quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh![]()
Dat had ik nog niet door, ik ben er 3 kwartier mee bezig geweest die lucht blauw te krijgen, want er stond eerst een andere tekst namelijk.![]()
quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
Juist daarom had ik DrsH gevraagd om het in updates te plaatsen: het was gekleurd, maar wel erg volledig over wat er gisteren gebeurd is.
We zullen Cossers er vaker om vragen iets te plaatsen.
De fake van Peter6000 heb ik verplaatst naar het topic Fakes.
Geen gekibbel dus. Mag zoenen nog wel hier?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Gert het volgende:
Wat gekibbel verwijderd: doe dat maar per PM of zo.
(tenzij het inhoudelijk interessant is mbt FB, maar dat was dit niet. )
Ik vind dit wel goed van je. Hopelijk gebeurt het bij volkomen irrelevante opmerkingen bedoeld als spot of jennen nu ook eens vakerquote:Op donderdag 19 juli 2007 09:24 schreef Gert het volgende:
Wat gekibbel verwijderd: doe dat maar per PM of zo.
(tenzij het inhoudelijk interessant is mbt FB, maar dat was dit niet. )
jawel, hoor, is al een note van gemaakt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die opmerking boeit de modjes hier verder niet?
Hij was diverse keren gequote. Die dat allemaal nog verwijderen, na ruim een week, zou overdone zijn. Hadden we de opmerking meteen gezien, dan was-ie geëdit.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gelukkig was het geen sfeerbepalende, generaliserende of racistische post en daarom niet nodig om aan te passen!
Done.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand de TT van A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 - Deeltje 30 veranderen in deel 29?
Bij voorbaat dank ik u.
Zeg je hebt de verkeerde afslag genomen... U loopt nu op de bodem van de zuiderzeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:13 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand de TT van A Campingflight to Lowlands Paradise 2007 - Deeltje 30 veranderen in deel 29?
Bij voorbaat dank ik u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |