Je lult uit je nek.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
Eén?
Je hebt wel meer gepost, maar wat erger is, is dat IEDEREEN 3 maal gewaarschuwd is niet meer op elkaar in te hakken.
Dus dat geldt ook voor jou.
moet ik terug gaan zoeken om bewijs te vinden?quote:
Jij loopt altijd weg van een weerwoord dat hout snijdt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
[..]
moet ik terug gaan zoeken om bewijs te vinden?
Nou, leuk grapje dan. Ik vond het niet grappig. Zeker niet omdat er al 3 keer was gewaarschuwd elkaar niet meer lastig te vallen.
Ik ga nu pauzeren. Misschien zelfs wel naar bed
En jij komt altijd op gezeik af als een vlieg op strontquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij loopt altijd weg van een weerwoord dat hout snijdt.
ik viel hem niet lastig en zo werd het ook niet door hem opgevat!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
Nou, leuk grapje dan. Ik vond het niet grappig. Zeker niet omdat er al 3 keer was gewaarschuwd elkaar niet meer lastig te vallen.
Als eerder is het iedereen verboden onder de bruggen van de Seine te slapen, maar is het nog steeds wrang dat the have's het kennelijk vrijstaat om iedere belediging te uiten en de rest niets mag zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:08 schreef avonne het volgende:
[..]
Eén?
Je hebt wel meer gepost, maar wat erger is, is dat IEDEREEN 3 maal gewaarschuwd is niet meer op elkaar in te hakken.
Dus dat geldt ook voor jou.
Slaap wel en geniet van je rust.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
Dames en heren,
Hierbij deel ik U mede dat ik wegens prive-omstandigheden 5 uur slaap nodig heb en 24 uur niet aanwezig zal zijn.
That's life. My life.
Laterzzzzzzz
Nee, Gert en Day hebben morgen sociale verplichtingen, Avonne is er pas morgenavond na 22:00 uur, ikzelf weer 's nachts. Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Slaap wel en geniet van je rust.
Ik begreep dat juist jij zou zorgen dat er overdag veel meer moderatie zou zijn, dus het is goed dat je op tijd naar bed gaat, maar een heel etmaal afwezig is wewl zorgelijk.
Vanmorgen was je er inderdaad vroeg bij. Gaan jDay en Gert dat morgenochtend overnemen of zijn we weer modloos als altijd overdag?
Oeh, feest!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.
Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Gert en Day hebben morgen sociale verplichtingen, Avonne is er pas morgenavond na 22:00 uur, ikzelf weer 's nachts. Gelukkig hebben we SHE bereid gevonden het forum in de gaten te houden.
En Voyeur.... die is er nog steeds.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:09 schreef voyeur het volgende:
[..]
Day heeft de laatste weken steeds sociale verplichtingen of andere redenen om niet naar hetr DGK topic te kijkenVolgens mij is Day, die immer in de derde persoon enkelvoud over zich zelf schrijft eigenlijk geen moderator meer.
Gert wiebelt tussen een te bannen hangjongere en zijn gewone hopeloze idolate zelf en Avonne is als zo vaak in retraite. Of ze nu dagenlang nadenkt over wat posts of gewoon gaat pitten is niet zo relvevant voor de moderatie.
Wie weet is SHE het grote licht en wordt dit plots een alleraardigst subforum. Je weet maar nooit, soms overstijgen mensen zichzelf
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 03:18 schreef Sebasser het volgende:
SHE mod toch ook in ONZ?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:51 schreef SHE het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje sympathie kan opwekken bij me is Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |