quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:24 schreef annemic het volgende:
cool dat 3fm kuiken!! waar vind ik die??
Jupquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:41 schreef MissHobje het volgende:
Lol das die Helium tank van Rob Stenders ofzo die ze in de studio heeft toch??
Ow ik sms niet.. ik vind die cd niet leuk
nee johquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Mogguh.
De tyfus... Is het maandag vandaag?
Koffie?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:16 schreef annemic het volgende:
weer commentaar, verschuuren?
Zolang die Lange Frans niet in de studio zit, is het nog enigszins te doen idd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:42 schreef SilentChaos het volgende:
GIEL
Altijd goed vermaak op de snelweg!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:04 schreef cosmick het volgende:
Ik heb mijn dagelijkse partij requests weer naar Ekdom gestuurd. Al kan ik het nu wel een beetje schudden denk ik.
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je hebt Starlight van Muse aangevraagd?
Let's shake handsquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind Chasing Cars een beetje overgewaardeerd nummer trouwens
Net zoals ik U2 altijd al een overgewaardeerde band heb gevonden
Nog in de python geweest?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:01 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Gisteren met MutZ naar de efteling geweest, was erg gezellig
Kringetje maken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Let's shake hands [afbeelding] .
Toch wordt het een en ander kennelijk zo vaak aangevraagd dat je het elke dag hoort op 3FM.
Vraag dan Map of the Problematique aan. Hebben ze die trouwens al wel eens gedraaid?quote:
Op zich wel handig dat dat nummer begint met een alarm. Kun je nog net op tijd dekking zoeken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef Johnny Blaze het volgende:
hm, welke halve zool heeft the rasmus aangevraagd?
Niet dat ik weet. "Bliss" draaien ze wel eens (niets mis mee) en "Supermassive Blackhole".quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Vraag dan Map of the Problematique aan. Hebben ze die trouwens al wel eens gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |