Plus wat D1 net al zei, als je zo'n jongen kan strikken (al is het voor een jaar of 2), is toch goed voor je reputatie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
True, maar als hij twee jaar lang vrijwel gratis voor ons aan de lopende band scoort dan vang je er geen geld voor maar heb je wel twee jaar lang van zo'n speler genoten en wellicht mede door hem successen behaald. Uiteindelijk is het doel om prijzen te pakken, niet om zoveel mogelijk geld te vangen. Al is geld natuurlijk nodig om in de toekomst weer te kunnen investeren, maar als hij vrijwel niets kost dan is dat eigenlijk geen risico. Je weet alleen dat je 'm na een jaar of 2 weer kwijt bent en er niks voor vangt.
Maar wel bij een kutclub.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:25 schreef Fides het volgende:
[..]
Die verdient genoeg Lira in Turkije vermoed ik.
10M voor een over the hill Ljungbergquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:32 schreef toma het volgende:
Arveladze gaat waarschijnlijk naar Levante dus die kunnen we ook wel vergeten.
Waarom kunnen geen poging doen om Ljunberg te halen? Tien miljoen moet genoeg zijn.
Misschien wil Freddy Adu wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Seau.. dat was dus het einde van de Perez-gate.. en tegelijkertijd is Babel ook maar meegegaan..
Who's coming to amsterdam?!
Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.quote:
Nou kopen dan! Voordat Arsenal ofzo hem heeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Fides het volgende:
[..]
Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.
Daarom. En 't wordt toch eens tijd om naar Europa te komen, de MLS lijkt me ook niet alles.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Fides het volgende:
[..]
Adu is een typische speler voor op de 10. Zou mijn inziens niet eens een hele slechte keuze zijn om die achter de spits te zetten.
En aangezien het niets met Ajax te maken heeft ben ik speciaal naar het Utrecht-topic gegaan om er over te lullen. Kleine moeite.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Leuk nieuwsBen benieuwd wat ie klaar gaat spelen..
Die jongen kan toch prima op rechts?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef Fides het volgende:
Maarja, Ajax heeft eerst 2 vleugelspelers en nog een reserve spits nodig. Dan pas hoeven we na te dneken over een nieuwe '10'.
Ja, lijkt mij ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen kan toch prima op rechts?
rustig maar ouwe.. k dacht misschien is het leuk om even wat off-topic te melden.. magoed.. weet het voor de volgende keerquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En heeft echt nul komma nul met Ajax te maken.
Hij is linksbenig. Maar het is gewoon een schaduwspits, en geen vleugelspeler. Kaka zet je ook niet op rechtsbuiten ook al zou het dat waarschijnlijk prima kunnen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die jongen kan toch prima op rechts?
Nja volgens mij niet.. k las net ergens een berichtje dat hij een kans gaat krijgen.. ga em ff zoekenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:46 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook.
Misschien Kanu als reservespits? Lijkt een beetje overbodig te worden bij Portsmouth.
BBC websitequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja volgens mij niet.. k las net ergens een berichtje dat hij een kans gaat krijgen.. ga em ff zoeken
aah juist.. dat was em..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:50 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
BBC website
Je hebt gelijk
Nouja, was toch leuk geweest.
Ik zie hem (op YouTubequote:Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Fides het volgende:
[..]
Hij is linksbenig. Maar het is gewoon een schaduwspits, en geen vleugelspeler. Kaka zet je ook niet op rechtsbuiten ook al zou het dat waarschijnlijk prima kunnen.
Ziet er wel goed uit inderdaad. Maar ja, tegen wie speelt hij dan..quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Ik zie hem (op YouTube) best wel veel goed lukkende acties maken op links en rechts. Niet echt in de spits of op '10'.
Tja, hij is nog maar net 18, het lijkt me een goede zet om hem vast te leggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:56 schreef Gwyarek het volgende:
[..]
Ziet er wel goed uit inderdaad. Maar ja, tegen wie speelt hij dan..
Op dat WK-20 (?) een paar jaar terug in Nederland viel hij toch wel door de mand. Niks van 'm gezien toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |