Klopt...die zijn niet alert genoeg....ik hoop dat Lieke een beetje op gaat lettenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja en ze trappen daar met open ogen in.
Behalve Huub en Lieke, en die worden nu keihard aangepakt door dat mokkel.
Trois Gymnopédies van Erik Satie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef avonne het volgende:
dat liedje dat Huub nu speelt, weet iemand hoe het heet?
Ik krijg HTTP 404 error. Kun jij wel op de site komen, zo ja graag het exacte adres.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Kan dAAR ook op, gewoon door klikken tot het betaalscherm weg is en dan op play klikken.
oooh sorry...liedje wat ie nu speelt is van die film Titanicquote:
denk het zusje?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Jiske komt vanavond zei Huub tegen Lieke, is dat een vriendin van Lieke? Ik ben het even kwijt.
Haar jongere zus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Jiske komt vanavond zei Huub tegen Lieke, is dat een vriendin van Lieke? Ik ben het even kwijt.
Dat is haar zusje volgens mij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:08 schreef beequeen het volgende:
Ok, ty.quote:
Zijn poeppiemel vlekt waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Brian: Lieke, gatverdamme, bloedvlekken op je bed, vies kind.
Die jongen wil per se een bobbeltje in z'n broek...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef noekje het volgende:
Als Dennis in z'n onderbroek loopt, doet hij zelfs daar de handen in.
je zit op het goede pad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:52 schreef grazygirl het volgende:
ik heb eerlijk gezegd geprobeerd snel een paar dagen bijgelezen maar ik ben de draad van het verhaal kwijt, is iedereen nou pissed op huub? en nadia had huub toch geslagen en toen moest huub van de FEBO zeggen dat er alleen geduwd was? hoe kan hij dan toch weer een boete hebben gekregen? kan iemand in het kort mij even op het goede pad zetten?
Je bent pianist.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef wolferl het volgende:
Ik kan die stem van Amanda niet meer verdragen, bijna net zo erg als Palma der stem.
PS: Mocht iemand dat nummer van Gymnopedie - Eric Satie willen hebben moet je het even zeggen.
Ik heb hem namelijk, net als alle andere bespeelde nummers die de bewoners beoefenen op hun piano.
Juist wel, zij hebben Nadia allang door en trappen niet in die acties van Nadia.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:05 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt...die zijn niet alert genoeg....ik hoop dat Lieke een beetje op gaat letten
Nadia vergeet wel één ding en dat is dat verhalen van buiten via brieven en op andere manieren binnen komen...als bewoners onraad gaan ruiken kan dat nog weleens heel moeilijk worden.
Ze loopt erg hard van stapel en dan is daar ineens die wand waar je keihard tegen aansmakt met al je leugens...huub heeft het gisteren al ervaren dat ze keihard liegt over dat gefluister van hem in haar oor tijdens die ruzie.....hij moet nu al zeker weten dat ze niet te vertrouwen is...en zoals hij gister ook al keihard tegen haar zei..."je liegt nadia"
Nou geen pianist, meer een verzamelaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Je bent pianist.
Een mooi nummer van Eric Satie, je hoort het volgens mij ook wel veel onder documentaires.
Ja, ze heeft een afstudeer-scriptie klaar en dat had lang geduurd. Inmiddels is ze geslaagd en heeft een feest gegeven. Ze had daarover een brief gestuurd en komt nu langs.quote:
Staat trouwens een interview met Jitske op de tien sitequote:
Jammer. Ik dacht dat je Wibi was.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nou geen pianist, meer een verzamelaar.![]()
Het gaat om de gratis Hanff site...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef blomst het volgende:
[quote]Op donderdag 12 juli 2007 11:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik krijg HTTP 404 error. Kun jij wel op de site komen, zo ja graag het exacte adres.
[/quote]http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Klopt, dat heb ik gelezen maar was even vergeten dat dat Jiske was, toch bedankt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef kybe het volgende:
[..]
Staat trouwens een interview met Jitske op de tien site
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
ywquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat heb ik gelezen maar was even vergeten dat dat Jiske was, toch bedankt.
maar zo als ik zei, hier kun je de gratis streams ook wel zien, maar dan zonder geluid.quote:
je zit al op het goede pad - de boete voor huub is ook onbegrijpelijk - FEBO is weer eens overduidelijk aan het voortrekken geweest.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:52 schreef grazygirl het volgende:
ik heb eerlijk gezegd geprobeerd snel een paar dagen bijgelezen maar ik ben de draad van het verhaal kwijt, is iedereen nou pissed op huub? en nadia had huub toch geslagen en toen moest huub van de FEBO zeggen dat er alleen geduwd was? hoe kan hij dan toch weer een boete hebben gekregen? kan iemand in het kort mij even op het goede pad zetten?
Huishoudster had opdracht z'n spullen in de kast een beetje te ordenen. Japio was achterdochtig en dacht dat het een grap was van Huub of iemand anders, en dat ze op die manier zijn kast moesten stelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:17 schreef beequeen het volgende:
Wat is dat voor een gezeur over de kast van Jaap?
Dat snap ik wel...maar ondertussen geven ze haar de gelegenheid zaakjes te regelen met andere bewoners....die moeten ze boycotten en dat doen ze niet goed en snel genoegquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Juist wel, zij hebben Nadia allang door en trappen niet in die acties van Nadia.
klopt als een bus!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een afstudeer-scriptie klaar en dat had lang geduurd. Inmiddels is ze geslaagd en heeft een feest gegeven. Ze had daarover een brief gestuurd en komt nu langs.
Aha, thanks.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huishoudster had opdracht z'n spullen in de kast een beetje te ordenen. Japio was achterdochtig en dacht dat het een grap was van Huub of iemand anders, en dat ze op die manier zijn kast moesten stelen.
Ze weten daar de probleem gevallen wel te vinden bij tien.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:26 schreef beequeen het volgende:
Sharon heeft geen contact met haar familie. Haar moeder is overleden en ze kan het niet vinden met haar vader en stiefmoeder.
Japio is de laatste tijd een Love-Jaap. Alle vrouwen zijn ineens lief, aardig, knap, charmant, mooi ...... Of hij zit inmiddels iets te lang in de villa en heeft last van opgekropte geiligheid !quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef beequeen het volgende:
Jaap is blij met Sharon, hij wordt helemaal vrolijk als ze binnenkomt.![]()
ik PM je even, ik heb de verkeerdequote:Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef wolferl het volgende:
Ik kan die stem van Amanda niet meer verdragen, bijna net zo erg als Palma der stem.
PS: Mocht iemand dat nummer van Gymnopedie - Eric Satie willen hebben moet je het even zeggen.
Ik heb hem namelijk, net als alle andere bespeelde nummers die de bewoners beoefenen op hun piano.
Ja, een aparte meid. Ze heeft 3 kinderen, geen man of vriend. En (als ik me niet vergis) is ze 22 of 23.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Ze weten daar de probleem gevallen wel te vinden bij tien.
Normaal is dat toch na een paar uur of hooguit een paar dagen op die leeftijd...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is de laatste tijd een Love-Jaap. Alle vrouwen zijn ineens lief, aardig, knap, charmant, mooi ...... Of hij zit inmiddels iets te lang in de villa en heeft last van opgekropte geiligheid !
Ik denk het laatste, Jaap is nu net een bronstige beer.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio is de laatste tijd een Love-Jaap. Alle vrouwen zijn ineens lief, aardig, knap, charmant, mooi ...... Of hij zit inmiddels iets te lang in de villa en heeft last van opgekropte geiligheid !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |