Op 3fm hebben ze wel een grappige parodie erop. Parapluutje-uutje-uutje-uutjequote:
Semesters moet je niet verneuken, mensen moet je verneukenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
TDF?
en mpg das kutik kreeg net brief van de uni: twijfeladvies om door te mogen blahblah wortd weer ff ingepeperd dat ik t tweede semester verneukt heb
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 3fm hebben ze wel een grappige parodie erop. Parapluutje-uutje-uutje-uutje
|quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op 3fm hebben ze wel een grappige parodie erop. Parapluutje-uutje-uutje-uutje
ach houd je bekquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Semesters moet je niet verneuken, mensen moet je verneuken
(zo slaag je nooit he)
TourDeFrancequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
TDF?
en mpg das kutik kreeg net brief van de uni: twijfeladvies om door te mogen blahblah wortd weer ff ingepeperd dat ik t tweede semester verneukt heb
ach ik 30ectsquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
TourDeFrance
Ja das kut ja. 6 ECTS gemist. Zo'n advies had ik ook eens gehad. Was prima toiletpapier
. Ik bepaal zelf wel of ik doorga
.
Jij moet niet zeken, ICTert. Kijk maar eens eerst oif jij ook een echte studie aankanquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo wens ik niet aangesproken te worden dame.![]()
heb jij even pechquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Zo wens ik niet aangesproken te worden dame.![]()
Jonge, als ik wist wat ik zou willen worden had ik het allang gestudeerdquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moet niet zeken, ICTert. Kijk maar eens eerst oif jij ook een echte studie aankan
Dat weet ik, en das nog veel kutter.quote:
ik heb er 30 en 30 misgelopen tja moet ik maar niet zoveel werken en maar straks als pauper levenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik, en das nog veel kutter.
Vorig jaar had ik er maar 18 gehaald... maar dat kwam ook omdat ik een heel semester niets had gepresteerd door persoonlijke omstandigheden
Denk je dat het aan het werken ligt?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er 30 en 30 misgelopen tja moet ik maar niet zoveel werken en maar straks als pauper leven
zoals?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moet niet zeken, ICTert. Kijk maar eens eerst oif jij ook een echte studie aankan
Universitair elektrotechniek, of werkbouwtuigkunde, of geneeskundequote:
Hmmm.. das wel veel werken jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja had maar 1 dag werkgroepen de rest werkte ik zo'n beetje
Allemaal neit leukquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Universitair elektrotechniek, of werkbouwtuigkunde, of geneeskunde
En die zijn echter omdat? Beetje raar om de ict af te schilderen als makkelijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Universitair elektrotechniek, of werkbouwtuigkunde, of geneeskunde
ICT zitten teveel rotte appels in het vakgebied, omgeschoolde mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Mensen MET verstand van zaken in de ICT zijn vaak wel gedegen opgeleidquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
En die zijn echter omdat? Beetje raar om de ict af te schilderen als makkelijk
En jij kent mij goed genoeg om te weten dat ik maar zo'n rotte appel ben?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ICT zitten teveel rotte appels in het vakgebied, omgeschoolde mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Mensen MET verstand van zaken in de ICT zijn vaak wel gedegen opgeleid. Maar die hebben over het algemeen ook wat meer kennis in huis dan de "standaard trukendoos" .
Mja. Daar zit wat in. Mar heb je echt 4 dagen werken nodig om rond te komen? Dan lijkt het mij onderbetaald eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef Memento-Mori het volgende:
mja tis een erg zelsfstudie en tja zoveel geld heb ik niet dus dan maar werken
ik kan nu fijn leven zeg maarquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja. Daar zit wat in. Mar heb je echt 4 dagen werken nodig om rond te komen? Dan lijkt het mij onderbetaald eerlijk gezegd.
DIe roote appels zijn omgeschoolde mensen, die te lui zijn om te leren. Ik heb hier collega's die zijn omgeschoold die elke kutstudent ict er uit programmeren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
ICT zitten teveel rotte appels in het vakgebied, omgeschoolde mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn. Mensen MET verstand van zaken in de ICT zijn vaak wel gedegen opgeleid. Maar die hebben over het algemeen ook wat meer kennis in huis dan de "standaard trukendoos" .
Jij bent 18. Ik geloof niet dat jij een gedegen 4-5 jarige opleiding na je middelbaar afhebt, met nog wat specifieke vakkenis uit cursussen ed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef shifto het volgende:
[..]
En jij kent mij goed genoeg om te weten dat ik maar zo'n rotte appel ben?![]()
Mja best erg, niet alleen een rommel maar het is ook gewoon vies.quote:
Ooit gehoord van de ijverige leerling? ik heb 4 jarige opleiding gedaan en elke extra cursus mogelijjk erbij gedaan (ken jij 18 jarige die hun volledige cisco al hebben?).quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij bent 18. Ik geloof niet dat jij een gedegen 4-5 jarige opleiding na je middelbaar afhebt, met nog wat specifieke vakkenis uit cursussen ed.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kan nu fijn leven zeg maarextraatjes kopen en doen en tis geen vetpot maar ook niet minimum
Zojaaa, anders zonder avond eten naar bedquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja best erg, niet alleen een rommel maar het is ook gewoon vies.
Gelukkig heeft m'n broer en z'n maten de meeste rommel gemaakt dus zal ik hem ook het meeste op laten ruimen![]()
Hehe. Dan moet ik mijn woorden terug nemen vrees ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Ooit gehoord van de ijverige leerling? ik heb 4 jarige opleiding gedaan en elke extra cursus mogelijjk erbij gedaan (ken jij 18 jarige die hun volledige cisco al hebben?).
Beetje fout bezig he
Goed bezig pinguinquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe roote appels zijn omgeschoolde mensen, die te lui zijn om te leren. Ik heb hier collega's die zijn omgeschoold die elke kutstudent ict er uit programmeren.
Ik ben hier dan een van de weinigen met de relevante opleiding, ik weet dan ook het meest. Daarom ben ik vandaag systeembeheer en docent aan het zijn. En dan nog tijd om te fokken....
No worries, ik snap goed wat je bedoelde, maar ik voelde me aangevallen en dan ga ik of snijden of gewoon rustig trug posten... dit keer snijden dusquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehe. Dan moet ik mijn woorden terug nemen vrees ik.excuseert u mij.
En daarna binnen kan lopen qua geld? Uhm, ik heb eindjes leren knopen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef MPG het volgende:
[..]
das ook wat waard. Weeg dat maar eens af tegen een vertragingsloze studietijd waarin je 4 jaar lang alle eindjes aan elkaar moet zien te knopen
Nee, dat dan weer niet.quote:
Whehe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:18 schreef shifto het volgende:
[..]
No worries, ik snap goed wat je bedoelde, maar ik voelde me aangevallen en dan ga ik of snijden of gewoon rustig trug posten... dit keer snijden dus
Binnen lopen kan ook na een iets langere studietijd wel. Daarnaast zie ik hier helaas wereldvreemde nominaaltjes rondlopen, die nu allemaal lopen te panieken dat ze stage moeten lopen, bij een bedrijf! Dat is eng, ze weten niet wat hen overkomt enzoquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
En daarna binnen kan lopen qua geld? Uhm, ik heb eindjes leren knopen.
Ik heb gewoon gewerkt tussendoor hoor, kwestie van plannen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
[..]
Binnen lopen kan ook na een iets langere studietijd wel. Daarnaast zie ik hier helaas wereldvreemde nominaaltjes rondlopen, die nu allemaal lopen te panieken dat ze stage moeten lopen, bij een bedrijf! Dat is eng, ze weten niet wat hen overkomt enzo.
En daarna weekend!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:33 schreef shifto het volgende:
nog 1,5 uur!
Weekendquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef shifto het volgende:
[..]
Weekend...
Ik heb morgen een MCDST examen (70-271).
Ik ga wel ff halen die shit
Kut voor je...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Neenee, morgen nog tentamen, van 14-17
Morgen om 17:00 begint het weekend, om 17:05 zit deze jongeman in de kroeg
En volgende week lekker werken
Vroege dienst
zo zoquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
Zeau.
Dankjequote:Op donderdag 12 juli 2007 15:39 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Kut voor je...![]()
Alvast succes!![]()
Morgen ben ik er niet, net als zaterdag en zondag!![]()
Lekker een weekend lang op de Veluwe e.o. rondhangen!![]()
Heb je de laatste tijd iets bijzonders gedaan? Verhuizen of zo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Waarom zou ik de laatste tijd zo moe zijn?
Bloedarmoede, pfeiffer etc..?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Verkeerde topic: zeg hier wat je denktquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Niet zo dramatisch hequote:
Is dat een soort klaagbaak?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef crossover het volgende:
[..]
Verkeerde topic: zeg hier wat je denkt
Ik, ook al was het niet helemaal de bedoeling, ik heb toch gepitquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga maffen dan
Ik zou moeten leren nu, maar heb de motivatie van een pinda
mosh-pit?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik, ook al was het niet helemaal de bedoeling, ik heb toch gepit
Kanquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dat een soort klaagbaak?
teveel sex?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
Sleepyheadquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik, ook al was het niet helemaal de bedoeling, ik heb toch gepit
hmhm.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heb je de laatste tijd iets bijzonders gedaan? Verhuizen of zo?
Een has! Dat zijn leuke beesten ja!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef Memento-Mori het volgende:
er zitten gewoon eendjes e een has voor mn raam ::D
wat is een mosh-pit nou weer..quote:
Google is je vriend!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is een mosh-pit nou weer..
Ik ben bekend met het fenomeen pit'n, alsin slapen, en alsin tegen elkander aanbeuken met een vrij grote groep, bij concerten
Maar een mosh-pit, zal ongetwijfeld iets met die concert-pit te maken hebben, maar wat het is
Das toch geen has? Das een knijn!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das toch geen hasj? Das een knijn!
das een haasquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Das toch geen has? Das een knijn!
Zeker wel. Knijn heeft andere bouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |