quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:57 schreef Againzender het volgende:
Kijk eens aan, ze zijn er eindelijk:
http://www.flickr.com/photos/domien/787137957/
Weet ik van jou toch ook niet aangezien jij nooit zo een ding gebruiktquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij werkt niet, want ik weet nooit hoe je iets bedoelt
Daar gebruik ik smileys voorquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Weet ik van jou toch ook niet aangezien jij nooit zo een ding gebruikt
Ik gebruik genoeg smilies in me postsquote:
nou, gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef purplerose het volgende:
ik heb verdorie een 3fm/amnesty international tshirt gewonnen en je piept over mijn PI gebruik!![]()
Had hem ook een nicht rider kunnen noemenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, gefeliciteerd hoor
jij noemde mijn auto een knight rider
Da's mij om het even, de belediging is al gemaaktquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Had hem ook een nicht rider kunnen noemen![]()
kusjequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's mij om het even, de belediging is al gemaakt
Uitwonende student!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Pizza!
Laat ik dat nou net toevallig ook op hebben...
Niet eens!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Pizza!
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/jul/12/thumb/img43.jpg]afbeelding][/url]
Laat ik dat nou net toevallig ook op hebben...
quote:
Hai Maricha en Michielquote:
Hahahaha is het ooit echt serious bij ons dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Kan je nog wel serious radio produceren Maricha? Met al dat gekke gedoe in de studio?
Nadat ik vannacht hoorde dat Annemiek een dildo in haar nachtkastje weet ik het idd niet meer zo goed.....quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha is het ooit echt serious bij ons dan?
Welke vrouw heeft geen dildo in dr nachtkastjequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Nadat ik vannacht hoorde dat Annemiek een dildo in haar nachtkastje weet ik het idd niet meer zo goed.....
Mijn beeld van de wereld, wat doe je!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Welke vrouw heeft geen dildo in dr nachtkastje![]()
sorrie lievje, weer een illusie in diggelenquote:
Echt niet!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
sorrie lievje, weer een illusie in diggelen![]()
Je weet dat vrouwen ook boeren en ruften en ja zelfs poepen!
ow dearquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:32 schreef Toad het volgende:
[..]
Nadat ik vannacht hoorde dat Annemiek een dildo in haar nachtkastje weet ik het idd niet meer zo goed.....
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Welke vrouw heeft geen dildo in dr nachtkastje![]()
Ik luister altijd net zo naar het programma als dat ik de Playboy om de interviews koopquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hahahaha is het ooit echt serious bij ons dan?
mijn vriendin doet het nooit! ik hou haar altijd in de gaten, dus ik weet niet waarover je het hebt...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:37 schreef purplerose het volgende:
[..]
ow dear, dat wordt moeilijk hoor een vriendin vinden die dat allemaal niet doet zonder te ontploffen!
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:41 schreef Toad het volgende:
[..]
mijn vriendin doet het nooit! ik hou haar altijd in de gaten, dus ik weet niet waarover je het hebt...
Nu je het zegt....quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:42 schreef -Hans- het volgende:
M & M zijn trouwens beiden in het wit gekleed. Geinig!
Geen idee, maar Michiel zal het zo wel afkondigen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef JeroenV het volgende:
Hoe heet dit?
The Girls!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Mja, ooit misschien is, mijn oude band is wel serious talent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |