Ik had eens een Russische beetje Power/Speed metalachtige band gevonden die wel tof was, maar die naam was in het Cyrillisch dus kon ik hem naderhand niet meer terugvinden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:20 schreef Panzerfaust87 het volgende:
He, een metaltopic, leuk. Mensen hier bekend met de Russische metalscene? Temnozor, Butterfly Temple, Nevid, Kroda, Velimor, Pagan Reign, dat soort dingen. Rost Scandinavie er imho behoorlijk uit
Ik zoek meer van dat soort bands, dus als iemand tips heeft, ik houd me aanbevolen.
En langharig trouwens.
Ze wilden eerst niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:49 schreef Tokus het volgende:
uitgelokt, nogalliefst....
mijn kaartje is binnenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:13 schreef Corsnor het volgende:
14 november: tDEP + Meshuggah @ Melkweg Amsterdam = 18 excl.![]()
![]()
Daar ga ik heen. ^^quote:Op maandag 30 juli 2007 15:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hey!
Gorgoroth
09.11.2007 - Holland, Leeuwarden @ Romeijn
[s]quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie gaat er eigenlijk naar Geuzenpop?
25 augustus 11.00-00.00, Enschede
After Forever (gothic /metal)
Moke (Britpop / alternative)
Mad Sin (punk / psychobilly)
As We Fight (metalcore)
Malle Pietje & De Bimbo;s (Malle nedermetal)
El Guapo Stuntteam (rock 'n' roll)
Mala Vita (Balkan ska)
Prodigal Sons
The Kevin Costners
Kudra Mata (metalcore)
Capacocho (rock 'n' roll / dance / electronic)
The Tommycats (pop / rock)
Face-IT (hiphop)
WOW Factor (80's / dutch britpop)
Bell Pepper
Ik was eigenlijk van plan om naar Elsrock te gaan, tot ik hoorde dat ;t niet waar was dat Caliban komt, en de line-up van Geuzenpop vind ik veel vetter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:08 schreef MM-Luna het volgende:
Nope.. Elsrock is leuker, in Rijssen is dat met:
- Nevermore
- Dream Evil
- One Bullet Left
- Hatesphere
- Mnemic
- Autumn
- Demia
- Chiraw
- Thessera
- Dialoque
- None Divine
http://www.elsrock.nl
* DevilsWhore heeft een drumstokje van As We Fightquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[s]
Arg, is as we fight eens in nederland, zijn al die vrienden van me op vakantie..![]()
Daar ga ik ook naartoe als het goed isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:08 schreef MM-Luna het volgende:
Nope.. Elsrock is leuker, in Rijssen is dat met:
- Nevermore
- Dream Evil
- One Bullet Left
- Hatesphere
- Mnemic
- Autumn
- Demia
- Chiraw
- Thessera
- Dialoque
- None Divine
http://www.elsrock.nl
Nevermore, de 24e in Plato, Helmond... Yeah!quote:
Entombed - Serpent Saintsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Wat vinden jullie zover van 2007 wat metalreleases betreft? Ik krijg het simpelweg niet meer bijgehouden allemaal, er komt gewoon teveel goed spul uit. Wat zijn jullie favorieten tot nu toe?
Caliban - The Awakeningquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Wat vinden jullie zover van 2007 wat metalreleases betreft? Ik krijg het simpelweg niet meer bijgehouden allemaal, er komt gewoon teveel goed spul uit. Wat zijn jullie favorieten tot nu toe?
Slechtste album ooit is misschien een beetje overdreven maar dat die tegenvalt ben ik met je eens. Muzikaal valt er nog niet eens zoveel op aan te merken (al had ik er zeker ook meer van verwacht met zulke namen) alleen die vocalen en teksten zijn heel erg jammer.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Oh jezus, ik wachtte dus al een tijde op C-187, met Pestilence, Death, en Cynic leden. Vandaag een promo gedownload... wat een teleuuuurstelling zeg. Erg knap dat zulke goeie muzikanten zich zo erg kunnen verlagen. Slechte negermuziek met mislukte riffs... kom op man, "P.C.P. (murda in ma head)", flikker op. Conclusie - slechtste album ooit, 1/10
En dat is?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
Mijn beste metal album moet nog komen, rond 18 sept
BTBAM![]()
Ja, lekker album, beetje meer rock 'n Roll sound dan het vorige vind ik, maar dat vind ik wel tof.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:09 schreef Rotzak84 het volgende:
Heeft iemand de nieuwe Saxon al gehoord? The inner Sanctum?
Dream Theater en Symphony X zijn tot nu toe voor mij de hits van dit jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Panzerfaust87 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |