Echt? Doe dan even wat rave ofzo, in de vorm van Praga Khan of voor mijn part Dune.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil weer een happy hardcore plaat
Mja, ooit misschien is, mijn oude band is wel serious talentquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kun je niet mee doen met dat wat Rob Stenders 's middags altijd doet? Serious Talent ofzo?
Doe dan "Everybody is in the place" of Charly.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
happy hardcore vind ik wel lacheSentiment
Prodigy mag ook hoor
Voodoo people!
Spitfire!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe dan "Everybody is in the place" of Charly.![]()
kloptquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef JDude het volgende:
Ik blijf het zeggen, al helpt het niets.
Ja, ik geloof 't ook. Toemaar weerquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
Dit is geloof ik al de derde week dat Rab op vakantie is, of niet?
Jij kent d'r?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef cosmick het volgende:
Leuke, enthousiaste vrouw.
Die gast een hele speech houden, ik mis je en hou van je blablabla.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef D.Rose het volgende:
Zei die gast nou dat ie heel veel van haar houdt ondanks dat ie haar de hele week niet ziet?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gast een hele speech houden, ik mis je en hou van je blablabla.
Zij: "hetzelfde".
Dan moet je het nummer "Who Cares" eens luisteren van haarquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk zeiknummer imo. Alleen "nobody's wife" vind ik nog wel aardig.
even iets van een heel andere aard: hoelang duur dat PI-gedoe nog?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:08 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
Tot mijn verrassing opende ik mijn mailbox (jeweetwel, dat ding waar de echte post in komt) en daar lag een envelop van amnesty international met me 3fm/amnesty tshirt erin
Wist nieteens dat ik er 1 gewonnen had!
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Fokkers!![]()
Heleen de Geest !
[afbeelding]
[afbeelding]
Of aan-een-boom. Met een strop.quote:
of tegen een boom, met 200 km/uquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of aan-een-boom. Met een strop.
Altijd! aangezien het normaal is dat je zo een ding gebruikt bij je post zodat een ander weet hoe je ut bedoel hequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
even iets van een heel andere aard: hoelang duur dat PI-gedoe nog?
Sorrie, geen lekker wijfquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:43 schreef -Hans- het volgende:
Fokkers!![]()
Heleen de Geest !
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ie er net op? Dan is ie mij niet eens opgevallenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:55 schreef -Hans- het volgende:
uuhhhm ik vind de nieuwe Timbaland alles behalve een vervelende plaat. Klinkt wel OK!
Hij werkt niet, want ik weet nooit hoe je iets bedoeltquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Altijd! aangezien het normaal is dat je zo een ding gebruikt bij je post zodat een ander weet hoe je ut bedoel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |