abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51383759
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kutsnol dat je er ook bent. Je moet nooit keukenrollen doorspoelen. Deze zijn van steviger materiaal gemaakt waardoor de WC verstopt. Is het je nooit opgevallen dat keukenpapier ongeveer vier keer zo dik is als toiletpapier? En ook nog iets heel grappigs: WC papier wordt heel zacht als je 't nat maakt en keukenpapier absorbeert het water en blijft stevig.

Kortom, dikke pech. Je zult met je klauwen in de toiletpot moeten graaien. En nu maar hopen dat je er niet eerst nog overheen hebt zitten schijten. Veel plezier.
kut wah?
jezus wat een taal man!
lullo

het is al doorgespoelt en nee ik schijt nooit op die plee dat doe ik boven wel in mijn kasteel!
tss je zag het al helemaal voor je een domme muts schijtend op die plee en dan later met de handjes erin en jij een lolllllllll
oh oh oh
zielugggggggg

nou helaas het ging toch anders
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51392357
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

kut wah?
jezus wat een taal man!
lullo

het is al doorgespoelt en nee ik schijt nooit op die plee dat doe ik boven wel in mijn kasteel!
tss je zag het al helemaal voor je een domme muts schijtend op die plee en dan later met de handjes erin en jij een lolllllllll
oh oh oh
zielugggggggg

nou helaas het ging toch anders
Je had mij door, vuig vrouwmens. Ik fantaseer over jou met je handen in je eigen schijt. God, wat word ik me daar toch een berg geil van.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_51394219
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ksssjttttttttttt duw duw
*detrapafmajaach*

Hehe. Probleem zal inmiddels wel zijn opgelost? Anders moet je het daderkatje even op een stok steken en daarmee de... WAT ZEG IK NOU WEER

Katjes
Kots
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_51395128
Heb ik ook een keer gehad. Keukenrol kan je NIET door het toilet spoelen.

Ff een ontstopbedrijf bellen of als je huurt via je woningcoörp.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')