Dat iets subjectief is wil nog niet zeggen dat het onzin is om lijstjes te maken. Als je meningen bij elkaar optelt wordt het nooit een hele spannende lijst natuurlijk. Maar ikzelf ben in ieder geval wel benieuwd naar de individuele lijstjes. Toch maar eens de Oor kopen binnenkort.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef Joostebrood het volgende:
Heb je helemaal gelijk in inderdaad. Meer kan ik er niet over zeggen, geeft meteen de onzin aan om zo'n lijst samen te stellen.
vertel..quote:
De mainstream?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:39 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook nog maar pas. Ineens was er een buzz rond Slayer, althans zo ervaarde ik het. Mainstream kende Slayer nooit tot een jaar geleden ofzo. Waar het vandaan komt? Ik zou het niet weten.
Hijzelf waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:26 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Geen zappa Elvis Presley in de top tien is gewoon geen top tien. Klaar.
Ik ken de meeste namen wel, maar ik denk dat ik ook op zo'n getal zal uitkomenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:10 schreef Frollo het volgende:
Er staan trouwens 55 albums bij die ik niet eens ken!
Zegt me totaal niks. Nooit van gehoordquote:(50) The Congos - Heart of The Congos
Elvis Presley!? Ik wist niet dat hier ook 6o+ers rondhingenquote:
Heaven up here staat er ook niet in. Gekozen door Britse journalisten als beste album uit de jaren 80.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:13 schreef spacemangraig het volgende:
nee want dat is, op The Killing Moon na, een bombastisch jaren 80 fossiel.
Nog bombastischerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:22 schreef spacemangraig het volgende:
Ken ik niet...
beter dan Ocean Rain?
ik hou niet van Queenquote:
Ik ben 44 en heb mijn vooroordelen buitenboord gezet. Freddy was de beste performer ooi.quote:
onzin. kijk Stop making sense en stel je mening bij zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 44 en heb mijn vooroordelen buitenboord gezet. Freddy was de beste performer ooi.
Ik denk dat Heart Of The Congos weer aantoont dat dit soort lijstjes vooral invloed hebben op meer van dit soort lijstjes. 20 jaar wordt er niet naar geluisterd , totdat hij de laatste jaren opduikt in allerlei lijstjes . En nu vinden de kenners het natuurlijk opeens ook een belangrijk en invloedrijk album.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:59 schreef Berkery het volgende:
Zegt me totaal niks. Nooit van gehoord
Moet ik me nu gaan schamen? Ik betwijfel het
Briljante film idd.Byrne een goeie tweede danquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:48 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
onzin. kijk Stop making sense en stel je mening bij zou ik zeggen.
Wow, door jouw opmerking voel ik me opeens een stuk ouder...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:10 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Elvis Presley!? Ik wist niet dat hier ook 6o+ers rondhingen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |