Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
String van haar lijf heeft gerukt ???? Allemachtig. Hij trok het volgens mij hooguit 5 cm naar beneden.
Verder ook een W A L G E L I J K stuk trouwens. Weer lekker eenzijdig. Waar zijn ze toch mee bezig daar
Wil je een potje hebben?????quote:
Dan moet je dat filmpje nog maar eens goed bekijken, Huub trok het steeds naar beneden en geen 5 cm.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
String van haar lijf heeft gerukt ???? Allemachtig. Hij trok het volgens mij hooguit 5 cm naar beneden.
Verder ook een W A L G E L I J K stuk trouwens. Weer lekker eenzijdig. Waar zijn ze toch mee bezig daar
Ja je kan er geen hoogte van krijgen, over 10 minuten schelden ze elkaar weer voor alles uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Amanda kroelt door Huub z'n haar en Huub heeft zijn hoofd op haar schoot.
Echt? Dat heb ik niet eens gezien. Dat gaat wel vrij ver ja, maar ik blijf van mening dat het Nadia zelf is die met dat spel is begonnen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:47 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja.
Maar net voordat de streamslock er kwam had ie der string helemaal stuk getrokken.
Zelfs ik als uber Huub fan moet dat bekennen.
Hangt er vanaf wanneer ik het produceer, daarna 9 maandenquote:
ja geloof jij huubje maar johquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:48 schreef riri het volgende:
Zelfs in Jaap zijn gezicht blijft ze liegen over wat Huub heeft gezegd....onvoorstelbaar
Ik was even weg na de discussie aan tafel,kom ik terug zie ik Huub gezellig met Amanda en Natasia op de bank liggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Amanda kroelt door Huub z'n haar en Huub heeft zijn hoofd op haar schoot.
Ze vindt het alleen jammer dat ze zichzelf voor lul heeft gezet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
Nadia geeft toe dat ze Huub gebeten en geslagen heeft, en dat ze er van genoten heeft dat ze hem pijjn heeft gedaan.
Dan gaat integere Deborah Flens onmiddellijk ingrijpen en Nadir laten verwijderen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
Nadia geeft toe dat ze Huub gebeten en geslagen heeft, en dat ze er van genoten heeft dat ze hem pijjn heeft gedaan.
ik ben daar dus te haatdragend voor, maar ze doen dat bijna allemaal.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik was even weg na de discussie aan tafel,kom ik terug zie ik Huub gezellig met Amanda en Natasia op de bank liggen.
Dat vind ik nou echt onbegrijpelijk van Huub.
En zo iemand laten ze gewoon zitten? Zo iemand moet echt opgenomen worden. Minimaal onder behandeling.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef mazaru het volgende:
Ze sturen wat af bij de Febo. Jammer dat het kijkerspubliek het niet waardeert.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:53 schreef Inukshuk het volgende:
Het gekke is dat binnen 1 uur ze weer lekker kunnen kriebelen en kroelen met elkaar... dat kan ik echt niet goed begrijpen.
[afbeelding]
Dat hebben ze achter allang uitgezocht...heb je gezien wat voor apparatuur daar staat?quote:
Die schokt nog wat na.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
Niet dat ik hem mis, maar waar is Brian?
Bij de FEBO de broodnodige pammetjes halen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef 2live het volgende:
Niet dat ik hem mis, maar waar is Brian?
Huub denkt steeds dat iedereen het voor het spel doet en ziet de goede kanten van hun ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik was even weg na de discussie aan tafel,kom ik terug zie ik Huub gezellig met Amanda en Natasia op de bank liggen.
Natasia heeft Huub een tijdje geleden ook vol voor de camera gebeten, en daar nog vaak over opgeschept. De intentie zal wel wat verschillen (brutale opzet - geschifte dronk), maar daardoor weten we dus al dat het allemaal kan zolang Huub het niet doet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo iemand laten ze gewoon zitten? Zo iemand moet echt opgenomen worden. Minimaal onder behandeling.
Had hij zijn vingertjes in het stopcontact gestopt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Die schokt nog wat na.
Ik heb hem zien schokken vanavond. Dat was vaag. Ben er nog steeds van onder de indruk.
Het was een bikinibroekje met aan beide kanten een strik. Een van die strikken was losgetrokken. Stuk is een groot woord, maar ze stond wel even in haar blote billen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik niet eens gezien. Dat gaat wel vrij ver ja, maar ik blijf van mening dat het Nadia zelf is die met dat spel is begonnen.
Of hij is vreselijk naief, of hij weet dat ze het spel ook spelen en dat er ook momenten van rust zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Sodemieter toch op Scan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Echt? Dat heb ik niet eens gezien. Dat gaat wel vrij ver ja, maar ik blijf van mening dat het Nadia zelf is die met dat spel is begonnen.
Was ik vanavond nog voor een grillburger...geen pammetjes te krijgen hoor..quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de FEBO de broodnodige pammetjes halen.
dat klopt.. 1 kant is helemaal kapot getrokken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
dat klopt.. 1 kant is helemaal kapot getrokken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was ik vanavond nog voor een grillburger...geen pammetjes te krijgen hoor..
ik heb het nog gevraagd aan de dame achter de toonbank..
stond ik dan met mijn gewisselde euro´s![]()
Huppeltje is wel erg gedienstig bij exhibitionistische vrouwen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
Zoals ik het zag, trok hij helemaal niet hard, maar ging de strik aan de rechterkant los.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:58 schreef Desii het volgende:
[..]
WTF... Nadia begon naar mijn mening, dus je hoeft niet te gaan schelden of wat dan ook. Dat doe ik toch ook niet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sodemieter toch op Scan.Een vent blijft van een vrouw d'r ondergoed af als zij daar niet van gediend is. En als je het niet gelooft, er zijn genoeg linkjes om dat een terug te kijken. Doe dat dan maar eens.
Het is algemeen bekend dat Brian medicijnen krijgt, maar als Huub om een spiego vraagt is dit niet mogelijk. Daarmee vind ik persoonlijk dat de boetes die worden uitgedeeld naar Huub toe vanwege zijn agressief gedrag mede mogelijk wordt gemaakt door de FEBO. Als zij niet willen erkennen dat Huub een probleem heeft met zijn gedrag, en niet tot een oplossing willen komen anders dan alleen een drank verbod is de FEBO echt fout bezig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Bij de FEBO de broodnodige pammetjes halen.
Klopt. Er is niets kapot getrokken. Hij trok de veter los en Nadia bond het heel rustig weer vast. Ze heeft geen moment naakt gestaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoals ik het zag, trok hij helemaal niet hard, maar ging de strik aan de rechterkant los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |