Soms krijg je de indruk dat Sjon een filantroop is die een wetenschappelijk experiment financiert en faciliteert.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een aparte meid. Ze heeft 3 kinderen, geen man of vriend. En (als ik me niet vergis) is ze 22 of 23.
Na de groupiedag werd hij in de groep aangesproken op zijn gedrag. Hij wist niet hoe snel hij naar achteren moest om zijn plan aan te passen van aanrandJaap naar loveJaap.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is de laatste tijd een Love-Jaap. Alle vrouwen zijn ineens lief, aardig, knap, charmant, mooi ...... Of hij zit inmiddels iets te lang in de villa en heeft last van opgekropte geiligheid !
Zal me niks verbazen als die kindjes allemaal halfbloedjes zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, een aparte meid. Ze heeft 3 kinderen, geen man of vriend. En (als ik me niet vergis) is ze 22 of 23.
Ik vind het weer verschrikkelijk. Weer een hh in de hoofdrol die haar levensverhaal moet delen. Mij zal het jeuken wat ze allemaal heeft meegemaakt eigenlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:28 schreef Katewalker het volgende:
Wat een verademing om eens een normaal gesprek te kunnen volgen..( Jaap en de huishoudelijke hulp)![]()
Ze heeft wel een vriend en hij is de vader van alle drie haar kinderen..haar vriend is nu 26 jaar..zij is 23 en kreeg haar eerste kind toen ze achtien was..( eigenlijk een ongelukje)...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook, merk op dat ik het schreef voordat ze met Japio ging praten. Ik meende te herinneren dat ze een probleem had gehad met de vader. Dat is dus niet waar (de rest wat ik schreef wel).quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:39 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ze heeft wel een vriend en hij is de vader van alle drie haar kinderen..haar vriend is nu 26 jaar..zij is 23 en kreeg haar eerste kind toen ze achtien was..( eigenlijk een ongelukje)...
Wel goed luisteren...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Soms krijg je de indruk dat Sjon een filantroop is die een wetenschappelijk experiment financiert en faciliteert.![]()
Als je het omdraait klopt het welquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Hans is een beer, hij heeft mokers als vuisten"
Denk ik dat nou of is het krom Nederlands ....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Hans is een beer, hij heeft mokers als vuisten"
Denk ik dat nou of is het krom Nederlands ....
Dat zal bij de meesten niet bekend zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Sjonnie is een filantroop die dit wetenschappelijke experiment financiert en faciliteert
![]()
Wat is het toch een debiel wijf.quote:
En allemaal voor niets, morgen is het weer een grote zooi.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Maar ze doet het niet alleen, Herma doet eigenlijk het echte werk ....
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:53 schreef beequeen het volgende:
Wat is het toch een debiel wijf.
Nou ja, het is mijn verdwenen kleine zusje. Kan niet anders, want als ik kasten opruim, dan doe ik dat ook het liefst met een jurkje op half zevenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een heerlijlk kind toch ook .....
[afbeelding]
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:55 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Herma vind de bandjes van haar gele jurk weer terug.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Herma : "Amanda, wat is dit ?"
Amanda : "Oooh, dat mag weg. Toen ik hier kwam kreeg ik 60 condooms. Maar die draag ik zelf nooit"
Haar kast is inmiddels om door een ringetje te halen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat pianospelen en vraagt zich af waar de bladmuziek is.
Vervolgens begint ze te spelen, ze heeft het dus uit haar hoofd geleerd en leest geen noten.
Yep, maar niet dankzij Amanda.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haar kast is inmiddels om door een ringetje te halen?
Moe, of een dipje omdat hij zojuist een diepgaand gesprek gehad heeft met de psycholoog. Dat gesprek zou vanmorgen zijn, eerst Huub en daarna Brian.quote:
Ze kan niet snel lezenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:06 schreef beequeen het volgende:
Amanda gaat pianospelen en vraagt zich af waar de bladmuziek is.
Vervolgens begint ze te spelen, ze heeft het dus uit haar hoofd geleerd en leest geen noten.
Zou dat al zijn geweest?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Moe, of een dipje omdat hij zojuist een diepgaand gesprek gehad heeft met de psycholoog. Dat gesprek zou vanmorgen zijn, eerst Huub en daarna Brian.
Dan ben ik dus niet alleenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef riri het volgende:
al die roze overhemden die mannen aan hebben....kan het gewoon niet mooi vinden
Om eerlijk te zijn vind ik dat ook niet zo vreemd kijk eens naar haar levensstijl, roken, zuipen , neuken in alle denkbare varianten en last but not least elke dag een laaiende ruzie met loverboyquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:09 schreef riri het volgende:
Amanda gaat er steeds slechter uitzien...mondhoeken die heel erg naar beneden gaan hangen,gewoon afgepeigerd ziet ze eruit
haha ff allemaal op de link klikken en Huub krijgt zijn vleugel...quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
Huub belt met de FEBO en wil graag een vleugel van deze toko, hij kent de eigenaar.
http://www.ypmapianos.nl/
Een graftak..wat is een graftak?quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Is Nadia nog in het ziekenhuis, ik heb een geweldige actie voor haar"
Japio : "Niet zeggen, dat weet je"
Huub : "Ik wil een bos bloemen bestellen als excuus en een grote graftak erbij"
Aha, je bedoelt net zoiets als met de Bergmankliniek van Dr.Laban.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:15 schreef Katewalker het volgende:
[..]
haha ff allemaal op de link klikken en Huub krijgt zijn vleugel...![]()
Een tak voor op een graf, te bestellen bij de bloemist.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Een graftak..wat is een graftak?
Hopelijk ontvangt hij dan geen vleugellamme vleugel want Natasja haar borsten zijn een mislukt cosmetisch fenomeenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, je bedoelt net zoiets als met de Bergmankliniek van Dr.Laban.![]()
Mag ik 'r nou nog steeds niet adopteren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik ruim ook altijd mijn kasten op terwijl ik mijn allergrootste zonnebril op heb (en ja, ik heb een aantal fikse zonnebrillen) .
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:12 schreef riri het volgende:
al die roze overhemden die de mannen in dat huis aan hebben....kan het gewoon niet mooi vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |