Ach ff pulsen via een UMTS kaartjequote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:31 schreef FJD het volgende:
Jammer dat ik de 15e niet mee kan doenKrijg dan net de sleutel van m'n huisje dus dat schiet niet echt op
Denk dat ik dan neergeslagen wordt met de koekepanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:45 schreef JortK het volgende:
Ach ff pulsen via een UMTS kaartje [afbeelding]
Geen flauw idee maar weet wel dat sinds ik die link heb gemaakt er 1605 1607 man opgeklikked hebbenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:27 schreef JortK het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om te kunnen zien hoeveel mensen er op de banner klikken?
Toch best redelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:53 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar weet wel dat sinds ik die link heb gemaakt er 1605 1607 man opgeklikked hebben![]()
Neej hoor want die link is er al langer als de bannerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:33 schreef jaapio1984 het volgende:
ja.. maar van deze mensen hebben maar 7 mensen gejoined (6 eigenlijk, want maurice... heb ik er zo ff bijgeholpen)
Jaapio
Danny heeft het aangepast zag ik netquote:Op dinsdag 17 juli 2007 07:05 schreef superworm het volgende:
banner
Verzonden: 17 juli 2007 07u04
Aan: Danny
Ha Danny,
Bedankt voor de banner, da's 1. Maar 2., hij verwijst nu naar topic 96 van het Whatpulsegedoe. Ik neem aan dat je dat niet de hele tijd wil zitten veranderen, daarom is er door de Whatpulsers een permanente link verzonnen:
http://fok.wyrihaximus.net/go/?whatpulse
verwijst automatisch door naar het nieuwste whatpulse-topic. Zou je dáár heen willen linken? Anders krijg je de hele tijd reuma van het opnieuw instellen van de banner, lijkt me. Alvast bedankt!
Bert (superworm)
Zo, die is naar Danny opgeschmückt.
Goed nieuws, inmiddels op me werklaptop ben ik de 500k gepasseerd, en thuis ook nog wat keysquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Danny heeft het aangepast zag ik net.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed nieuws, inmiddels op me werklaptop ben ik de 500k gepasseerd, en thuis ook nog wat keys
Voor jou moet dat in 10 dagen tijd wel lukken hé vdvorstquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:01 schreef vdvorst het volgende:
Ik sta nu op de 115e plaats
nog 700k tot de top 100
tuurtjz (1 van de nieuwe members)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 06:54 schreef superworm het volgende:
bij elkaar 8 nieuwe users op de dag van de column. magertjes, maar het is weer een resultaatje.
daar weten die grote bedrijven alles vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:24 schreef fate het volgende:
Op die manier staat de banner in de aandacht en negatieve reclame is ook reclame.
Yup maar de uitkomst is niet alleen altijd even positiefquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:26 schreef Ravii het volgende:
[..]
daar weten die grote bedrijven alles van!
je vergeet iets volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:29 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup maar de uitkomst is niet alleen altijd even positief.
Toffe banners had je gemaakt trouwens![]()
Hoezo dat? Zat op zijn bakkie rond te snuffelen toen ik ze tegen kwamquote:
Oh, sorry.. maar dat is dan wel SC hequote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoezo dat? Zat op zijn bakkie rond te snuffelen toen ik ze tegen kwam. Heb het niet over dat ding wat nu boven het forums prijkt (en wat er ook goed uit zien daar niet van)
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |