Oh, sorry. We waren misschien een beetje te tolerant vanavond.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:15 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht allemaal.
We houden er wel een koffietopic van hé, daarmee is het ontstaan en dus NIET met THEE.![]()
Alleen als je terugkomt! Anders laat ik je niet gaan.quote:
Nee maar het ging mij erom dat ze dan maar een Thee-Topic moeten openen, en niet hier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, sorry. We waren misschien een beetje te tolerant vanavond.
Hoi Sander,![]()
wat vind je van Njoek?
![]()
Njoek is zo een lelijk model ofseeaw van die sites die in dit topic werd genoemdquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee maar het ging mij erom dat ze dan maar een Thee-Topic moeten openen, en niet hier.![]()
En wie is Njoek nou weer?
Njoek is dat een kerel of een vrouw dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:35 schreef Ravii het volgende:
[..]
Njoek is zo een lelijk model ofseeaw van die sites die in dit topic werd genoemd!
(ik heb me zelfs ingelezen. !)
Vrouwquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:37 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Njoek is dat een kerel of een vrouw dan?
Ja ik zal zo effe terug kijken oke.![]()
Je hebt helemaal gelijk, ik heb haar net bekeken link op pagina 2!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb haar net bekeken link op pagina 2!
Via de site van adversus.nl
Ik word er in ieder geval niet geil van, echt niet.![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:33 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee maar het ging mij erom dat ze dan maar een Thee-Topic moeten openen, en niet hier.![]()
En wie is Njoek nou weer?
Jij hebt duidelijk geen verstand van mooie vrouwenquote:
geniet je van eh?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen verstand van mooie vrouwen[afbeelding]
Nou ja, dan heb ik minder concurrentiequote:Op donderdag 12 juli 2007 01:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, ik heb haar net bekeken link op pagina 2!
Via de site van adversus.nl
Ik word er in ieder geval niet geil van, echt niet.![]()
![]()
Ik doe me best maar er praat de hele tijd iemand door heen.quote:
ik denk niet dat je uberhoud concurentie hebquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb ik minder concurrentie![]()
Nee dat zie je helemaal verkeerd jongen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nou ja, dan heb ik minder concurrentie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |