quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:29 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb nu 2 x toast uit de oven mnet kaas, tomaat, rode ui en knoflookkruidenmix.
Gewoon een stuk van een ui afsnijden en schil eraf, de rest met schil er nog aan in de koelkast.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik vragen: heb je gewoon een ui voor de helft gebruikt nu ofzo?![]()
Rosbief, miauw.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
MUUS, het was weer eens zover.
En zo zit ik dan nu aan mijn heerlijke donkerbruine boterhammen rosbief/ augurk/ mosterd![]()
Jezus SHE, alleen dit lezen deed al pijn. Gooi er kip bij, mens!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:32 schreef SHE het volgende:
Parisiennes met mozzarella/pesto/tomaatje
vanavond ga ik vega roti maken; wat natuurlijk nergens op slaat, maar het is het proberen waard.
Dan gooi jij de ui toch weg.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:04 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, ik vind het nooit zo fris om ui te bewaren
Wie ben jij en wat heb je met MUUS gedaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:12 schreef MUUS het volgende:
Ik had rauwkost en yoghurt met druiven en aardbeien.
Krijg jij genoeg vezels? Ja.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met MUUS gedaan?
OT: cola (light)
Als je vlug wordt en niet al te vroeg wilt eten kun je mijn (nou ja, van AH) overheerlijke recept voor tomatensoep nog maken!!!!!quote:
nou cornflakesquote:
en nu ni nederlands?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:51 schreef philana het volgende:
Ik heb net de oriental supermarkt geplunderd en een stoompan aangeschaft.. dus dat wordtsiu lin pai, ha kau, sui kau, kai boa en te drinken nate de coco w/ lychees juice..
YUM
kan niet wachten
Picturesquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:53 schreef philana het volgende:
[..]
dim sum en bapao achtige broodjes met sweet chilli sauce en lychee sap...;)
eens moet de 1e keer zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:15 schreef philana het volgende:
Als ik straks kook zal ik wat fotootjes maken dan... geheel nieuwe ervaring.. mijn eten fotograveren..
ben ik jaloers opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:24 schreef Curiosity het volgende:
We hebben pannenkoeken met Maple syrup gegeten.
De sushi bar is ook een aanrader!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:33 schreef Terpentin07 het volgende:
Heb vanmiddag een lekkere döner op utrecht centraal gegeten.
Wat hebben ze daar trouwens veel lekkere eetwinkels.Echt het leukste station om te snacken.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:52 schreef Greys het volgende:
Lycheesap! Jummie! En stond er nou ook iets van coco bij? Dat klinkt als mijn ideale drankje
Wrijf het er maar in...quote:
Nou, die was echt zooooo druk, dat ik het kleine snekbarretje heb bezochtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:28 schreef golfer het volgende:
Allebei een lange drukke werkdag gehad en echt even geen zin meer om te koken.
Bluezz is nu voor vette happen naar de plaatselijke snackbar onderweg, die we zolang we hier wonen nog nooit bezocht hebben.![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:15 schreef MUUS het volgende:
Ik pak zelfs voor snackbarvoer bordjes. Gewoon zo die plastic bakkies op een bord, maar wél een bord eronder..
Hell no; de inhoud van de snack fabriek gaat in huize SHE netjes op een bord!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:15 schreef MUUS het volgende:
Ik pak zelfs voor snackbarvoer bordjes. Gewoon zo die plastic bakkies op een bord, maar wél een bord eronder..
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Hell no; de inhoud van de snack fabriek gaat in huize SHE netjes op een bord!
Ik KAN niet eten uit plastic.
Nou, dan heb je hier een probleemquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:19 schreef philana het volgende:
Ik ook niet
En ik kan ook niet van zwarte borden af eten... hele vreemde gewoonte. hehe
De losse happen, ja, maar de patatjes mogen in het bakkie blijven anders wordt de saus eenzaam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Hell no; de inhoud van de snack fabriek gaat in huize SHE netjes op een bord!
Ik KAN niet eten uit plastic.
Ik heb ooit wel eens bij de Konmar van die cocoblikjes meegenomen (zonder de lychee dus) en daar zaten inderdaad echt brokjes kokos in. Mierzoet, en heerlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:56 schreef philana het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je mag de rest hebben... mierzoet.. en zitten kleine stukjes cocos in of iets.. heeel vaag.. best lekker.. maja.. toch niet helemaal.
quote:
Wel op een bordje he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |