo goed!quote:
omg, die is wel heel ziekquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wow. Is dit airbrush of een normale montana?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Da's wel mooi gemaakt!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.daimgallery.com/quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef Skic. het volgende:
[..]
Wow. Is dit airbrush of een normale montana?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef Lamzak_ het volgende:
Tags zijn wel lelijk
De grafitti spuiters zelf ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef Lamzak_ het volgende:
Tags zijn wel lelijk
psssst *wegrentquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De grafitti spuiters zelf ook.
als ik met ze klaar ben tenminste![]()
Dr Rat?quote:
banksyquote:
RIPquote:
Stil is?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:30 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bedoel je graffiti zoals in kunst of van die lelijke tags (waarvan sommigen beweren dat het graffiti is)
Banksy is OK. Is ook geen echte graffiti, hij werkt met sjablonen. Hij gebruikt de openbare ruimte tenminste effectief.quote:
Zeker in Nederland klopt die uitspraak niet..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Banksy is OK. Is ook geen echte graffiti, hij werkt met sjablonen. Hij gebruikt de openbare ruimte tenminste effectief.
Thx voor de links, zal ze snel bekijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:45 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Zeker in Nederland klopt die uitspraak niet..
Spuitmallen zijn ook gewoon graffiti, soms word 't wel streetart genoemd, maar het is mij een raadsel waarom dit zogenaamd straatkunst is, en pieces niet ofzo...
En spuitmallen werden in de jaren 70 en 80 in Nederland volop gebruikt..
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7437873147765110464
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1930022947637660369
Dit is echt geniaal en mooi. Jammer dat de meeste graffiti gewoon taggen of lelijke rotzooi is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Banksy is OK. Is ook geen echte graffiti, hij werkt met sjablonen. Hij gebruikt de openbare ruimte tenminste effectief.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hoort dood gemaakt te wordenquote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef Yorrit het volgende:
grafiti hoort bij de stad, langs het spoor, langs de weg.
kan me geen wereld zonder voorstellen... lijkt me maar saai
laat me raden, jouw huis is van de buitenkant helemaal schoonquote:Op zondag 2 september 2007 14:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alle graffiti is mooi, zelfs tags.
Graffitispuiters zijn helden.![]()
Ik hoop dat ze bij je inbreken en je hele kankerinterieur onderspuiten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef satan666 het volgende:
[..]
laat me raden, jouw huis is van de buitenkant helemaal schoon
sterf.
Dat zien we idd goedquote:
Laatme raden, jij woont in een kanker buurtquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef satan666 het volgende:
[..]
laat me raden, jouw huis is van de buitenkant helemaal schoon
sterf.
Is dat nou legaal of niet?quote:
Volgens mij is het zo illegaal als de gemiddelde koeltruckchinees maar wordt het gedoogd door de gemeente, omdat niemand er daar écht last van heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:14 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Is dat nou legaal of niet?
Had er laatst een discussie over met vrienden, ik dacht dat het gewoon illegaal was.
mooi, heb een bad met zoutzuur hier voor ze klaar staan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij je inbreken en je hele kankerinterieur onderspuiten.
egniequote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef satan666 het volgende:
[..]
mooi, heb een bad met zoutzuur hier voor ze klaar staan.
Volgens mij is dat 1 van zijn Photo-manipulationsquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Beide groepen moeten dood.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef illuarchi het volgende:
Liever mensen die hun creativiteit laten zien dan van die kansloze zwakzinnige donders die bushokjes intrappen
Hoe luidt jouw tag?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:39 schreef Buschetta het volgende:
ik was altijd een toy...
maar 1 gouden regel hanteerde wij in onze "crew" altijd. Je spuit niet op prive bezit.
Daarnaast schaam ik me nu rot als ik ergens in de wereld een serie Tags zie staan van mezelf.
Wat een baggerstijl. had ik![]()
Heb door die tijd wel meegelopen met kunstenaars die nu tegenwoordig een aardig vette boterham verdienen met de kunstwerken die ze maken. Sommige zijn foto realistisch. Echt te gek om met die gasten vroeger onder een viaduct te hebben gestaan.
later besloot ik maar mee te gaan als uitkijk want die pieces die ik fabriceerde waren kut. Als ik nu weer af en toe naar N.L vlieg en vanaf Schiphol naar het oosten rij zie ik wel bij elke grote stad m'n pieces nog staan
Wel altijd een leuk "coming home" gevoel.
Maar inmiddels erger ik me ook rot aan al die verrotte tags en pieces op flats en garage boxen. Hou die shit beperkt tot tunnels en kale muren bij bouwplaatsen of kraakpanden ofzo.
zijn dezelfde idiotenquote:Op woensdag 5 september 2007 11:58 schreef illuarchi het volgende:
Liever mensen die hun creativiteit laten zien dan van die kansloze zwakzinnige donders die bushokjes intrappen
Haha idd ken hetquote:Op woensdag 5 september 2007 14:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoe luidt jouw tag?
In de trein en allerhande OV doe ik niets anders dan graffiti spotten en tags lezen.
hehe zeker.. in mn eigen stad, als ik in een vreemde stad ben.. altijd leuk om namen uit je eigen stad ergens anders te zienquote:Op woensdag 5 september 2007 14:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
In de trein en allerhande OV doe ik niets anders dan graffiti spotten en tags lezen.
Alsof dat niet dezelfde vaak dezelfde mensen zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 14:55 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Graffiti
Lelijke tags viltstifthelden
Je kent duidelijk geen schrijvers. Gasten die ik al jaren ken zijn bang om hun tag name aan me te vertellen.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hoe luidt jouw tag?
Mijn hele buurt zit onder die bullshit van deze gast die zichzelf straatkunstenaar noemt. Semi-intellectuele rotzooi is het. Bij mij in de straat stond ergens op een muur: "Just trying to get by in the kingdom of the worms" Het enige wat je die gast moet nageven is dat ik die tekst onthouden heb, wat ik normaal niet doe met graffiti. Maar verder gaat het nergens over, het is hoogstens een beetje mooi dromerig, maar zeker niet geniaal.Edit: Ik heb het nog gevonden op zijn site ook:quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:19 schreef Fides het volgende:
[..]
Dit is echt geniaal en mooi. Jammer dat de meeste graffiti gewoon taggen of lelijke rotzooi is.
Wat staat daar ?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:22 schreef Yorrit het volgende:
[..]
hehe zeker.. in mn eigen stad, als ik in een vreemde stad ben.. altijd leuk om namen uit je eigen stad ergens anders te zien
True.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Je kent duidelijk geen schrijvers. Gasten die ik al jaren ken zijn bang om hun tag name aan me te vertellen.
Verschrikkelijk para wereldje. Ken gasten die miljoenen schade hebben gemaakt (treinstellen etc.)
En die gasten hebben dan hun hele huis brandschoon (schetsboek op een andere plek, bussen, etc)
omdat ze denken dat ze elk moment worden overvallen door de politie.
Dan nog de rivaliteit tussen alle crews. Als je een tagname van een crew uit A'dam op een piece in Den Haag/Rotterdam zet springen die gasten meteen in de auto met wapens om te knokken.
(hoe sad)
en ook in Europa houden alle verzekeraars alle tag namen bij. Als hier iemand zou verkondigen wat z'n naam is zou de politie zo z'n ip opvragen als de schade hoog genoeg is.
blijf het een raar wanna be ghetto wereldje vinden.....
Zo duur zijn die spuitbussen volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:06 schreef Zipportal het volgende:
Vieze graffiti spuiters, allemaal doodschieten. Ze moeten ook alles onderspuiten geen gezicht. Laat ze maar oprotten. Kost klauwen met geld.
quote:
+- 10 euro voor hema/bouwmarktverf (dupli ofzo), die teminste nog een beetje gericht is op duurzaamheid..quote:Op donderdag 6 september 2007 13:32 schreef ballieking het volgende:
voor fatsoenlijke bussen betaal al je al gauw 3 euro hoor
houd dan gewoon je muil toyquote:Op donderdag 6 september 2007 20:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
+- 10 euro voor hema/bouwmarktverf (dupli ofzo), die teminste nog een beetje gericht is op duurzaamheid..
Zo goed als alle bussen die speciaal voor graff worden gemaakt (+-3 euro) werken alleen lekker snel, en hebben goede solide lijnen... Verfkwaliteit is bud.
Spijker op de kop. Tags horen er gewoon bij, en ik kan persoonlijk erg genieten van een echt goede tag.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Alsof dat niet dezelfde vaak dezelfde mensen zijn![]()
dit
[afbeelding]
is dezelfde persoon als
[afbeelding]
dit
en
[afbeelding]
is van dezelfde hand als
[afbeelding]
dit
[afbeelding]
Deze piece kwam ik trouwens ook nog tegen.. Is van Laser 3.14, die textenschrijver in Amsterdam.
is goed, volgende keer jouw huisquote:Op donderdag 6 september 2007 14:04 schreef Pavement het volgende:
Graffiti is kunst en kekke om te doen !
wat staat daar ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:36 schreef MOD het volgende:
Satan666sterf ongelukkig, zielige kloot.
Van huizen en prive shit enzo moet je afblijven, maar ik vind dat je het moet toleren om sommige dingen, zoals dit: klik een mooie piece te laten geven door een creatieve geest.
Zo zie ik er hier in de buurt een aantal van dit soort tunneltjes, en het werkt goed tegen taggende lui die de creativiteit van een prof wel waarderen en het daarom maar laten om het te gaan verneuken.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef ballieking het volgende:
he satan666 ik wil best een keer een tag voor je zetten als dat betekend dat we dan mogen vechten, PM me maar
Ordnung muss sein!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:15 schreef ThE_ED het volgende:
Ook snap ik niet wat er is tegen leuke stickers op vervuilde grauwe elektriciteitskastjes.
En dan wel zo'n vieze "niet aanplakken" sticker erop.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ordnung muss sein!![]()
Alleen bevoegde ambtenaren zonder fantasie mogen dat soort beslissingen nemen.
echt nice iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
dit is ook leuke graffity
ik dacht dat het stroomhuisje op de muur gespoten wasquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
dit is ook leuke graffity
heb ik ook nog wat fotos vanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
De Utrechtse Kabouter is ook leuk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:15 schreef Igen het volgende:
Maar niet zo.
Tenslotte wordt voor duizenden(!) reizigers de reis verpest, doordat ze niet meer uit het raam kunnen kijken.
Zet die maar op je voorhoofdquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef ballieking het volgende:
he satan666 ik wil best een keer een tag voor je zetten als dat betekend dat we dan mogen vechten, PM me maar
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:26 schreef satan666 het volgende:
analfabete teringtroep
Ik las een tijd terug dat de NS gewoon te weinig treinen heeft nu om ze gelijk uit de running te halen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:30 schreef Igen het volgende:
De NS heeft niet eindeloos veel reservetreinen. Dus elke trein met graffiti moet meteen schoongemaakt worden, en de reiziger draait voor de kosten op. Op treinen spuiten is gewoon asociaal.
wat staat hier dan ?quote:
Das Foimquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:49 schreef satan666 het volgende:
[..]
wat staat hier dan ?
[afbeelding]
en dat betekend ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Das Foim
http://www.berlin-untergr(...)s.php?image_id=11766
dat is een naamquote:
Zulke mensen kunnen niet genoeg aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:21 schreef Igen het volgende:
Der Foim, en dat is dus een pseudoniem voor iemand die in Keulen treinen en metro's beklad. En die zo, door jouw toedoen satan666, eigenlijk veel te veel aandacht krijgt.
pfff lelijke kankerzooi zeg, zie ik nog 10 keer liever een lelijke toytag dan dit arty geairbrushquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:04 schreef Igen het volgende:
In de stad waar ik studeer, is de metrohalte onder het uitgaanscentrum helemaal met graffiti versierd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou ik nou niet bepaald lelijk willen noemen!
De gemeente hier heeft overigens 19 andere plaatsen aangewezen waar graffiti-kunst is toegestaan, voornamelijk op geluidsschermen en onder bruggen. Zijn er in Nederland ook dergelijke initiatieven?
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:41 schreef satan666 het volgende:
en het is nooit te lezen, wat voor drugs gebruiken die apen als ze gaan spuiten ?
wat ik zoal zie staan: dfsggrbgr 5456etyte egfdggddh trhtrhtrhtrht weggrherjy hjjjklerher erhjerjjerh
nou knap hoor
Flikker toch op met je gesoept, dit is gewoon pure kunst. Zoek maar eens op google naar Street art 3d.quote:
graffiti junkies bedoel je ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zulke mensen kunnen niet genoeg aandacht krijgen.
Graffiti schrijven word door veel beoefenaars beschreven als "Slopen, destruction, damage doen, trashen, bomben, ect.."quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:30 schreef Igen het volgende:
De NS heeft niet eindeloos veel reservetreinen. Dus elke trein met graffiti moet meteen schoongemaakt worden, en de reiziger draait voor de kosten op. Op treinen spuiten is gewoon asociaal.
Ja, hij is gaaf. En alles met krijt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
Street art 3d![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meesterlijk![]()
Denk 'ns uit je doos.quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:49 schreef ballieking het volgende:
wtf doet die 3d toelie hier dan, mooie shit hoor maar wat heeft in godsnaam te maken met dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |