abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51384156
We zijn in korte tijd alweer aanbeland bij deel nummer 23!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze gewaardeerde Clumsy_Clown is terecht erg streng hierop. R&P heeft al een SC, die elders in de topiclijst te vinden is. Blijf dus ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen \'zwelg hier in zelfmedelijden\'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen.

Vorige deel: [SINGLES # 22] Meer neuqsex voor singles *O*
pi_51384167
Tsja, degene die hem dicht gegooid had opende geen nieuwe dus ik was even zo vrij.

Om het ontopic te houden ben ik nog steeds single en ik heb niet het kleinste idee dat dat binnenkort afgelopen is.
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2007 @ 04:04:09 #3
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_51384228
Verlengen? opzeggen zal je bedoelen.
pi_51384511
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 04:04 schreef Sebasser het volgende:
Verlengen? opzeggen zal je bedoelen.
Zo, bezet geraakt?

Nou, ik had eindelijk weer eens een geweldige avond vanavond met een leuke meid. Helaas was het m'n nichtje, en ik had niet echt behoefte daar wat mee te doen. En het mag niet ook, van S-F.

Eigenlijk gewoon een TVP natuurlijk.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_51384575
Kan ik hier een levenslang abonnement krijgen?
For great justice!
pi_51384583
Ehm jah moeilijk verhaal hiero
nog vrijgezel.... meisje wat ik echt super cool vind (en zei mij ook) heeft al een vriend.
dus ja dat is een probleem

ziet er niet naar uit dat die 2 binnenkort breken, dus voorlopig nog wel ff vrijgezel dan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_51384619
ik verleng hem ook nog maar ff tot mijn vakantie zondag
pi_51384632
Ik wil niet meteen ergens aanvastzitten, dus begin met een proefabonnementje.
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51385164
Goed, om even door te gaan met het laatste onderwerp in het vorige topique..

Seks en single zijn, dat gaat niet samen.
Waar of niet waar?

Anyweeej, kheb al dik een jaar een uh... seksvriendje
Alleen deze persoon staat behoorlijk dicht bij mij (een van mijn beste vrienden). Wij zelf hebben er absoluut geen problemen mee, mensen om ons heen des te meer.

Maar daar trekken we ons lekker niks van aan want de seks is gewoon lekker
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:03:25 #10
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_51385346
seks en single..
kan samen gaan, maar dan moet je wel een leuk/handig/goed neukvriendje hebben
Allemaal one night stands is ook niks... dus dan maar miss beter geen seks
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:06:03 #11
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51385398
Haha, in het vorige topic kwam eindelijk de TT in het gesprek, is ie vol

Maar om daar even op door te gaan. Zeker heb ik als single minder sex, maar heb wel meer afwisseling. Voordeel van single-sex vind ik ook dat het geen sleur wordt, of sex 'omdat het hoort'. En vind het ook wel leuk dat het nu iets meer een sport is om het te krijgen, ik doe iets meer m'n best dan wanneer je in een lange relatie zit.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51385539
Bij sommige mannen (relaties) heb ik dat ook gehad, het gevoel dat seks sleur werd of 'omdat het erbij hoorde'. Ken echter ook relaties waarbij dat helemaal niet het geval was. Dus daar trek ik tegenwoordig mijn conclusies uit

Neukvriendje... ja, been there. Was supergezellig! Tot het moment kwam dat ik me aan hem begon te hechten
Nou, en toen hij me daarna vertelde dat hij verliefd (op een ander uiteraard) was geworden.... en ons contact opeens een stuk oppervlakkiger werd, deed dat toch wel zeer. Me = not fit for f*ckbuddy
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 12 juli 2007 @ 09:17:42 #13
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_51385588
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Bij sommige mannen (relaties) heb ik dat ook gehad, het gevoel dat seks sleur werd of 'omdat het erbij hoorde'. Ken echter ook relaties waarbij dat helemaal niet het geval was. Dus daar trek ik tegenwoordig mijn conclusies uit
Haha, ja heb je ook zeker wel gelijk in!
quote:
Neukvriendje... ja, been there. Was supergezellig! Tot het moment kwam dat ik me aan hem begon te hechten
Nou, en toen hij me daarna vertelde dat hij verliefd (op een ander uiteraard) was geworden.... en ons contact opeens een stuk oppervlakkiger werd, deed dat toch wel zeer. Me = not fit for f*ckbuddy
Voor mij werkt het wel. Tuurlijk ook wel eens zelf verliefd geworden op diegene. Of dat diegene verliefd werd op mij terwijl ik dat niet wilde. En inderdaad ook dat hij verliefd werd op een ander.
Maar toch, de fun die ik eruit haal is het me wel waard
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_51386426
ne fuckbuddy, da heb ik nu nog nooit meegemaakt se .
pi_51387180
Verlengen? Moet ik dan een stempelkaart oid aanvragen
stupidity has become as common as common sense was before
  donderdag 12 juli 2007 @ 10:46:55 #16
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51387615
Mijn fuck-buddy is mijn nieuwe crush, of het gaat werken is heel iets anders, maar zolang dit goed gaat ben ik blij, en het gaat al redelijk wat maanden goed.
Thinking about thinking of you.
pi_51389095
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 09:14 schreef MNR het volgende:
Me = not fit for f*ckbuddy
Jammer.

deze smeekte natuurlijk om ingekopt te worden, verder ben ik het grotendeels wel met jou en Lips eens
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:57:02 #18
42381 CvB
handles your hunger better
pi_51389729
Een fuckbuddy dat lijkt me wel ideaal ja! Heb nu wanneer ik single ben helemaal geen seks, gewoonweg omdat ik totaal geen kaas heb gegeten van het versierspel.

Heb net na een jaar lang droogstaan weer een maandje met een ex iets gehad...eindelijk weer eens seks! Natuurlijk ging t wéér fout en op precies dezelfde manier als eerder...maargoed. Nu toch eens op zoek naar n fuckbuddy...wil niet weer zo lang zonder eigenlijk.
Vind ik
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:44:16 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51391190
Ik heb heel lang gedacht dat ik het niet zou kunnen, sex zonder bijbedoelingen, just for the fun.
Meer dan een maand lang bewijs ik al aan mezelf dat dat niet waar was!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:47:09 #20
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_51391296
Last time i checked, women have difficulties seperating feelings from sex.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_51391470
ik zou willen dat ik het kon
maar ik vind iemand gewoon niet zo snel aantrekkelijk en dan heb ik ook geen zin in sex. En als ik hem wel aantrekkelijk vind, heb ik al veel gevoelens en kan ik niet alleen maar sex hebben
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:11:38 #22
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_51392021
En dat is idd exact hoe ik lange tijd ook in elkaar zat, of dacht in elkaar te zitten, Dididi. en dat voor een man, go figure...
Dus ms is het allemaal niet zo in steen gehouwen, geef de moed nog niet op!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:15:08 #23
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_51392123
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:47 schreef Undergod het volgende:
Last time i checked, women have difficulties seperating feelings from sex.
Last time I checked i was the one with that problem houd me neit tegen.
Thinking about thinking of you.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:26:03 #24
179239 Poekel
That orphanage attacked ME!
pi_51392450
* Poekel is keihard geplayed.
"The meaning of life is 'bucket'."
pi_51392453
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 13:11 schreef Garisson72 het volgende:
En dat is idd exact hoe ik lange tijd ook in elkaar zat, of dacht in elkaar te zitten, Dididi. en dat voor een man, go figure...
Dus ms is het allemaal niet zo in steen gehouwen, geef de moed nog niet op!
Maar toch ligt het voor mannen heel anders lijkt me. ik moet een man echt vertrouwen voordat ik ook maar iets met hem doe, en je moet ook nog uitkijken dat mannen je niet als 'makkelijk' gaan zien.

Mannen hebben het dan een stuk makkelijker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')