Garantie zou ik niet weten, ik weet niet hoelang Nikon garantie geeft.quote:De camera is 1 jaar en 1,5 maand oud en is nog in nieuwstaat.
Ben benieuwd of je meer dan 6.1mp wel gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:52 schreef Siegfried het volgende:
Beetje laag aantal megapixels..
I'll think about it..
SDHC weet ik niet, kan het ook niet vinden. kan niet op de D50.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:02 schreef Siegfried het volgende:
Kan de camera SDHC geheugen aan?
Ow, en wat is dat met Nikon.. Geen Raw?
Het aantal megapixels moet je niet naar kijken. Wij hebben een Konica Minolta 7D en een Sony A100. Waarvan de Sony meer megapixels heeft als de Minolta, maar de Minolta zijn fotos zijn toch heel wat betere kwaliteitquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:52 schreef Siegfried het volgende:
Beetje laag aantal megapixels..
I'll think about it..
Ja daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:16 schreef Bioo het volgende:
[..]
Het aantal megapixels moet je niet naar kijken. Wij hebben een Konica Minolta 7D en een Sony A100. Waarvan de Sony meer megapixels heeft als de Minolta, maar de Minolta zijn fotos zijn toch heel wat betere kwaliteit![]()
En een D50 maakt kwalitatief ook zeer goede foto's.
Ik zoek eigenlijk een extra body, ik wil de set van je overnemen zonder statief....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:45 schreef vuurwerkman het volgende:
Schop
Ik verkoop alles in 1 set, maar ik wil best een vraagprijs geven zonder statief, maar dit is dan maar 10 euro minder dan mijn huidige vraagprijs.quote:Op zondag 15 juli 2007 11:55 schreef hiolpi het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een extra body, ik wil de set van je overnemen zonder statief....
Afhankelijk wat je ervoor wilt hebben zonder statief zal ik erover nadenken
ik zoek eigenlijk alleen body, maar dacht statief kan je vast nog wel gebruiken voor je D70... (Lens zal je wel dubbel hebben, geheugenkaartje past niet)quote:Op zondag 15 juli 2007 14:56 schreef vuurwerkman het volgende:
[..]
Ik verkoop alles in 1 set, maar ik wil best een vraagprijs geven zonder statief, maar dit is dan maar 10 euro minder dan mijn huidige vraagprijs.![]()
De body los verkoop ik niet, alles gaat dus echt in een set.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:52 schreef hiolpi het volgende:
[..]
ik zoek eigenlijk alleen body, maar dacht statief kan je vast nog wel gebruiken voor je D70... (Lens zal je wel dubbel hebben, geheugenkaartje past niet)
wel humor dat je maar 10,- in mindering brengt voor Een HQ "Proffesioneel" Statief![]()
![]()
+gratis kick
vrijwel gelijk.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef sanger het volgende:
In welke verhouding staat deze tov de 350D??
De D40 is een toestel waarvan de nieuwprijs bijna 100 euro lager ligt, dit is gewoon een ander toestel. De D40 heeft niet eens een Autofocus motor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:09 schreef harley het volgende:
denk dat je te set iets te hoog inschat.
op dit moment koop je een nieuwe nederlandse D40 (ja ik weet is geen D50 maar vooruit) voor 499
uv filtertje ¤16,50, 1 GB sd kaartje 25 euro (sandisk Extreme III ) en dat HQ statief mag denk ik niet meer als 25 euro opleveren. dan zou ik toch echt 100 euro meer neerlegeen voor een 100% nieuwe set incl garantie.
Wat denk je zelf, 8.1 mp is al standaard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:00 schreef vuurwerkman het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je meer dan 6.1mp wel gaat gebruiken.
De specificaties zijn hieronder te vinden.
[afbeelding]
wanneer gebruik je nou de hoogste resolutie van de camera ??quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:53 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, 8.1 mp is al standaard.
Zeg maar gerust 'altijd'quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:03 schreef vuurwerkman het volgende:
[..]
wanneer gebruik je nou de hoogste resolutie van de camera ??
95% van de keren verklein je je foto.
8.1 MP in een compact camera is vaak nog slechter dan een 6.1mp foto uit een spiegelreflex.
Iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:49 schreef leolinedance het volgende:
Kwaliteit inschatten aan de hand van het aantal megapixels![]()
![]()
Als je wilt kun je hem nog editten, dan haal ik het ook overal weg en komt niemand het te wetenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:13 schreef Madhouse1979 het volgende:
[..]
sorryhelemaal verkeerd gelezen! (het is nog vroeg!
Kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:49 schreef leolinedance het volgende:
Kwaliteit inschatten aan de hand van het aantal megapixels![]()
![]()
Genoteerd, maar voor dat bedrag gaat de camera niet weg.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:40 schreef KonnieKipke het volgende:
Mooi toestel, maar geen behoefte aan het statief, anders wil ik er 350 euro voor bieden.
Als jij een koper voor de rest van de spullen kan vinden, mag jij dat statief voor die prijs overnemen.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:57 schreef Shannara het volgende:
Anders wil ik dat statief wel hebben voor die 10 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |