Deze net bij de Albert Heijn gezien, ziet er erg goed uit! Zo'n pot is maar 39 cent, ben benieuwd!quote:
shit man, ik heb gezocht naar een afbeelding maar kan ze niet vinden! Misschien is het dan geen bepaald merk of zo maar een 'bijnaam' ofzo?? Vraag het eens bij Van Rijsingen. Het zijn echt, met afstand, de lekkerste frikandellen OOIT !!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
@Tezz: Wij hebben altijd frikandellen van van Rijsingen, vind ik niet super... maar goudfrikandellen? Welke zijn dat nu weer![]()
Tja er heeft in de consumentengids een keer een mayo test gestaan en daarin kwam deze heeeeeel goed uit de bus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:46 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Deze net bij de Albert Heijn gezien, ziet er erg goed uit! Zo'n pot is maar 39 cent, ben benieuwd!![]()
@Tezz: Wij hebben altijd frikandellen van van Rijsingen, vind ik niet super... maar goudfrikandellen? Welke zijn dat nu weer![]()
heb jij ooit een snackbar-uitbater de uitjes eerst in het open ruggetje zien strooien, om m daarna af te kitten met mayo en curry?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:20 schreef valek het volgende:
De ui moet er eerst op, dan de mayonaise, lekkere vette natuurlijk en dan de Gewurz curry, weet niet hoe je het precies schrijft. En dan de frikandel zelf natuurlijk, maar welke het lekkerste is weet ik niet.
Ja, doen ze allemaal bij ons. Is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:26 schreef Gripper het volgende:
[..]
heb jij ooit een snackbar-uitbater de uitjes eerst in het open ruggetje zien strooien, om m daarna af te kitten met mayo en curry?
Het moet precies andersom dus!![]()
Die curry bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Moet wel Hela curry bij dat is echt lekker
Yay, een record! En nogmaals sorryquote:Op zondag 15 juli 2007 11:46 schreef MaGNeT het volgende:
Het is ook voor het eerst dat ik zit te kwijlen bij het lezen van een topic op Fok!
TS... Wat doe je ons aan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |