behoren wij ervan ten genieten dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:31 schreef Sebasser het volgende:
Kan je niet gewoon je hand er in steken en er van genieten zoals elke vrouw dat behoord te doen met verstopte WC's?
Vieze papua-hoerquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou nou nou..heb ik weer..
ik heb dus heul veul dieren in huis
Mje, wel als je alles in 1 keer doorspoelt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
behoren wij ervan ten genieten dan?
hmmzzzz wist ik nie?
Dat dachten we ook van je moeder, maar die ligt nu met een nekschot in het ziekenhuis, ga maar snel kijken.quote:
Met je kut ontstoppen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Hele plee verstopt!
Al het water drijft omhoog door die hele keukenrol?
Sorry hoor moet ik nou doen dan?
Nee, die staat achter Amsterdam CS crack bij elkaar te pijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van je moeder, maar die ligt nu met een nekschot in het ziekenhuis, ga maar snel kijken.
Dat kan ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, die staat achter Amsterdam CS crack bij elkaar te pijpen.
wacht je bent een marrokkano?quote:
x x x ik kom nie op de naam maar het leg op het puntje van me vingers..quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:34 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee, die staat achter Amsterdam CS crack bij elkaar te pijpen.
Ik ben een Nederlander die recht studeert. Nu jij weer pauper wijf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wacht je bent een marrokkano?
ja nee ik snap je volkomen!
Gille de la tourette
is niets meer aan te doen!
Ga slapen joh, joint werkt vanzelf uit!
over 25 jaarrrrrrrrrrrrrrrr
Jij studeer recht?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander die recht studeert. Nu jij weer pauper wijf.
Tuurlijksssssssssquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:38 schreef moemoe het volgende:
Het gaat nu wel goed met de beestjes toch?
recht? niet krom?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:37 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ben een Nederlander die recht studeert. Nu jij weer pauper wijf.
Zie de ondertitel van moemoe.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij studeer recht?
![]()
pauperwijf ?
zeg dat maar tegen die snol van een moeder van je, je hebt het recht niet om recht te studeren uberhaupt want je moeder is een hoerrrrrrrrrrrrr
Jij en rechten studeren?
Wat een lachertje je bent een smerige aso eerste klas!Tuig van de richel zelfs!
Een zielig klagend wezentje die nergens ooit iets leuks in kan zien!
Zeker niet in die kop van jou in de spiegel!
moemoe is lief!quote:
En zo blijft ze, tot jullie vervelend gaan doen.quote:
Leuk verhaal, maar waar staat het antwoord op mijn vraag?? Of wil je er niet voor uitkomen dat je een schamele uitkeringtrekker bent??quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij studeer recht?
![]()
pauperwijf ?
zeg dat maar tegen die snol van een moeder van je, je hebt het recht niet om recht te studeren uberhaupt want je moeder is een hoerrrrrrrrrrrrr
Jij en rechten studeren?
Wat een lachertje je bent een smerige aso eerste klas!Tuig van de richel zelfs!
Een zielig klagend wezentje die nergens ooit iets leuks in kan zien!
Zeker niet in die kop van jou in de spiegel!
Ga eens slapen, kneus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar waar staat het antwoord op mijn vraag?? Of wil je er niet voor uitkomen dat je een schamele uitkeringtrekker bent??
waarom kom jij er niet voor uit dat jij een schamele pauperige uitkeringrukker bent?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar waar staat het antwoord op mijn vraag?? Of wil je er niet voor uitkomen dat je een schamele uitkeringtrekker bent??
wtf moet ze alle zooi in d'r kut gooien ofzo?quote:
Ja, want die verhalen over mijn moeder zijn ook allemaal waar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waarom kom jij er niet voor uit dat jij een schamele pauperige uitkeringrukker bent?
Nou?
Doe normaal man!
Jij spoort echt niet he met die indoctrinaties van je ouders en voorouders..
ein twei...
Whehquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En zo blijft ze, tot jullie vervelend gaan doen.
Dan gaat ze slaan en schoppen, kijk maar uit.
ik heb toevallig vakantie dude!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, want die verhalen over mijn moeder zijn ook allemaal waar.![]()
Maar goed, ik zie al dat ik een gevoelige snaar heb geraakt, en gezien het feit IK morgen moet werken ga ik maar eens slapen. Maar doe maar rustig hoor. Ik werk graag 8 uur op een dag in mijn vakantie zodat jij tot 05.30 uur op Fok! kan zitten postjes plaatsen.![]()
Doei!![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:47 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja, want die verhalen over mijn moeder zijn ook allemaal waar.![]()
Maar goed, ik zie al dat ik een gevoelige snaar heb geraakt, en gezien het feit IK morgen moet werken ga ik maar eens slapen. Maar doe maar rustig hoor. Ik werk graag 8 uur op een dag in mijn vakantie zodat jij tot 05.30 uur op Fok! kan zitten postjes plaatsen.![]()
Doei!![]()
quote:va·kan·tie (de ~ (v.), ~s)
1 jaarlijks toegekende vrije tijd voor personen in verschillende beroepen en betrekkingen, voor leerlingen enz.
ga op je plee zitten en wacht op antwoord.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
wat wel sneu is nu heb ik dankzij die pisnicht nog geen antwoord op die plee he?
![]()
![]()
Ik zei toch, ontstoppen met je kut, die lippen van je kan je vast over de hele bril hangen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
wat wel sneu is nu heb ik dankzij die pisnicht nog geen antwoord op die plee he?
![]()
![]()
haha gelijk een orakel bedoel je?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:52 schreef L-IS het volgende:
[..]
ga op je plee zitten en wacht op antwoord.
Een echte man heeft fatsoen en jij duidelijk nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Echte mannen kennen geen vakantie.![]()
JIJ ZOU NAAR BED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:54 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Echte mannen kennen geen vakantie.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:55 schreef RottePeer het volgende:
ey yo watsop
sjakie me ass bitch lul niet stoer
the working man's a fool
cuz i got tha jewelz
dus hou je mond bitch een echte G slaapt niet die hosselt 24/7
alleen zwakke boelers moeten vroeg op
je bent jaloers, want jij durft dat niet he!quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb je die al voor de deur staan??![]()
De meeste verkopers zijn ook gebruikers, dus bij jouw toekomstperspectief heb ik helemaal mijn twijfels.![]()
goeien tipquote:
ehm ja waar anders?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:04 schreef nattermann het volgende:
Jij gooit die zooi in de plee?
Ja okéquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ehm ja waar anders?
de container zit al vol nml..
hahahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja oké
Tuin van de buren misschien een idee?
Succesquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:08 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
hahahaha
okeejjjjjjj
vis het er wel uit
![]()
kut wah?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kutsnol dat je er ook bent. Je moet nooit keukenrollen doorspoelen. Deze zijn van steviger materiaal gemaakt waardoor de WC verstopt. Is het je nooit opgevallen dat keukenpapier ongeveer vier keer zo dik is als toiletpapier? En ook nog iets heel grappigs: WC papier wordt heel zacht als je 't nat maakt en keukenpapier absorbeert het water en blijft stevig.
Kortom, dikke pech. Je zult met je klauwen in de toiletpot moeten graaien. En nu maar hopen dat je er niet eerst nog overheen hebt zitten schijten. Veel plezier.
Je had mij door, vuig vrouwmens. Ik fantaseer over jou met je handen in je eigen schijt. God, wat word ik me daar toch een berg geil van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
kut wah?
jezus wat een taal man!
lullo
het is al doorgespoelt en nee ik schijt nooit op die plee dat doe ik boven wel in mijn kasteel!
tss je zag het al helemaal voor je een domme muts schijtend op die plee en dan later met de handjes erin en jij een lolllllllll
oh oh oh
zielugggggggg
nou helaas het ging toch anders
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:55 schreef zhe-devilll het volgende:
ksssjttttttttttt duw duw
*detrapafmajaach*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |