Ja BBQ-en gek, jeweetsquote:
wavoor? Gewoon?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef cablegunmaster het volgende:
Kauwgom
Kauwgom
vandaag pannekoeken ook QWea![]()
nou omdat er 1 pizza is en ik honger heb en meerdere pakken beslagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
wavoor? Gewoon?
Ik maak met spek,appeltjes en naturel
en dan op de naturel stroop
Afgelopen Donderdag friet gehaald trouwens, kwam laat thuis, doodmoe, (om 5 uur opgestaan).quote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:08 schreef Muck het volgende:
piet, ik wacht nog steeds op de dag dat jij een keer roept "vanavond eten we patat van de snackbar met veel mayonaise!"
maar wat je gaat maken klinkt heel lekker hoor
al hou ik persoonlijk niet van gamba's
Je begrijpt dat ik mijn slipje weg kan gooien nadat ik las over je kwartelsquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond eten we
Vooraf, Gambas, gebakken, met chilisaus.
Hoofdgerecht Kwartels
De kwartels wikkel ik in vetspek en vul ze met rozemarijn, majoraan en knoflook (vers uiteraard) en braad deze, hierbij een witte wijnsaus. Verder haricot vert en schupfnudel, dat zijn een soort Gnocci, (maar dan anders) die gebraden worden.
Als ik nog een bekeerd wordt, dan is het door een vrouw als jijquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik mijn slipje weg kan gooien nadat ik las over je kwartels![]()
ik zit imiddels aan een heerlijke Captain Morgan rum + Coca Cola (Bacardi isquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb me een glaasje goldstrike ingeschonken
de mijne houd ook niet van kwartels.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vond de kwartels heerlijk, maar manlief had na 2 stuks genoeg en vond ze niet echt lekker.
Jammer.
ik had een paracetamolquote:Op zondag 15 juli 2007 10:21 schreef Tezz het volgende:
Au. Hoofdpijn. Standaard ontbijt wordt koffie met een sigaret en ik denk dat ik daar vandaag maar een ibuprofennetje bij neem....
Nee, nog nooit eerder gemaakt en gister is het er ook niet van gekomen (vriendin houdt niet van venkel) en ik heb er ook geen recept van helaas..quote:Op zondag 15 juli 2007 01:20 schreef Bluezz het volgende:
@ Signe : heb je al eens eerder venkelrisotto gemaakt? En zo ja, recept please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |