Dit is echt geniaal en mooi. Jammer dat de meeste graffiti gewoon taggen of lelijke rotzooi is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Banksy is OK. Is ook geen echte graffiti, hij werkt met sjablonen. Hij gebruikt de openbare ruimte tenminste effectief.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij hoort dood gemaakt te wordenquote:Op zondag 2 september 2007 18:16 schreef Yorrit het volgende:
grafiti hoort bij de stad, langs het spoor, langs de weg.
kan me geen wereld zonder voorstellen... lijkt me maar saai
laat me raden, jouw huis is van de buitenkant helemaal schoonquote:Op zondag 2 september 2007 14:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Alle graffiti is mooi, zelfs tags.
Graffitispuiters zijn helden.![]()
Ik hoop dat ze bij je inbreken en je hele kankerinterieur onderspuiten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef satan666 het volgende:
[..]
laat me raden, jouw huis is van de buitenkant helemaal schoon
sterf.
Dat zien we idd goedquote:
Laatme raden, jij woont in een kanker buurtquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:32 schreef satan666 het volgende:
[..]
laat me raden, jouw huis is van de buitenkant helemaal schoon
sterf.
Is dat nou legaal of niet?quote:
Volgens mij is het zo illegaal als de gemiddelde koeltruckchinees maar wordt het gedoogd door de gemeente, omdat niemand er daar écht last van heeft.quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:14 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Is dat nou legaal of niet?
Had er laatst een discussie over met vrienden, ik dacht dat het gewoon illegaal was.
mooi, heb een bad met zoutzuur hier voor ze klaar staan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij je inbreken en je hele kankerinterieur onderspuiten.
egniequote:Op woensdag 5 september 2007 11:40 schreef satan666 het volgende:
[..]
mooi, heb een bad met zoutzuur hier voor ze klaar staan.
Volgens mij is dat 1 van zijn Photo-manipulationsquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was het wel een mooie piece ?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |