Amanda, Natasja en Nadia, Palma..... wat een stelletje stumperige voorbeelden van vrouwen. Je zou je er bijna voor gaan schamen dat je vrouw bent.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ook wel frambozen zijn dan
Maar even serieus: Nadia voelt waarschijnlijk aan dat Dennis niet in haar tranen en zielige verhalen trapt, dus hem trekt ze af en pijpt ze klaar. Jaap is een ander verhaal. Die trapt wel in haar zielige rol en daarom heeft ze seks bij hem niet nodig. Ik denk echt dat Nadia zo door het leven gaat. Zielige ogen opzetten en als dat niet werkt, seksuele handelingen.
Jaap is verstandelijk wel goed maar met emoties kan hij niet goed overweg en hij heeft emoties/aantrekkingskracht bij Nadia. Dat maakt hem misschien blind voor haar manipulatie. Maar misschien wint zijn ratio. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:31 schreef wolferl het volgende:
Jaap gaat hier niet intrappen.
Hier kent hij Huub goed genoeg voor.
Hij heeft eerder al gezegd wat Nadia's grootste minpunt is, en dat is wat ze juist heeft gedaan nu.
Jaap heeft ook gezegd dat Huub's minpunt zijn ego is.
Dit heeft niks met het ego van Huub te maken.
Nadia eist dat Jaap bij Huub weggaat om te praten.
Nadia vertelt dat Huub en Lieke heel vals lullen over Jaap.
Jaap gelooft zijn ogen niet, en gaat Huub en Lieke erbij halen.
Nadia schrikt en zegt direct dat dat niet nodig is.
Jaap vind dat wel nodig.
Nadia zet plan b in en gaat janken.
Jaap ziet dat en heeft gemengde gevoelens.
Maar toch denk ik dat Jaap hier niet in trapt.
Hij gaat heus wel z.s.m. met Huub en Lieke praten over dit geval.
Dan roept ie Nadia erbij, en komt de aap uit de mouw.
Hier ook...welke provider heb je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:10 schreef burtbeej het volgende:
Heeft iedereen hier last van gebuffer? Ik heb het sinds gister onwijs erg. Aan mijn internet ligt het 100% zeker niet. Iemand anders een oplossing?
Bijna hequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda, Natasja en Nadia, Palma..... wat een stelletje stumperige voorbeelden van vrouwen. Je zou je er bijna voor gaan schamen dat je vrouw bent.![]()
Hoe walgelijk ben je dan! Nadiaquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ook wel frambozen zijn dan
Maar even serieus: Nadia voelt waarschijnlijk aan dat Dennis niet in haar tranen en zielige verhalen trapt, dus hem trekt ze af en pijpt ze klaar. Jaap is een ander verhaal. Die trapt wel in haar zielige rol en daarom heeft ze seks bij hem niet nodig. Ik denk echt dat Nadia zo door het leven gaat. Zielige ogen opzetten en als dat niet werkt, seksuele handelingen.
Kijk dit zijn de momenten dat ik streams misquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef rooie3 het volgende:
Elly gaat een liedje van Corry konings doen.
Moordwijf die Elly.
alleen stream 3, ik vind FOK traag, ben ik hier de enige in?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:35 schreef riri het volgende:
[..]
Hier ook...welke provider heb je?
Of zou het daar niet aan liggen?
Je gelooft het niet: ik had het erover en las direkt erna jouw woorden. Dat wordt wat, ineens die hittequote:Op woensdag 11 juli 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
Mensen, dit weekend wordt het bloedje heet, dus ff niet meer streamen en lekker het zonnetje in dan.![]()
Ik snap ook niet dat jullie vrouwen nog niet collectief, zwaaiend met BH's, voor de poort hebben gestaan....quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda, Natasja en Nadia, Palma..... wat een stelletje stumperige voorbeelden van vrouwen. Je zou je er bijna voor gaan schamen dat je vrouw bent.![]()
Nee ik heb hetzelfde...quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
alleen stream 3, ik vind FOK traag, ben ik hier de enige in?
Ik hoop het, maar ik weet ook dat Jaap echt een zwak heeft voor Nadia. Het kan dus ook maar zo dat hij zich finaal laat inpakken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef neehe het volgende:
Jaap heeft haar echt wel door.
in combinatie met haar classy sexy noemen ze ook wel een Lolitaquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef riri het volgende:
Het begint me steeds meer op te vallen dat Nadia haar geestelijke ontwikkeling op een bepaald niveau is blijven steken....bij 12 jaar of zo...ze doet als een kind....in alles eigenlijk...ook dat liegen om aandacht en haar zin te krijgen....wat hebben ze daar in godsnaam in dat huis gebracht....dit gaat nog veel kopzorg geven dat kind
ik stel voor; met ontblote buik, en dan roepen; die van mij is wel mooi!quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat jullie vrouwen nog niet collectief, zwaaiend met BH's, voor de poort hebben gestaan....
En Brian Roy is weer getrouwd met NADA van Nie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
Amanda haar vader was Edwin Roy, de halfbroer van Brian Roy.
Haar vader had een Portugese moeder, de moeder van Brian Roy was/is een surinaamse.
Dan is het op z'n minst vreemd dat zij "Balk" van dr achternaam heet... als haar zusjes dezelfde vader hebben tenminste... anders heeft hij officieel niet als haar vader in de papieren gestaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef Dark het volgende:
Amanda haar vader was Edwin Roy, de halfbroer van Brian Roy.
Haar vader had een Portugese moeder, de moeder van Brian Roy was/is een surinaamse.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
[..]
ik stel voor; met ontblote buik, en dan roepen; die van mij is wel mooi!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
[..]
* Doet snel even 100 sit upsquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:39 schreef 2live het volgende:
[..]
En Amanda en Brian heeft ze op dag 1 al aangeboden om in hun bed te slapen, met z'n drieën.quote:
Voor Delley geldt ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:37 schreef riri het volgende:
Het begint me steeds meer op te vallen dat Nadia haar geestelijke ontwikkeling op een bepaald niveau is blijven steken....bij 12 jaar of zo...ze doet als een kind....in alles eigenlijk...ook dat liegen om aandacht en haar zin te krijgen....wat hebben ze daar in godsnaam in dat huis gebracht....dit gaat nog veel kopzorg geven dat kind
Ja het wordt weer haarfijn en objectief gebracht, je weet meteen hoe het in de uitzending gebracht gaat worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Ik val jullie nog een keer lastig,.
21:23 - Dat vraagt om opheldering
[b]Na het voorlezen van de brief gaan Huub en Nadia een redelijk goede discussie met elkaar aan. Met name Huub geeft eerlijk toe dat hij fout is geweest en biedt zijn excuses aan voor het feit dat hij Nadia’s string van haar lijf heeft gerukt. De Oldenzaler weet wat hem te doen staat. Sinds gisteren is zijn imago namelijk geschaad. Tijd om open kaart te spelen en tijd om het imago te redden! Maar Huub geeft zich niet zomaar gewonnen. Ook hij wil openheid over de gebeurtenissen van de gisteravond en richt zich tot Nadia. En kennelijk heeft Huub goed nagedacht over hetgeen hij kwijt wil, want na een tijdje heerst er stilte aan tafel. Men wil horen wat de Oldenzaler te zeggen heeft. Maar vergeven doet niemand hem. “Ik vind je nog steeds een loser”, begint Amanda. “En hypocriet, dat merkte ik vanmiddag nog”, valt Natasia haar bij. Is dit het begin van weer een ruzie..? [/b]
Bron Tien.
Ja is zo, maar Jaap heeft al vaker gezegd dat ie haar vals vind.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik weet ook dat Jaap echt een zwak heeft voor Nadia. Het kan dus ook maar zo dat hij zich finaal laat inpakken.
Als ze je dekking nodig heeft, zal ze nog met een stalen gezicht zeggen dat het naar frambozen smaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef DrsH het volgende:
Als Nadia mij zou willen pijpen moet ze dat drie weken van tevoren aanvragen zodat ik tijdig kan stoppen met wassen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Nadia Dennis laat vallen dan wel..maar zodra Nadia weer bij Dennis heeft geslapen en Jaap hoort over de seksuele handelingen die hebben plaats gevonden realiseert hij zich wel dat Nadia hem manipuleert voor backup.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik weet ook dat Jaap echt een zwak heeft voor Nadia. Het kan dus ook maar zo dat hij zich finaal laat inpakken.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze je dekking nodig heeft, zal ze nog met een stalen gezicht zeggen dat het naar frambozen smaakt.
Jaap heeft aan Huub verteld dat het zijn Febo opdracht is, en Jaap waait wel mee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
String van haar lijf heeft gerukt ???? Allemachtig. Hij trok het volgens mij hooguit 5 cm naar beneden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:40 schreef beequeen het volgende:
Ik val jullie nog een keer lastig,.
21:23 - Dat vraagt om opheldering
[b]Na het voorlezen van de brief gaan Huub en Nadia een redelijk goede discussie met elkaar aan. Met name Huub geeft eerlijk toe dat hij fout is geweest en biedt zijn excuses aan voor het feit dat hij Nadia’s string van haar lijf heeft gerukt.
Wat jij wil, kom je aanmoedigen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Het wordt steeds beter. Is daarna modderworstelen in de paardenbak teveel gevraagd?
De mijne smaakt naar kersen want ik woon in de Betuwe en heb daar mijn praktijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze je dekking nodig heeft, zal ze nog met een stalen gezicht zeggen dat het naar frambozen smaakt.
Staat vast in t scriptquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:44 schreef noekje het volgende:
Amanda kroelt door Huub z'n haar en Huub heeft zijn hoofd op haar schoot.
Laat me raden; en je heet Flipje?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:45 schreef DrsH het volgende:
[..]
De mijne smaakt naar kersen want ik woon in de Betuwe en heb daar mijn praktijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |